Verder het enorm zachtaardige karakter, Meis had dat ook.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat vind jij de leukste karaktereigenschap van jouw hond?
Moderator: moderatorteam
-
Jonas26
- Zeer actief
Re: Wat vind jij de leukste karaktereigenschap van jouw hond
De onverstoorbaarheid van Muts, al zouden er tien honden om haar heen staan te blaffen of grommen kijkt ze me nog aan met een blik van doe wat aan dat plebs

-
Jonas26
- Zeer actief
De onverstoorbaarheid van Muts, al zouden er tien honden om haar heen staan te blaffen of grommen kijkt ze me nog aan met een blik van doe wat aan dat plebs

- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Van al mijn honden is dat eigenlijk hetzelfde: dat ze zo vreselijk stabiel en makkelijk in alle situaties zijn waardoor ze overal mee naartoe kunnen en eigenlijk geen lijn nodig hebben.
Daarnaast hun enorme baasgerichtheid en will to please.
Daarnaast hun enorme baasgerichtheid en will to please.
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Het is niet 1 eigenschap die ik kan noemen, het is gewoon de hele hond, zoals ze geworden is, zoals ze haar eigen dingetjes heeft.. en zo goed ze ons heeft opgevoed haha
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Indy Een heerlijke bitch op z'n tijd. Doet, voor zover ik haar de ruimte geef, lekker haar eigen zin. Ik mag dat wel!
Mike. Is, naast dat hij een ontzettende harde kop heeft, ook ontzettend aanhankelijk. Kan heerlijk tegen je aanhangen als hij geknuffeld wordt.
Zo'n klein hartje in zo'n stoere hond.
Remy. Zijn 'switch knop'. Als hij moet werken staat er een hond. Daarnaast kan hij je verzaligd aankijken met 2 van die lieve puppyoogjes.
Mike. Is, naast dat hij een ontzettende harde kop heeft, ook ontzettend aanhankelijk. Kan heerlijk tegen je aanhangen als hij geknuffeld wordt.
Zo'n klein hartje in zo'n stoere hond.
Remy. Zijn 'switch knop'. Als hij moet werken staat er een hond. Daarnaast kan hij je verzaligd aankijken met 2 van die lieve puppyoogjes.
-
Stapper
- Zeer actief
Bente: als ze op haar blije-ei manier dat voertje wil zonder de opdracht uit te voeren en hoe zich met een moppertje gewonnen geeft

- Drazic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale
- Aantal honden: 3
Als Yorgos een koekje krijgt dat eigenlijk nog te groot is voor hem breek ik in stukjes.
Ik ga dan op mijn knieen zitten en breek het koekje, maar meneer is zo ongeduldig dat hij dan tegen mijn buik aan springt.
Maar omdat mijn buik enige vetreserves heeft veert hij daarop terug, en dat schijnt Yorgos nogal grappig te vinden.
Ik vind het zelf ook wel een grappig gezicht.
Ik ga dan op mijn knieen zitten en breek het koekje, maar meneer is zo ongeduldig dat hij dan tegen mijn buik aan springt.
Maar omdat mijn buik enige vetreserves heeft veert hij daarop terug, en dat schijnt Yorgos nogal grappig te vinden.
Ik vind het zelf ook wel een grappig gezicht.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Intussen is Gait al meer dan dubbel zo oud als toen ik dit schreef. En wat ik schreef, blijft staan. Maar wat ik ook wel erg leuk vind aan hem is hoe leuk hij het vindt om te achterhalen wat je van hem wilt. Zo blij als hij is als hij het doorheeft! Elco heeft dat ook wel een beetje, maar niet zo sterk als Gait. Oh, en als Gait blij is je te zien en dan iets in z'n bek neemt: hele achterwerk kwispelt dan, wel heel laag. En maar brommen.... Dat brommen doet hij ook echt alleen als hij iets in z'n bek heeft. En meestal is hij heel erg trots op wat hij heeftFotogravinnetje schreef:Elco: z'n will to please, maar daarbij wel zelf willen nadenken en dus ook zelf initiatief durven nemen
Gait: z'n stabiliteit en zelfvertrouwen zonder daarin te overdrijven
Bij Boomer was het z'n gelijkmatigheid (hoewel iets minder gelijkmatig wel boeiender is)
- Lanavandevledders
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 1
Ondanks haar puber streken en af en toe het ongehoorzame van een opgroeiende pup, Haar grote bruine ogen die mij aan kunnen kijken en mij het gevoel geven van onvoorwaardelike liefde en trouw, mijn maatje en vriendin voor het leven, dan smelt ik.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Rupert zijn vrolijkheid, het is een enorm blij ei.
Perry zijn intelligentie en zijn wij zijn samen 1 mentaliteit, hij leest mij, ik lees hem.
Marco zijn gehoorzaamheid onder protest, hoe heerlijk hij altijd een enorme middelvinger bij zich heeft en zijn talent om mij te manipuleren.
Perry zijn intelligentie en zijn wij zijn samen 1 mentaliteit, hij leest mij, ik lees hem.
Marco zijn gehoorzaamheid onder protest, hoe heerlijk hij altijd een enorme middelvinger bij zich heeft en zijn talent om mij te manipuleren.
Gr. Aniek