BedanktMarie-José schreef:Oh,dit is zo moeilijk uitleggen...Boris had dan een bepaalde blik in zijn ogen gedurende die dag. Afwezig,bolliger,weet niet hoe dat uit te leggen.Sorry.
Zijn blik was anders.
Boris had aanvallen wanneer het te druk voor hem geweest was, in de vorm van bezoek of als ik een lange wandeling gemaakt had.
Toen hij jonger was had hij het ongeveer één maal per maand. Rond een jaar of 7 dagelijks een aanval. Toen is hij ook op de phenobarbital(schrijf ik dat goed?) gegaan waardoor de aanvallen weer naar ééns per maand teruggebracht werden.
Oh ja...hij kon ook slecht van zijn ontlasting afkomen en als dat een tijdje niet gelukt was,gaf ook dat aanleiding tot een aanval.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Geen verklaring angstig gedrag.
Moderator: moderatorteam
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Daar heb je weer gelijk in.Addy schreef:zou ik niet aanbevelen binnen een labiele gezinssituatieHanneke2 schreef:Misschien een rare suggestie, maar zou een tweede hondje geen positief effect hebben op Luka En dan denk ik dus aan een hele stabiele, zelfverzekerde en vrolijke teef. Tuurlijk, de epileptie zal er niet van over gaan, maar na de aanvankelijke extra stress (nieuwe hond in huis is nou eenmaal stress) geloof ik dat een wat onzekere hond absoluut baat heeft bij een stabiel maatje.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes