Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
StormenRoxy schreef:Ik moet zeggen dat we weinig last van ze hebben. Ze laat de honden niet meer zo vaak uit dus ik kom ze bijna niet meer tegen. Bovendien is er inmiddels 1 dood en heeft haar ex 1 mee genomen. Soms o gesnapt er wel is 1 dan zweet ik wel even peentjes al ik toevallig net buiten loop.
Het huis is een puinhoop, de tuin staat vol rommel en het gras staat knie hoog.
Er leeft er nog maar 1 en die zit in een asiel de rest is ingeslapen.
Ik woon er bijna naast en ze heeft er meer als 1
Wat er met de rest is gebeurd weet ik niet.
Dus ze woont nog wel in hetzelfde huis? Mijn buurvrouw dacht dat ze nu aan 'onze' kant van de doorgaande weg woonde, en voelde zich weer veilig om naar het zwembad te gaan
M@scha schreef:welke halve gare bedenkt dat het slim is met al die honden het pension uit te gaan.
Die huilende mevrouw was de eigenaresse van dat pension. Er werd niet betaald voor die shitload aan honden en er stond geloof ik al een rekening van 3000 euro open. Ja, de groeten. Ik ben als pensioneigenaar geen filantropische instelling zeg. Ik flikkerde die honden er ook weer bij haar voor de deur uit.
Maar dat zegt nog niet dat die eigenaar slecht voor haar honden is en met de hele bups in dat kleine huisje woond en dat ze iedereen opvreten.
Is nu wel het geval met wat er neergezet werd met dat programma .
M@scha schreef:welke halve gare bedenkt dat het slim is met al die honden het pension uit te gaan.
Die huilende mevrouw was de eigenaresse van dat pension. Er werd niet betaald voor die shitload aan honden en er stond geloof ik al een rekening van 3000 euro open. Ja, de groeten. Ik ben als pensioneigenaar geen filantropische instelling zeg. Ik flikkerde die honden er ook weer bij haar voor de deur uit.
Maar dat zegt nog niet dat die eigenaar slecht voor haar honden is en met de hele bups in dat kleine huisje woond en dat ze iedereen opvreten.
Is nu wel het geval met wat er neergezet werd met dat programma .
Ik heb geen idee waarom die kalven in dat pension moesten.
Baasje staat iig niet al te best bekend...klik.
Omdat ze er geen ruimte voor had in dat kleine huisje en daarvoor wel.
Wat heeft dat er allemaal mee te maken dan hoe ze voor haar honden is.?
StormenRoxy schreef:Ik moet zeggen dat we weinig last van ze hebben. Ze laat de honden niet meer zo vaak uit dus ik kom ze bijna niet meer tegen. Bovendien is er inmiddels 1 dood en heeft haar ex 1 mee genomen. Soms o gesnapt er wel is 1 dan zweet ik wel even peentjes al ik toevallig net buiten loop.
Het huis is een puinhoop, de tuin staat vol rommel en het gras staat knie hoog.
Er leeft er nog maar 1 en die zit in een asiel de rest is ingeslapen.
Ik woon er bijna naast en ze heeft er meer als 1
Wat er met de rest is gebeurd weet ik niet.
Dus ze woont nog wel in hetzelfde huis? Mijn buurvrouw dacht dat ze nu aan 'onze' kant van de doorgaande weg woonde, en voelde zich weer veilig om naar het zwembad te gaan
Ze woont er inderdaad nog zover ik weet. Ik ben vanaf 1 september op vakantie dus geen idee wat ze nu uitspookt. Maar had het vast van 1 van mijn buren gehoord als.ze weg zou zijn.
Once upon a time can happen anytimeWhiskey*Toska*Storm*Roxy*