bij de sloughis op de foto die jij gepost hebt zie ik de ribben niet er zijn er maar weinig die er zo uitzien, vergeet niet dat er verschil zit tussen mager en slankgebouwd de honden op die foto zijn absoluut niet mager hoor!!!toxic schreef:wel, ik vond die windhond wat ik gezien heb toch wel heel mager, toch zeker magerder als de foto wat ik erbij heb gezet in mijn vorige post![]()
nou, kan zijn dat dat dan ook een slechte eter is, ik ken er helemaal niets van en kan dus niet oordelen hoe zo een windhond er normaal gezien zou moeten uitzien. maarrrrrrrrrrrrr, ik vind het wel heel mooie honden, dat wel, vind het wel ergens een zielig gezicht als je zo een magere hond ziet lopen, nog een geluk dat ik wist dat het een windhond was, stel je voor dat ik het niet wist en dacht dat die geen eten kreeg![]()
![]()
Heb ooit ergens gelezen dat ze zeiden van deze honden dat ze bijna nooit blaffen, maar wel heel aanhankelijk zijn en idd zoals je zegt boordevol energie
en blaffen?
geen idee hoe dat bij sloughis zit maar ik ken podencos, afghanen en whippets van dichtbij en het blaft allemaal en soms iets te graag en te veel
aanhankelijk zijn ze ook maar niet op de slaafse manier,en vaak al helemaal niet naar vreemden toe, eigen familie zijn ze wel graag bij, ze blijven zelfstandig en gaan hun eigen weg en luiteren alleen al zij dat willen