dagmar88 schreef:Je gunde het haar zomijke schreef:oeps, hoe kom ik nou weer bij kooi

Moderator: moderatorteam
dagmar88 schreef:Je gunde het haar zomijke schreef:oeps, hoe kom ik nou weer bij kooi
Dan is er tenminste plekGollum schreef:Die arme meid is net bevallen
mijke schreef:Dan is er tenminste plekGollum schreef:Die arme meid is net bevallen
Je hebt ook nog andere manieren en klaarkomen zal ook nog wel lukken lijkt mij.Gollum schreef:Die arme meid is net bevallenbouvierpoedel schreef:Die seksuele fantasien doen wat met een mens.dagmar88 schreef:Je gunde het haar zomijke schreef:oeps, hoe kom ik nou weer bij kooi
![]()
Ze ziet het wel zitten met Kooi , Pendrag en die meneer de uitsmijter .
Ons boegbeeld met een steentje in z'n schoen:Wolfsblut schreef: Nee, helaas Korthaar. Echte helden van toen zoals o.a. Michiel de Ruyter, Johan Maurits, Jan Pieterszoon Coen, Tjerk Hiddes en Karel Doorman zijn vervangen door huidige nationale helden zoals o.a. Sylvana Simons, Kuzu, Anne Fleur Dekker en "ons nationaal" marokkaans-Indisch toppertje Yasser Feras van Groen links. Pinokkio Rutte onze allerbeste nationale beroepsleugenaar van de laatste zes eeuwen mogen we daarbij natuurlijk niet vergeten.