ik betaal iets van 29 nog wat voor 20 kg.Daan schreef:wat kost dat cavom?
bij een dierenwinkel in de winkelstraat 31.
ik ga binnenkort naar v/d meer. hopelijk is het daar iets goedkoper.
Moderator: moderatorteam
Nee Crutz dat is nu juist het probleem.Als je eerdere reacties hebt gelezen in de ze topic,had je gezien dat we allemaal het niet voor elkaar kunnen krijgen om de dierenzaak ons 5 kilo verpakkingen te verkopen.crutz schreef:Cavom is ook gewoon in 5 kilo verpakkingen te krijgenTinkertje schreef:Misschien is er iemand in je kennissenkring die het ook wel zou willen voeren,dan zou je kunnen delen?Eigenlijk is het wel belachelijk dat er alleen 20 kilo zakken te krijgen zijn.Ik heb ook maar 1 hond die het eet,de andere eten KVV,en voor mij is zo'n zak ook te groot,dus voer ik maar Hill's(3 kilo zak doe ik eeuwen mee).amelie schreef:Ik heb nu twintig kilo staan en hoewel het hoogstwaarschijnlijk net niet op gaat voor het niet goed meer is zit ik daar niet zo mee. Saar doet het er meer dan goed op en het kost niet zo veel dus dan is het in waarschijnlijk in verhouding niet veel duurder dan een aantal kleine zakken (die per kilo ws duurder zijn dan een grote zak.Maar terwijl ze Cavom wel erg lekker vond.
maar je kan t ook gewoon bij Cavom zelf bestellen en dan kan je t wel per 5 kilo bestellen (kreeg t ook gewoon over de post, oke, was wel een proefpakketje, maar dat kan ook met gewone bestellingen, alleen dan komen er wel porto kosten bij) dus gewoon ff bellen of mailen of t niet zo kan, lijkt me wel zo makkelijkTinkertje schreef:Nee Crutz dat is nu juist het probleem.Als je eerdere reacties hebt gelezen in de ze topic,had je gezien dat we allemaal het niet voor elkaar kunnen krijgen om de dierenzaak ons 5 kilo verpakkingen te verkopen.crutz schreef:Cavom is ook gewoon in 5 kilo verpakkingen te krijgenTinkertje schreef:Misschien is er iemand in je kennissenkring die het ook wel zou willen voeren,dan zou je kunnen delen?Eigenlijk is het wel belachelijk dat er alleen 20 kilo zakken te krijgen zijn.Ik heb ook maar 1 hond die het eet,de andere eten KVV,en voor mij is zo'n zak ook te groot,dus voer ik maar Hill's(3 kilo zak doe ik eeuwen mee).amelie schreef:Ik heb nu twintig kilo staan en hoewel het hoogstwaarschijnlijk net niet op gaat voor het niet goed meer is zit ik daar niet zo mee. Saar doet het er meer dan goed op en het kost niet zo veel dus dan is het in waarschijnlijk in verhouding niet veel duurder dan een aantal kleine zakken (die per kilo ws duurder zijn dan een grote zak.Maar terwijl ze Cavom wel erg lekker vond.
groothandel...Senna1 schreef:estelle schreef:
Ik betaal 23 euro voor een zak Cavom van 20 kilo.waar koop je die dan?
Oooh vandaar, ik schrok al...estelle schreef:groothandel...Senna1 schreef:estelle schreef:
![]()
Maar als ze in een dierenwinkel horen dat we nu 12 honden hebben rondlopen waarvan het merendeel vaneen groot ras dan roepen ze allemaal gelijk 'ohhh uhmmm wat voeren jullie? misschien kunnen we een leuk prijsje maken!!' ....![]()
Maar ja er kan geen dierenwinkel op tegen de prijs van de groothandel....
dan zou ik er maar eens een mailtje aan cavom aan wagen,Senna1 schreef:Oooh vandaar, ik schrok al...estelle schreef:groothandel...Senna1 schreef:estelle schreef:
![]()
Maar als ze in een dierenwinkel horen dat we nu 12 honden hebben rondlopen waarvan het merendeel vaneen groot ras dan roepen ze allemaal gelijk 'ohhh uhmmm wat voeren jullie? misschien kunnen we een leuk prijsje maken!!' ....![]()
Maar ja er kan geen dierenwinkel op tegen de prijs van de groothandel....
Hier hanteren ze bij de paar zaken dat het te koop is gewoon de adviesprijs van € 31,50
Hoi,Daan schreef:wat kost dat cavom?
Senna1 schreef:Hier hanteren ze bij de paar zaken dat het te koop is gewoon de adviesprijs van € 31,50
gewoon op t oog voeren. istie dik, wat minder geven, istie magertjes dan weer bijvoeren.anit schreef:ik gaf een van mijn borders ook cavom[die andere heeft nierdieet]en hij deed het er erg goed op tot ik vorige week ontdekte dat die wel erg veel was aangekomen ig gaf ongeveer tussen de 250 en 300 gram per dag omat ze best veel werken en beweging hebben hij moet nu een paar weken op de rd van de dierenarts om iets af te vallen maar ik word er nu al gek van eet ,de katten bakken leeg, stront van de straat ,en alles wat los en vast zit wil hem wel weer terug op de cavom hebben omdat hij het er verder goed op doetmaar dan zal ik hem iets minder moeten gaan voeren
maar wat is nou genoeg voor een werkende border van 24 kilo de een zegt je moet zoveel geven de andere zeg dat ik gaf al minder dat er op de zak stond iemand een idee
Er zijn wel groothandels maar daar kan je inderdaad niet zomaar kopen als particulier. Daarnaast hebben ze oook niet allemaal Cavom.estelle schreef:Je kunt niet zomaar als particulier bij de groothandel kopen hoor.Scooby schreef:Senna1 schreef:Hier hanteren ze bij de paar zaken dat het te koop is gewoon de adviesprijs van € 31,50
Jemig. Is er geen groothandel bij jullie in de buurt dan?
ja zal het eens proberen of die het met minder af kan,want met die rd is het helemaal pet,lijkt wel of ik een vuilnisbak in huis hebScooby schreef:Hoi Anit,
Dan geef je hem toch gewoon wat minder dan 250 gram per dag? Als je vindt dat hij te mager zou worden, geef je er weer wat bij.
Lana en Levi krijgen hier 540 gram per dag (wegen 58 en 60 kilo), dus 250-300 gram per dag voor een Border Collie lijkt me ook wel aardig veel.
precies. Onze groothandel wil namelijk een bewijs van KvK zien.Senna1 schreef:Er zijn wel groothandels maar daar kan je inderdaad niet zomaar kopen als particulier. Daarnaast hebben ze oook niet allemaal Cavom.estelle schreef:Je kunt niet zomaar als particulier bij de groothandel kopen hoor.Scooby schreef:Senna1 schreef:Hier hanteren ze bij de paar zaken dat het te koop is gewoon de adviesprijs van € 31,50
Hier wel. Ik haal de Cavom hier ook gewoon als particulier bij een groothandel in diervoeders.estelle schreef:Je kunt niet zomaar als particulier bij de groothandel kopen hoor.Scooby schreef:Senna1 schreef:Hier hanteren ze bij de paar zaken dat het te koop is gewoon de adviesprijs van € 31,50
Hoi Danny,Senna1 schreef:Er zijn wel groothandels maar daar kan je inderdaad niet zomaar kopen als particulier. Daarnaast hebben ze oook niet allemaal Cavom.
Hoi Inge,Inge schreef:Marouck weegt ongeveer 22 kilo en krijgt echt weinig hoor, de bodem van haar bak is niet eens gevuld![]()
Potverdorie heb ik eindelijk met veel moeite een 5 kg zak cavom kunnen bemachtigen, weigert mevr. ze weer te eten.naikel schreef: Chiko doet het trouwens heel goed tot nu toe op de Cavom. ze heeft niet meer van die hele zachte poep gehad maar mooie,donkere vaste drollen.en ook veel minder ontlasting. En ze eet het met smaak op. Dat deed ze nooit eerder met andere brokken. Dus ik blijf ze gebruiken.