Dat geloof je toch niet dat mensen die zelf honden hebben gewoon andermans hond (en baas) mishandelen. Wat een idioten
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Man dreigt mijn hond dood te schoppen in losloopgebied
Moderator: moderatorteam
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
jeetje zeg... wat zijn dat voor lapzwanzen die niks doen als zoiets gebeurd en al helemaal niet willen getuigen?Murphy's Place schreef:Ja, ik heb destijds wel diezelfde dag nog aangifte gedaan.malinois schreef:wat een verhaal zeg![]()
heb je aangifte gedaan o.i.d.?
Ik heb dat stel op een grote afstand geprobeert te volgen om een kenteken te kunnen noteren,
zodat ik dit door kon geven bij de aangifte en ze dus redelijk makkelijk te traceren waren,
maar helaas zij waren niet met de auto maar allen op de fiets, met het hondje in een mandje...
Ik heb bij mijn aangifte wel hun signalement doorgegeven,
maar er was geen enkele getuige die bereid was een tel. nr. aan mij te geven... en me dus te helpen met een aangifte.
Er is helaas nooit iets uit die aangifte gekomen,
het enige wat ik thuisgestuurt kreeg was een brochure van slachtofferhulp.
Ik heb geen van ze daarna ooit nog gezien.... Gelukkig, maar ook helaas ivm de aangifte....

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- Zoie
- Zeer actief
tsjonge, wat een verhalen weer. Ik ben ook eens behoorlijk uit mijn dak gegaan toen iemand het nodig vond ( m.i. onterecht ) met spok te gaan smijten. Toch een tip: wordt nooit handtastelijk ( of doe het in een keer goed
).
Laatst gewijzigd door Zoie op 06 mar 2006 00:36, 1 keer totaal gewijzigd.

- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Aantal honden: 1
- sfeyenoord1
- Vaste gebruiker
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
Boh iemand ook maar een btje aan me hond komt sta ik niet meer voor mezelf in! Wel of geen schade!
dat vond ik nu echt goed van die man!
Maar de plotie deed er niks mee omdat er geen aanklacht was haha.
Ik heb zelf wel een keer gehad dat ik iemand bijna naar zijn strot vloog! Ik was in het dorp en moest iets halen bij de edah mijn vriendin moets nog even een winkel verder dus ik gaf haar de hond want daar kon de hond beter vast gebonden worden. In de tijd dat de riem heel ff los was had Jola een ander hondje gespot mijn vriendin dus net te laat Jola liep er heel rustig heen om te snuffelen en voor dat ze dat kon kreeg ze dus een enorme trap van de man die de andere hond (poedeltje) vast had
Ze had niks en gelukkig hersteld ze ook snel vd schrik maar mijn vriendin dus niet haha die schelde even naar die man en is meteen naar mij gekomen ik op hoge poten naar buiten. Zagen we die man niet meer dus ik kalmeerde al wat had Jola gecontroleerd die had niks gelukkig!
Even later liep die kerel dus langs zei mn vriendin dat is m! haha maar was echt een hel oude man dus dacht ik daar hou ik me niet aan op haha heb wat hard lopen lullen over oude mensen en poedels ofzo zodat ie t verstond maar als ik er op dat moment bij was geweest..........
Haha moest meteen aan iemand denken ik werkte 2 jaar terug in een dieren winkel toen er een man om advies kwam vragen hij had een jonge golden die niet meer het huis uit durfde als het ging schemeren, het verhaal erafter was idd ook dat jongeren er een rotje naar hadden gegeooid toen het dus net aan het schemeren was! Die man was zo boos geworden dat hij een van die knapen bij zijn kraag omhoog had getilt en wat was gefilpt toen is ie achter zijn hond aangegaan! Hij is daarna direct naar het politie bureau gegaan om zichzelf aantegeven omdat hij die jongen zo gepakt hadOverigens heb ik nooit het dreigement van een doodschop voor mijn honden gehad. Wel hebben vlak voor de jaarwisseling 2004/2005 een paar lolbroeken een rotje richting Jari gegooid toen ik langs een fietspad met hem liep.
Maar de plotie deed er niks mee omdat er geen aanklacht was haha.
Ik heb zelf wel een keer gehad dat ik iemand bijna naar zijn strot vloog! Ik was in het dorp en moest iets halen bij de edah mijn vriendin moets nog even een winkel verder dus ik gaf haar de hond want daar kon de hond beter vast gebonden worden. In de tijd dat de riem heel ff los was had Jola een ander hondje gespot mijn vriendin dus net te laat Jola liep er heel rustig heen om te snuffelen en voor dat ze dat kon kreeg ze dus een enorme trap van de man die de andere hond (poedeltje) vast had
Ze had niks en gelukkig hersteld ze ook snel vd schrik maar mijn vriendin dus niet haha die schelde even naar die man en is meteen naar mij gekomen ik op hoge poten naar buiten. Zagen we die man niet meer dus ik kalmeerde al wat had Jola gecontroleerd die had niks gelukkig!
Even later liep die kerel dus langs zei mn vriendin dat is m! haha maar was echt een hel oude man dus dacht ik daar hou ik me niet aan op haha heb wat hard lopen lullen over oude mensen en poedels ofzo zodat ie t verstond maar als ik er op dat moment bij was geweest..........
-
Wooki
- Actief
Hoi,
jongens jongens wat een verhalen zeg
Ik krijg er koude rillingen van....
Maar ik weet 1 ding zeker, als er ooit iemand het waagt mijn Ellis aan te vallen ook al is het maar verbaal dan sta ik echt niet in voor de gevolgen hoor.
Ik krijg vooral 'bange' reacties, ook al is ze nog maar 5.5 maand oud
Mensen die hun kindjes angstvallig wegtrekken als ze ons zien aankomen, hysterische tienermeisjes die beginnen te gillen als ze te dicht bij hun komt, dan is mijn reactie altijd: 'Je moet niet bang zijn hoor, ze eet geen zwijnevlees'
Terwijl ze helemaal niks doet, ze is wel wat 'overenthousiast' naar vreemde mensen toe en dat interpreteren velen verkeerd en ze doet er dan zelf nog eens een schepje bovenop door te gaan grommen (nee, niet aanvallend grommen maar grommen van 'hè aaaaaiiiii mmmiiiijjjjj!!!
) dan gaan er velen overdreven reageren, ik vind zo'n situaties wel grappig maar tegelijk ook heel erg zielig voor haar.
groetjes
jongens jongens wat een verhalen zeg
Ik krijg er koude rillingen van....
Maar ik weet 1 ding zeker, als er ooit iemand het waagt mijn Ellis aan te vallen ook al is het maar verbaal dan sta ik echt niet in voor de gevolgen hoor.
Ik krijg vooral 'bange' reacties, ook al is ze nog maar 5.5 maand oud
groetjes

-
Marja
- Zeer actief
minhie schreef:wat een verhalen weer zeg.. ik snap sommige mensen echt ECHT niet...zelf nooit meegemaakt. wel mensen die een fiets op minyo als paar maanden oud probeerde te gooien.. En dan is zelfbeheersing ver te zoeken.![]()
groetjes Marja Zara en Stapper

-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
-
Rob*
- Zeer actief
-
MJ&DiEv
- Vaste gebruiker
Nou, ik schrik toch wel hiervan! Ben er effe stil van zelfs! :sst:
Wat een rare mensen er allemaal rondlopen!
Sommige mensen zijn soms echt wel bang omdat er gewoon "dat soort" van hond passeert! Toen wij met asielhondje Laika (rottweiler) gingen wandelen ging iedereen ons uit de weg!
Terwijl het een immens lieve hond was, wat een knuffelaar!
Als je dan kijkt naar Jack Russel Tuur in het asiel... Heeft onze hond en andere al enkele beten verkocht! Ga daarom die hond niet schoppen hoor, we konden direct onze hond wegtrekken, en het was onverantwoordelijk dat de ouders Tuur in de handen van hun kindje hadden gestopt, die Tuur niet kon houden!
Wat ik zelf zou doen in zo een geval weet ik niet, nog nooit tegengekomen! Gelukkig!
Wat een rare mensen er allemaal rondlopen!
Sommige mensen zijn soms echt wel bang omdat er gewoon "dat soort" van hond passeert! Toen wij met asielhondje Laika (rottweiler) gingen wandelen ging iedereen ons uit de weg!
Als je dan kijkt naar Jack Russel Tuur in het asiel... Heeft onze hond en andere al enkele beten verkocht! Ga daarom die hond niet schoppen hoor, we konden direct onze hond wegtrekken, en het was onverantwoordelijk dat de ouders Tuur in de handen van hun kindje hadden gestopt, die Tuur niet kon houden!
Wat ik zelf zou doen in zo een geval weet ik niet, nog nooit tegengekomen! Gelukkig!

