Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Is jouw hond beschermend?

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Brr wat ik vandaag toch meegemaakt heb :19:

Ik liep met de honden en me zus in het park. Er komt een vrouw om een hoekje met een oude herderkruising teef. Nanni wilde niet komen dus ik liep er al op af. Nanni snuffelt en doet even lelijk. Ik was er op nog geen 5m verwijderd van, maar mevrouw vond het toch ngo nodig om Nanni met paraplu te slaan :devil: :evil:
Ik Nanni aan de lijn gedaan, Tuana liep nog los. Tuana doet echt geen hond kwaad. Begon te ze tieren dat ik die hond ook vast moest doen. ik zei dat zij niets deed. Haar hond liep immers ook nog los.
Wij lopen door en mevrouw begon nog te tieren.
Tuana loopt er op af en gaat toch blaffen :eek: :smile: Echt zo een hele serieuze zware blaf. Mevrouw ging dreigen met de plu naar Tuana en Tuana bleef blaffen. Hoe harder mevrouw ging zwaaien ermee, hoe harder Tuana blaft.
Het viel me nog mee dat Tuana niet de plu ging pakken :pffff: :smile:

Tuana is gek op alle mensen, want verderop zaten er mensenop een stoel en moest ze nog gezellig halloooo zeggen :mrgreen: Dus dat ze zo deed tegen mevrouw verbaasde mij wel een beetje. Maar ik denk ook niet dat ze Tuana had moeten slaan, want dan ben ik wel bang dat ze zou bijten (speels) :N:
Selena
Zeer actief
Mijn ras(sen): x HH
Aantal honden: 9

Ongelezen bericht door Selena »

tja bij mij is het niet helemaal eerlijk om mee te doen, een deel van mijn honden zijn politiediensthonden :wink:

Rocky: ja zeer zeker, ook met zn 13 jr. (=gepensioneerde diensthond)
Nika: ja zeer zeker.
Mick: nee denk het niet, wel blaffen en bij me lopen, nippen.
Spike: ja zeer zeker (= diensthond)
Benta: mmm weet ik niet, waken wel, nippen ook.
Furie: nee, is zelf een beetje bang in het donker wel blaffen, nippen.
Drago: wel blaffen/waken en das al indrukwekkend genoeg :mrgreen: (daarom wordt hij ook diensthond in engeland straks)
Anne & Grietje: zijn nog te jong, maar beiden wel (daarom wordt grietje straks ook diensthond in engeland)
Robbie: ja zeer zeker (= diensthond).
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!

http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
Assie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Assie »

Wel leuk om te lezen dat de meeste honden dus wel hun baasje beschermen.
Van Tip dacht ik dat hij waarschijnlijk in mijn arm zou hangen als ik word aangevallen. Als ik namelijk met mijn (ex)-vriend stoeide hing meneer altijd in mijn trui.
Tot afgelopen 2e kerstdag. Mijn oom (die tip niet zo goed kent) dacht dat hij mij wel even leuk zou kunnen laten schrikken en greep dus, toen we in de keuken stonden, mijn arm vast terwijl hij hard BOE riep. Ik weet niet waar ik meer van schrok. Van het BOE-roepen, of van Tip die als een duveltje uit een doosje in de broekspijp van mijn oom hing :eek: (Gelukkig alleen de broekspijp)

Dus eh ja, ik denk dat Tip mij wel beschermd. Of het zoveel nut heeft is een 2e :wink:
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”