Mol schreef:je praat contenu over het Sw locus,en dan ga je iemand ander dom noemen mens ga leren bij je famillie want je snap er zelf geen reet van.nala schreef:nu kijkkes goed lezen bij raskleur dat hebbe wij ook in het engelsjelle schreef:http://www.thunderbull.nl/begin.html
Deze fokker denkt er toch anders over (zie rasstandaard/kleur)
ook wij fokken niet helemal witt maar wit brindle (gevleckt gestromt )met goede pigment in
aub ook voor jou de text overaal goed lezen en niet van itz spraten war jij maar een stuk lezt
en onze Icey is witte met pigment dat betekend witte vacht met zwarte vlecken in de huit en vacht doorhen de scheckungslocus is bij de AB
PIGMENT is belangrijk
mol
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
onze 12 puppys zijn geboren en gezond geblijven
Moderator: moderatorteam
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- Amaranthas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
ladybird schreef:Iedereen die een beetje verstand heeft van fokken weet dat wit x wit risicovol is dus complete nonsens wat je loopt uit te kramen.
Laten we het zo stellen : Laat je een BAER test doen bij je pups?
Dat is waar, bij zo`n beetje alle rassen.
Alleen de shih tzu niet ( of altans, zeeeeeeeeeer weinig)
Een shih tzu zijn vachtkleur kan gedurende zijn leven veranderen van rood/wit of zwart/wit naar helemaal wit. En dan zijn ze ook niet doof of blind.
Natuurlijk zeg ik niet dat het nooit en te nimmer zal voorkomen of wat dan ook. Zommige rassen zijn daar gewoon bijna of niet gevoelig voor.
Een Shih Tzu heb je niet als huisdier, je leeft ermee samen.

- Shita
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelaar
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
ow wat een schatjes zijn het zeg
effe een vraagje hier absoluut geen verstand van erfelijkheid,...even een vraagje kan iemand me een beetje simpel uitleggen wat locus is en die Wws dingen??gewoon nieuwsgierigheid...

effe een vraagje hier absoluut geen verstand van erfelijkheid,...even een vraagje kan iemand me een beetje simpel uitleggen wat locus is en die Wws dingen??gewoon nieuwsgierigheid...

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
- Gordonsetter23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gordonsetter
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
en jij met schrijven zo te ziennala schreef:jij hebbt een problem met lezenMol schreef:hahahahahhha Jaloers op wat? je kan het gewoon domweg niet onder bouwen en als er vragen over gesteld worden word je boos hahahahahahahhatjonge jonge wat laat jij je kennen zeg ohwhowwwnala schreef:ik gaa niet op jou niveau eraaf .Mol schreef: kan je een groote mond op zetten maar daar win je het niet mee hoor simpel, bij de boxer zit er ook genoeg kleur im maar is de kan met wit op doofheid ook aan wezig en dat is het zelfde Sw locus als bij de dogo's en AMbull,het zijn gewoon vragen die er gesteld worden wil je dat niet moet je hier niet komen dat is simpel en een Locus is een Locus al heb je het nu over een russel of een dogo dus dat is het verschil niet ik vroeg je gewoon wat daar kan je gewoon normaal andwoord op geven of gewoon je slamuil houden als je je eigen zeggen niet kan onderbouwen
brindle is een dominante kleur en is geen resencieve kleur dat zou je toch ook moeten weten en vlat onder een ander locus dan wit
mol
jalous kreng
tis te zot voor worden,en dat komt dan uit een dierenartZ familie
WHOEHAHAHAHAHAHHAHAH!!!!!!!!!!!!!
mol

- linda
- Zeer actief
Ze is van origine niet nederlands hoorGordonsetter23 schreef:en jij met schrijven zo te ziennala schreef:jij hebbt een problem met lezenMol schreef:hahahahahhha Jaloers op wat? je kan het gewoon domweg niet onder bouwen en als er vragen over gesteld worden word je boos hahahahahahahhatjonge jonge wat laat jij je kennen zeg ohwhowwwnala schreef: ik gaa niet op jou niveau eraaf .
jalous kreng
tis te zot voor worden,en dat komt dan uit een dierenartZ familie
WHOEHAHAHAHAHAHHAHAH!!!!!!!!!!!!!
mol

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
- linda
- Zeer actief
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
RachelleAmericanBulldog
Over actief
Geplaatst: Zo Dec 11, 2005 1:25 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik bedoel dit berichtje .......
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
ik zie ze nu ook niet meer maar toen ik deze week op de kruisjes klikte zag ik pupsMelanie 74 schreef:
RachelleAmericanBulldog
Over actief
Geplaatst: Zo Dec 11, 2005 1:25 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik bedoel dit berichtje .......

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)