Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Moet ik dit accepteren?
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik wordt een beetje misselijk van bedragen, pupprijs, direct dekken dus dure volwassen fokteven, bullen met littekens etc. Zeker in combinatie met een verwaarloosde teef die niet eens binnen kwam en bang is. Die hond moet gewoon een lekker leven krijgen en geen pups meer krijgen.
Wat een zooitje geldgericht gedoe met die bullen altijd.
Wat een zooitje geldgericht gedoe met die bullen altijd.
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Dat is niet alleen bij de bullen zo hoor, geldt voor alle hondenrassen. Alleen heeft dit teefje een litteken, dat te wijten kan zijn aan een keizersnede die inderdaad meer bij bullen voorkomt of een baarmoederontsteking die weer bij alle rassen voor kan komen.....
Maar pupprijs, volwassen teef kopen om direct te kunnen dekken etc kan op elk ras slaan!
Tinde
Maar pupprijs, volwassen teef kopen om direct te kunnen dekken etc kan op elk ras slaan!
Tinde
Rude & Gentle's
From our family to yours!
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Tuurlijk, maar iedereen weet dat je met bullen je zakken kan vullen, letterlijk. Die beesten kosten een vermogen en zijn zo in de mode dat een misfoksel nog voor 500 euro op de marktplaats staat.Tinde van Rossen schreef:Dat is niet alleen bij de bullen zo hoor, geldt voor alle hondenrassen. Alleen heeft dit teefje een litteken, dat te wijten kan zijn aan een keizersnede die inderdaad meer bij bullen voorkomt of een baarmoederontsteking die weer bij alle rassen voor kan komen.....
Tinde
Ik neem aan dat je begrijpt dat iedere malloot met zijn bull gaat fokken als hij er een paar duizend euro mee kan verdienen.

-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Klopt, daarom werd ik ook wat verdrietig toen ik dit topic las, maar het komt bij meer rassen voor. Alleen zijn bullen ook nog eens moeilijk te fokken, dus de gedachte : ik koop een volwassen teef en ga daar misschien een nestje mee fokken, is vaak gedoemd te mislukken. Daar komt bij dat ik persoonlijk vind dat die gedachte bijdraagt tot het kopen van die misbaksels op Marktplaats en bij teleurstelling worden ze er weer verkocht ook. Zo houd je het hele verhaal in stand (slechte honden, niet gezond en gaan gauw dood) en is het kringetje weer rond. Weer een reden om een topic te openen over BUlldoggen
Tinde

Tinde
Rude & Gentle's
- Camachin
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Yorkshire Terrier
- Contacteer: