Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
er zit meer achter...
Moderator: moderatorteam
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
- Zeer actief
Ghaya hebben wij contant betaald.
Chello mochten wij gratis meenemen ivm zijn fokfouten.
Woopy is contant betaald aan de stichting.
En bij Hera hebben wij bij het ophalen van haar een deel betaald en later nog eens 2 delen.....was allemaal bij die fokker geen probleem en we hebben het natuurlijk ook keurig betaald!
Chello mochten wij gratis meenemen ivm zijn fokfouten.
Woopy is contant betaald aan de stichting.
En bij Hera hebben wij bij het ophalen van haar een deel betaald en later nog eens 2 delen.....was allemaal bij die fokker geen probleem en we hebben het natuurlijk ook keurig betaald!
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Ja ik zou wel onder een paar matrasjes willen kijken van forumledenlinlin schreef:en dat vind ik weer raar. wat doen jullie toch allemaal vreemd met geldzakenjidde schreef:Ik zie contant betalen zoals gelijk oversteken. Internetbankieren, hmmm zou ik niet snel doen bij zo een groot bedrag!!!
Zijn er ook forumleden die banken niet vertrouwen met geld?
Of zijn er ook nog die denken dat er niet echt mensen op de maan zijn geweest?
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- Senna1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Rataplan schreef:Ja ik zou wel onder een paar matrasjes willen kijken van forumleden
Of zijn er ook nog die denken dat er niet echt mensen op de maan zijn geweest?

Laatst gewijzigd door Senna1 op 15 sep 2004 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
- Zeer actief
Senna1 schreef:Rataplan schreef:Ja ik zou wel onder een paar matrasjes willen kijken van forumleden
Of zijn er ook nog die denken dat er niet echt mensen op de maan zijn geweest?zijn er mensen op de maan geweest?
![]()
![]()

- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
-
- Zeer actief
- little-wolf
- Zeer actief
goh, je hoort van alles en nog wat over hoe of wat als je een pup wilt aanschaffen, maar er wordt niks verteld over hoe t kan gaan met betalen.
en dan is het nog een rare vraag ook.
ik heb nergens gezegt dat ik in termijnen wil betalen.
ik wilde alleen het geld overschrijven. en nee niet 1 dag van te voren, maar op tijd.
maar zoals ik zelf al ergens had opgemerkt kan ik in een aantal redenen inkomen waarom het op deze manier gaat. en nog moeten jullie verder zaniken dat het een domme vraag is, ouwehoeren over termijnen en nog meer
de enigste die normaal antwoord heeft gegeven, is yamie. bedankt hiervoor!
en de rest, ga gerust verder met domzinnig gelul.
en dan is het nog een rare vraag ook.

ik wilde alleen het geld overschrijven. en nee niet 1 dag van te voren, maar op tijd.
maar zoals ik zelf al ergens had opgemerkt kan ik in een aantal redenen inkomen waarom het op deze manier gaat. en nog moeten jullie verder zaniken dat het een domme vraag is, ouwehoeren over termijnen en nog meer

de enigste die normaal antwoord heeft gegeven, is yamie. bedankt hiervoor!

Hier is weinig stelling aan, Danny. Dit is hoe ik bèn.Senna1 schreef:Marion. schreef:Ik heb mijn hondjes ook contant betaald. Wat de fokker wil.
Het enige probleem wat ik had, is dat ik niet wist of ik genoeg bij me had. Ik ga namelijk van tevoren niet vragen hoeveel de pup gaat kosten. Ik wil niet over geld praten als het over een pupje gaat.![]()
Dit vind ik bijna nog een gekkere stelling dan dat de topicstarter stelt....
Hoezo ga je niet van te voren praten over wat je pup gaat kosten?
Dus als je een keus gemaakt hebt welke golden pup je wil en bij welke fokker en die vraagt er 2500 euro voor betaal je dat gewoon?
laat me niet lachen zeg, tuurlijk wil je van te voren weten wat een pup kost..
Nee, ik ga niet over de pupprijs praten. Ik haal mijn hondjes nl niet bij de eerste de beste Jan Lul. Ik ken de fokker, heb voordat ik tot de 'koop' overga uitgebreid contact. Ik besluit pas daar een pupje te nemen, als ik er een goed gevoel bij heb. Als ik denk dat de fokker goed bezig is. Als ik hem vertrouw dus.
En dan vertrouw ik er ook helemaal op dat de prijs gewoon ook een normale prijs is. Ik heb wel de richtlijnen van GRCN natuurlijk qua prijs.
"Tuurlijk wil je weten...." Speak for yourself please.
En jouw opmerking over 2500 euro is te belachelijk om over na te denken

-
- Zeer actief
Domzinnig???little-wolf schreef:goh, je hoort van alles en nog wat over hoe of wat als je een pup wilt aanschaffen, maar er wordt niks verteld over hoe t kan gaan met betalen.
en dan is het nog een rare vraag ook.![]()
maar zoals ik zelf al ergens had opgemerkt kan ik in een aantal redenen inkomen waarom het op deze manier gaat. en nog moeten jullie verder zaniken dat het een domme vraag is, ouwehoeren over termijnen en nog meer![]()
![]()
de enigste die normaal antwoord heeft gegeven, is yamie. bedankt hiervoor!![]()

Pardon???little-wolf schreef:de enigste die normaal antwoord heeft gegeven, is yamie. bedankt hiervoor!![]()
Prima, jouw feestje hoor. Dan lul ik nog even dom en zinnig door

Ben je misschien een beetje wantrouwend ingesteld? Wat kan mij het toch schelen wat die fokker met het contante geld doet? Al raapt hij er 's avonds de stront van z'n honden mee op, daar heb ik toch niets mee te maken?
De basis moet volgens mij vertrouwen zijn. Zowel jij in de fokker, als de fokker in jou. Dan komen dit soort vraagstukken ook niet bij je op, lijkt me.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
little-wolf schreef:goh, je hoort van alles en nog wat over hoe of wat als je een pup wilt aanschaffen, maar er wordt niks verteld over hoe t kan gaan met betalen.
en dan is het nog een rare vraag ook.![]()
maar zoals ik zelf al ergens had opgemerkt kan ik in een aantal redenen inkomen waarom het op deze manier gaat. en nog moeten jullie verder zaniken dat het een domme vraag is, ouwehoeren over termijnen en nog meer![]()
![]()
de enigste die normaal antwoord heeft gegeven, is yamie. bedankt hiervoor!![]()
Nouwwwwwwwwwwwwwww hoorrrrrrrrrrrrrr

Ik heb ook doodgewoon antwoord gegeven hoor

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Stang schreef: Nouwwwwwwwwwwwwwww hoorrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
Ik heb ook doodgewoon antwoord gegeven hoor![]()

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
Nou met een nieuw biljet kun je goed in de hoek komen van een stoep he?Dat werkt perfect hoorMarion. schreef:Pardon???little-wolf schreef:de enigste die normaal antwoord heeft gegeven, is yamie. bedankt hiervoor!![]()
Prima, jouw feestje hoor. Dan lul ik nog even dom en zinnig door![]()
Ben je misschien een beetje wantrouwend ingesteld? Wat kan mij het toch schelen wat die fokker met het contante geld doet? Al raapt hij er 's avonds de stront van z'n honden mee op, daar heb ik toch niets mee te maken?
De basis moet volgens mij vertrouwen zijn. Zowel jij in de fokker, als de fokker in jou. Dan komen dit soort vraagstukken ook niet bij je op, lijkt me.

-
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
:M:Angel-eyes schreef:Jij en normaal antwoord??????????????????malinois schreef:Stang schreef: Nouwwwwwwwwwwwwwww hoorrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb toch ook normaal antwoord gegeven....
![]()
![]()

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
malinois schreef::M:Angel-eyes schreef:Jij en normaal antwoord??????????????????malinois schreef:Stang schreef: Nouwwwwwwwwwwwwwww hoorrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ik en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel normaal antwoord! :M:
:devil:

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Angel-eyes schreef:malinois schreef::M:Angel-eyes schreef:Jij en normaal antwoord??????????????????malinois schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ik en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel normaal antwoord! :M:
:devil:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

- Senna1
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja hoor,wat jij wilt. Dus in al dat uitgebreide contact met die ene fokker komt nooit aan bod wat een pup gaat kosten of hoe de pup afgerekend moet worden? Ja het klinkt wat vreemd als het om een pup gaat maar het is en blijft een koop en verkoop en dan is de prijs altijd een onderwerp...Marion. schreef:Hier is weinig stelling aan, Danny. Dit is hoe ik bèn.Senna1 schreef:Marion. schreef:Ik heb mijn hondjes ook contant betaald. Wat de fokker wil.
Het enige probleem wat ik had, is dat ik niet wist of ik genoeg bij me had. Ik ga namelijk van tevoren niet vragen hoeveel de pup gaat kosten. Ik wil niet over geld praten als het over een pupje gaat.![]()
Dit vind ik bijna nog een gekkere stelling dan dat de topicstarter stelt....
Hoezo ga je niet van te voren praten over wat je pup gaat kosten?
Dus als je een keus gemaakt hebt welke golden pup je wil en bij welke fokker en die vraagt er 2500 euro voor betaal je dat gewoon?
laat me niet lachen zeg, tuurlijk wil je van te voren weten wat een pup kost..
Nee, ik ga niet over de pupprijs praten. Ik haal mijn hondjes nl niet bij de eerste de beste Jan Lul. Ik ken de fokker, heb voordat ik tot de 'koop' overga uitgebreid contact. Ik besluit pas daar een pupje te nemen, als ik er een goed gevoel bij heb. Als ik denk dat de fokker goed bezig is. Als ik hem vertrouw dus.
En dan vertrouw ik er ook helemaal op dat de prijs gewoon ook een normale prijs is. Ik heb wel de richtlijnen van GRCN natuurlijk qua prijs.
"Tuurlijk wil je weten...." Speak for yourself please.
En jouw opmerking over 2500 euro is te belachelijk om over na te denken
Wat moet je met richtlijnen als je toch niet naar de prijs vraagt? er over gaan zeuren als je je pup al lang uitgezocht hebt en de dag dat je met je centjes vol verwachting naar de fokker gaat?
Ik kan het me nauwelijks voorstellen dat je dan je pup nog gaat afzeggen als de prijs niet volgens de richtlijnen is...
weet je.. ik kan het niet anders dan naïf noemen....
- Senna1
- Zeer actief
- Contacteer:
Je kunt het vreemd vinden, zal mij een zorg zijn. Het is voor mij geen koop en verkoop. Ik wil dié pup.Senna1 schreef:Ja hoor,wat jij wilt. Dus in al dat uitgebreide contact met die ene fokker komt nooit aan bod wat een pup gaat kosten of hoe de pup afgerekend moet worden? Ja het klinkt wat vreemd als het om een pup gaat maar het is en blijft een koop en verkoop en dan is de prijs altijd een onderwerp...
Wat bij jou onderwerp van gesprek hoort te zijn, hoeft dat bij mij niet te zijn.
Wat ik met die richtlijnen moet? Weten hoeveel ik ongeveer moet pinnen. Uiteraard ga ik die pup niet afzeggen als de prijs niet volgens de richtlijnen is. Ik wil dié pup, weet je nog?Senna1 schreef:Wat moet je met richtlijnen als je toch niet naar de prijs vraagt? er over gaan zeuren als je je pup al lang uitgezocht hebt en de dag dat je met je centjes vol verwachting naar de fokker gaat?
Ik kan het me nauwelijks voorstellen dat je dan je pup nog gaat afzeggen als de prijs niet volgens de richtlijnen is...
weet je.. ik kan het niet anders dan naïf noemen....[/quote]
Weet je. Je noemt het maar een end weg. Wijsneus

- Senna1
- Zeer actief
- Contacteer:
Hahah hoe krijg je zoveel tegenstrijdigheden in een berichtje...Marion. schreef: Weet je. Je noemt het maar een end weg. Wijsneus
Natuurlijk is het wel een koop en verkoop.. hoe jij er ook over denkt en wat je gevoel er ook bij is (waar ik wel in kan komen trouwens) jij krijgt iets en daar betaal je voor, dat heet iets kopen en daar hoort een prijs bij! En dan nog marion.. als je zo'n goed en intensief contact hebt met die fokker komt dan echt nooit het hoe en wat over het betalen aan bod?
Je fokker gaat er dan vanuit dat je met het nog te raden bedrag in je zak de pup komt halen?

Marion. schreef: Wat ik met die richtlijnen moet? Weten hoeveel ik ongeveer moet pinnen. Uiteraard ga ik die pup niet afzeggen als de prijs niet volgens de richtlijnen is. Ik wil dié pup, weet je nog?
Leuk praatje maar naar mijn idee klopt het niet helemaal toch?Marion. schreef: En dan vertrouw ik er ook helemaal op dat de prijs gewoon ook een normale prijs is. Ik heb wel de richtlijnen van GRCN natuurlijk qua prijs
Je hebt de richtlijnen om te zien of de prijs die je moet betalen wel een beetje klopt met het 'normale' bedrag voor een pup.. geeft niet, helemaal goed als je jezelf laat voorlichten maar geef er dan geen andere draai aan...
Je vraagt die prijzen op om te zien of je bij je fokker een normale prijs betaald, niet om te zien hoeveel je moet meenemen...
Gatverdamme. Wat lul je nou vent? Moet ik het voor je spellen?Senna1 schreef:Hahah hoe krijg je zoveel tegenstrijdigheden in een berichtje...
Natuurlijk is het wel een koop en verkoop.. hoe jij er ook over denkt en wat je gevoel er ook bij is (waar ik wel in kan komen trouwens) jij krijgt iets en daar betaal je voor, dat heet iets kopen en daar hoort een prijs bij! En dan nog marion.. als je zo'n goed en intensief contact hebt met die fokker komt dan echt nooit het hoe en wat over het betalen aan bod?
Je fokker gaat er dan vanuit dat je met het nog te raden bedrag in je zak de pup komt halen?![]()
N E E, H E T B E T A L E N I S N O O I T A A N B O D G E K O M E N.
Jij mag geloven wat je wilt, waar de fokster vanuit ging heb ik me nooit afgevraagd.
Nogmaals, ik zou graag hebben dat jij voor jezelf praat, en niet voor "je" in het algemeen. Ik heb die richtbedragen voor me gehouden, inderdaad als richtlijn voor wat ik mee moest nemen.Senna1 schreef:Leuk praatje maar naar mijn idee klopt het niet helemaal toch?
Je hebt de richtlijnen om te zien of de prijs die je moet betalen wel een beetje klopt met het 'normale' bedrag voor een pup.. geeft niet, helemaal goed als je jezelf laat voorlichten maar geef er dan geen andere draai aan...
Je vraagt die prijzen op om te zien of je bij je fokker een normale prijs betaald, niet om te zien hoeveel je moet meenemen...
Wat jij doet en vindt, moet je helemaal zelf weten. Dat jij je eigen gedragingen en gedachten als algemeen goed bombardeert is lichtelijk arrogant