Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Spanderswoud zondag 14 maart 14.00 uur

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Wendy!
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wendy! »

Maakt mij ook niets uit...
Groetjes Wendy en Vonya.
In loving memory Aaron (06-04-1994 - 24-05-2007).
You will be missed forever...
AfbeeldingAfbeelding
Westertoren
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Westertoren »

Als het de Gaasperplas is kom ik ook, kom met Tijs aan de fiets heb helaas geen auto.
Roos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roos »

Spanderswoud ligt ergens bij Hilversum?
Dat is denk ik verder weg voor mij (vanuit Haarlem) en ik had eigenlijk net m'n pa zover dat hij me ging brengen en na afloop weer ophalen, zodat ik niet met de trein/metro zou hoeven :mrgreen:

Maar als dat Spanderswoud goed te bereiken is met het openbaar vervoer dan wil ik best de trein pakken hoor, want iets langer wandelen trekt mij ook wel.
Afbeelding
miranda

Ongelezen bericht door miranda »

Maakt mij ook niet uit.
Hilversum is voor mij iets dichterbij, ben er ook nog nooit geweest, maar ik geef een spat gas bij en ik sta in Amsterdam

Maar als het voor Westertoren met Tijs en Roos de gaasperplas makkelijker bereikbaar is... dan gaan we daarvoor toch?... itse simple :mrgreen:
Tarz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Whippet en dwergpoedel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Tarz »

Stephan kan geen vrij krijgen dus wij kunnen niet mee :cry:
Hopelijk volgende keer beter..
Groetjes Rob
Speedy007
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Speedy007 »

hallo,ben nieuw hier,we gaan graag een keer mee maar 14 mrt. is er een weimaranerwandeling in Noordwijk dus gaan we daar heen,volgende keer beter,veel plezier!
Groeten Stella :zwaai:
majelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door majelle »

Als er iemand is waarmee ik mee kan rijden wil ik ook wel graag komen. Het liefst als Bikkel meekan natuurlijk.

groetjes majelle
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Even op een rijtje wie er mee gaan, er zijn wel een hoop vraagtekens: misschien willen die mensen nog even laten weten of ze meegaan?

Jiddy (Wendy) met Nanny
Daphne & Leo met Nero en Lady
Roos met Roma
Miranda & Jan met Cyber & Duncan
Lies met honden (sorry weet de namen niet)
Marloes met Moos & Sam
Catje met Kyra

Astrid???
Majelle???
Sylvia???
Brigitte???
WendyV???

Het lijkt me toch ook wel leuk om in het Spanderswoud te gaan wandelen: dat is een groot bos bij Hilversum en de route kunnen we zo lang (of kort) maken als we willen. Er is een parkeerplaats die redelijk rustig ligt, dus ook het wachten op iedereen is daar geen probleem.

Zondag 14 maart dus om 14.00 uur!!!

Een route zet ik binnenkort neer en openbaar vervoer ook.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Hanneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bearded Collie

Ongelezen bericht door Hanneke »

Ik zal eens even met munne mens overleggen of wij ook komen. Ik heb hem namelijk nodig voor het autorijden. Lijkt me wel weer eens leuk!
Groetjes,
Hanneke.

When you are over the hill, you pick up speed.
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Ik kan helaas niet mee. Kreeg net een kaartje in de bus dat mijn oppastweeling dan hun verjaardag vieren. Ze vragen al maanden of ik toch echt wel ook kom, dus ik kan het niet maken om dan niet te komen.

Enneh, Caroline.......Moos EN Sam meenemen lijkt me wat lastig, of neem jij Lotje ook mee :mrgreen:
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Moos schreef:Ik kan helaas niet mee. Kreeg net een kaartje in de bus dat mijn oppastweeling dan hun verjaardag vieren. Ze vragen al maanden of ik toch echt wel ook kom, dus ik kan het niet maken om dan niet te komen.

Enneh, Caroline.......Moos EN Sam meenemen lijkt me wat lastig, of neem jij Lotje ook mee :mrgreen:
Hihihihihihi, ik ben er weer lekker bij he?! :roll: :mrgreen:

Jammer dat je niet komt! Volgende keer beter hopelijk!
Afbeelding
A good dog never dies...

Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Hanneke schreef:Ik zal eens even met munne mens overleggen of wij ook komen. Ik heb hem namelijk nodig voor het autorijden. Lijkt me wel weer eens leuk!
Jaaaaaa leuk, ik hoop dat het kan!
Afbeelding
A good dog never dies...

jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Ik blijf ook thuis met Nanni
miranda

Wij gaan gewoon nog steeds gezellig mee.

