v.d Lupinehof schreef:ik ben niet verandwoordelijk voor honden waar ik geen inbreng in heb, jij daar integen wel ,en weet je wat het is je heb nog noten op je zang ook als het om een rasloos hondje gaat dus heel zwart wit gezien kunnen mesen daar ook weer speciaal een kruising voor maken omdat er mensen zijn zoals jij noten op hu zang hebben omtrent een ras loze hond
kolder ten top
mol

Mol, ik heb eerst even mijn mond opgeraapt, want die viel te ver open om op zijn plek te blijven zitten.
Wat ben je nu een partij slap aan het lullen. Mag ik je vragen welke inbreng ik heb aan asielhonden? Omdat ik ze in huis heb? Dat is inderdaad meer inbreng dan jij met je zooitje weloverwogen aangekochte en gefokte kapitaaltje.
Er is geen fokker op de wereld, hoe klotig dan ook die honden fokt voor het asiel. Het kost namelijk geld om je hond naar het asiel te brengen..zulke liefdadige fokkers ken ik niet...jij wel?
Ik heb inderdaad noten op mijn zang als ik een dier in huis haal. Ik moet er namelijk mee samenleven. Ik heb net zoveel recht om een dier te kiezen wat bij mij past alsdat jij dat hebt.
Jij bent een scheiding aan het maken in waarde...dat zint me niet.
Jij bent mij aan het vertellen dat ik wat te vragen en te willen mag hebben als ik kies voor een zorgvuldig gefokte pup, maar dat ik niks te willen heb als ik kies voor een rasloze hond.
Mijn rasloze hond is niet voor mij gefokt, ook niet voor mij naar het asiel gebracht en ook niet voor mij naar Nederland gehaald.
Ik kies de hond die ik wil en dat is voor mij net zo'n belangerijk godje alsdat jouw honden dat voor jou zijn.