Jan zal het wel leuk vinden dat het Spaanderswoud is geworden.
Ik zit hem al de hele week eraan te herinneren... zondag 14e niet werken :twisted: :mrgreen:

Hanneke?
Als jouw hubie niet mee kan, zit jij dan zonder auto of wel met auto maar zonder rijbewijs?
Als je wel een auto hebt maar geen rijbewijs, dan zou een van ons (Jan of ik) toch kunnen rijden.
Wij gaan met de Ford omdat de bus nog steeds niet hondvervoervriendelijk is gemaakt dus daar kunnen helaas geen 4 honden en een mens achterin, anders had je makkelijk mee kunnen kachelen.
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

miranda schreef:Wij gaan gewoon nog steeds gezellig mee.

Jan zal het wel leuk vinden dat het Spaanderswoud is geworden.
Ik zit hem al de hele week eraan te herinneren... zondag 14e niet werken :twisted: :mrgreen:

Hanneke?
Als jouw hubie niet mee kan, zit jij dan zonder auto of wel met auto maar zonder rijbewijs?
Als je wel een auto hebt maar geen rijbewijs, dan zou een van ons (Jan of ik) toch kunnen rijden.
Wij gaan met de Ford omdat de bus nog steeds niet hondvervoervriendelijk is gemaakt dus daar kunnen helaas geen 4 honden en een mens achterin, anders had je makkelijk mee kunnen kachelen.
:ok: Gezellig!!!!
Afbeelding
A good dog never dies...

Hanneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bearded Collie

Ongelezen bericht door Hanneke »

miranda schreef:Hanneke?
Het probleem is noch de auto, noch het rijbewijs. Het probleem is de rug. Als ik wil rijden, moet ik geen pijnstiller nemen want dat levert problemen op. Het beinvloedt de rijvaardigheid namelijk nogal, heb ik inmiddels door schade ondervonden. Maar ja, als ik geen pijnstiller neem kan ik alleen maar hele korte stukjes rijden, tot maximaal 10 minuten. Daar kom je niet ver mee.

Ik vind het een reuze-lief aanbod, maar ik aarzel om er op in te gaan want het kan voorkomen dat ik ondanks alle goede wil gewoon niet in staat ben om te gaan en dat weet ik pas vlak van te voren, helaas. Mijn (on)mogelijkheden varieren per dag en zijn onvoorspelbaar.
Groetjes,
Hanneke.

When you are over the hill, you pick up speed.
majelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door majelle »

hoi caroliene,

als je een routebeschrijving maakt zou je dan ook willen kijken hoe ik met het o daar kan komen?
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

majelle schreef:hoi caroliene,

als je een routebeschrijving maakt zou je dan ook willen kijken hoe ik met het o daar kan komen?
Ja doe ik!
Ik zal vanavond of morgen dit even uit gaan puzzelen.
Afbeelding
A good dog never dies...

miranda

Hanneke schreef:
miranda schreef:Hanneke?
Het probleem is noch de auto, noch het rijbewijs. Het probleem is de rug. Als ik wil rijden, moet ik geen pijnstiller nemen want dat levert problemen op. Het beinvloedt de rijvaardigheid namelijk nogal, heb ik inmiddels door schade ondervonden. Maar ja, als ik geen pijnstiller neem kan ik alleen maar hele korte stukjes rijden, tot maximaal 10 minuten. Daar kom je niet ver mee.

Ik vind het een reuze-lief aanbod, maar ik aarzel om er op in te gaan want het kan voorkomen dat ik ondanks alle goede wil gewoon niet in staat ben om te gaan en dat weet ik pas vlak van te voren, helaas. Mijn (on)mogelijkheden varieren per dag en zijn onvoorspelbaar.
Ja je rug, stom ik weet het maar niet aan gedacht.

Maar Han...ik heb telefoon hoor en sta binnen een kwartier bij je dus kunnen we ook afspreken dat als jij je zondag kippiekip voelt en geen vervoer hebt je me gewoon anders opbelt.
We kijken wel, het duurt nog ff tot zondag ;) :mrgreen:
tijger2
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door tijger2 »

Het lijkt mij hartstikke leuk om eindelijk eens kennis te kunnen maken met de leden hier van het forum. :ok: Maar heb één probleempje, Tyger mag niet te veel met andere honden omgaan vanwege zijn ruggetje. :cry2: (Hij is dan te druk,waardoor hij te veel last krijgt).
Nu is mijn vraag mag ik ook zonder hond komen.?????? :?
Groetjes Marcel
Tijger 23-3-'94 / 5-5-'06 we zullen je nooit vergeten.
miranda

Tuurlijk mag je zonder hond komen.

Heb ik ook wel eens gedaan, als Jan moest werken en ik het niet zag zitten om met twee honden te komen maar ook niet wilde kiezen welke van de twee dan wel mee mag :mrgreen:
Roos
Zeer actief

Ik vind het allemaal prima :ok:

Ik hoor nog wel hoe ik er kan komen ;)
Afbeelding
Belle
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Belle »

Het lijkt me heel leuk, vooral omdat ik daar vlakbij heb gewoond en daar vroeger vaak heb gewandeld. Ook woont mijn familie daar allemaal in de buurt (alleen ben ik daar geloof niet welkom met honden).
Alleen Belle kan en mag niet zo lang lopen vanwege haar leeftijd en HD. Zijn er misschien nog meer mensen die een korte route lopen?
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

:? oké, ik ben er gedeeltelijk uit......

Het hele kleine weggetje (in het bos) heet "weg door 't kamp". Dit ligt aan "Franse Kampweg" (de N236). Nu probeer ik dus uit te vogelen hoe iedereen het beste kan rijden...... *proest* echt een klusje voor mij :roll:
Nadere gegevens volgen hierover.

Openbaar vervoer
Met de trein moet je naar station Bussum Zuid . Dit ligt ongeveer 5 minuten rijden van de afgesproken plek. Als je even opgeeft of je komt én hoe laat je aankomt op het station, dan haalt iemand (ik?) je op.
Afbeelding
A good dog never dies...

Roos
Zeer actief

Stang schreef:
Openbaar vervoer
Met de trein moet je naar station Bussum Zuid . Dit ligt ongeveer 5 minuten rijden van de afgesproken plek. Als je even opgeeft of je komt én hoe laat je aankomt op het station, dan haalt iemand (ik?) je op.
Okee aankomst voor mij 13.15 uur of 13.45 uur.
Rekening houdend met eventuele vertragingen van de NS zal ik maar voor de 13.15 uur gaan :mrgreen:
Trouwens caroline ik moet overstappen op Weesp :roll: :mann:
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Roos schreef:
Stang schreef:
Openbaar vervoer
Okee aankomst voor mij 13.15 uur of 13.45 uur.
Rekening houdend met eventuele vertragingen van de NS zal ik maar voor de 13.15 uur gaan :mrgreen:
Trouwens caroline ik moet overstappen op Weesp :roll: :mann:
Hahahaha, dat méén je niet 8O :mrgreen:
Tja, ik weet nog niet of Pieter meegaat..... als ik alleen ga, kan ik je ook in Weesp oppikken :?

Maar is 13.15 uur niet wat vroeg? sta je een half uur op het station :?
Afbeelding
A good dog never dies...

miranda

Belle schreef:Het lijkt me heel leuk, vooral omdat ik daar vlakbij heb gewoond en daar vroeger vaak heb gewandeld. Ook woont mijn familie daar allemaal in de buurt (alleen ben ik daar geloof niet welkom met honden).
Alleen Belle kan en mag niet zo lang lopen vanwege haar leeftijd en HD. Zijn er misschien nog meer mensen die een korte route lopen?
Lijkt me leuk om jou en Belle te ontmoeten.

Ik weet niet of er nog meer mensen een kortere route lopen maar anders (wordt ook veel gedaan) draait men meestal om als ze het genoeg vinden voor de hond.

Misschien tot zondag?
miranda

Stang schreef::? oké, ik ben er gedeeltelijk uit......

Het hele kleine weggetje (in het bos) heet "weg door 't kamp". Dit ligt aan "Franse Kampweg" (de N236). Nu probeer ik dus uit te vogelen hoe iedereen het beste kan rijden...... *proest* echt een klusje voor mij :roll:
Nadere gegevens volgen hierover.
.
is ook niet makkelijk, omdat iedereen toch vanuit een andere richting komt.

Ik denk dat het makkelijkste voor iedereen is dat je even voor jezelf kijkt op http://www.routenet.nl
Daar je eigen adres in typt en het adres waar je naar toe wil dus bij deze
Weg door 't kamp te Bussum

Ik heb hier wat kaartjes uitgeprint.
Bij de RODE stip is het. :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Dank je wel Miranda voor je hulp! :ok:
Ik ben echt vreselijk met dat soort dingen :?

Als iemand het nog niet snapt, stuur me dan even een pb'tje met waar je vandaan komt en dan kan ik precies kijken hoe je moet rijden.
Maar dat uit allerlei verschillende richtingen uitleggen hoe je moet rijden, dat kan ik niet.
Afbeelding
A good dog never dies...

Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Wij gaan niet mee. Was vergeten dat ik al een wandeling had :roll: Volgende keer hopen we weer eens mee te gaan.

Veel plezier alvast ;)
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”