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
-
zaira
- Actief
Ik heb wel een keer wat vervelends mee gemaakt.
Ik was 14 jaar en liep met de hond die ik toen had een Cane Corso van 4 maand rond waar we elke dag 4 keer per dag langs liepen minstens.
Staan daar een paar jongens te voetballen van een jaar of 16 17 die eerst de andere kant de voetbal op trapte maar ineens trapte ze extra de voetbal naar mijn hond en die bal knalt heel hard tegen zijn buik aan dus ik schelden en me broer op gehaald.
Nou die heb ze bij de keel gegrepen en er wat van gezecht dus niet geslagen ofzo.
Maar toen werd hij ouder mijn hond en we waren die jongen die de bal schopte nog niet eerder weer tegen gekomen en ongeveer een jaar later komen we die jongen tegen en ik heb zo hard moeten schreeuwen dat die jongen weg moest gaan want mijn hond werd helemaal link alleen maar door hem te zien gelukkig kon ik hem houden en was snel weer naar huis gegaan.
Maar die jongen was toen in eens niet meer zo stoer toen dat kleine pupje uitgegroeid was en hem terug wou pakken.
Terwijl deze hond nog nooit eerder wat had gedaan hij is altijd lief voor alles en iedereen geweest maar die jongen kon hij niet meer zien of ruiken want dan werd die al pissig.
Ik was 14 jaar en liep met de hond die ik toen had een Cane Corso van 4 maand rond waar we elke dag 4 keer per dag langs liepen minstens.
Staan daar een paar jongens te voetballen van een jaar of 16 17 die eerst de andere kant de voetbal op trapte maar ineens trapte ze extra de voetbal naar mijn hond en die bal knalt heel hard tegen zijn buik aan dus ik schelden en me broer op gehaald.
Nou die heb ze bij de keel gegrepen en er wat van gezecht dus niet geslagen ofzo.
Maar toen werd hij ouder mijn hond en we waren die jongen die de bal schopte nog niet eerder weer tegen gekomen en ongeveer een jaar later komen we die jongen tegen en ik heb zo hard moeten schreeuwen dat die jongen weg moest gaan want mijn hond werd helemaal link alleen maar door hem te zien gelukkig kon ik hem houden en was snel weer naar huis gegaan.
Maar die jongen was toen in eens niet meer zo stoer toen dat kleine pupje uitgegroeid was en hem terug wou pakken.
Terwijl deze hond nog nooit eerder wat had gedaan hij is altijd lief voor alles en iedereen geweest maar die jongen kon hij niet meer zien of ruiken want dan werd die al pissig.
Groetjes Fenna en
-
WilliamvH
-
regina
Wat een verhalen zeg!!!! laatst had ik dat dus ook met een man die bib bedreigde, verhaal had ik al verteld bij gedrag, die man wou bib dus ook heel wat aandoen, en ja dan word ik woest en dat had ik toen niet gezegd, maar ik hem die vent ook een schop gegeven en van de dijk afgeflikkerd, kom niet aan me honden, word ik echt hels en anders de honden wel
-
marinadejong
- nieuw lid
Een paar maanden geleden is mijn hond ook geschopt door een man. Ik liep op een (honden)strand en deze meneer vond dat mijn hond in de weg liep. Hij verkocht haar daarom een rotschop en liep gewoon weer verder. Op dat moment sta je echt met een bek vol tanden. Je weet gewoon niet wat je overkomt. Ik als een gek achter die man aan, maar die deed net of zijn neus bloede. De enige reactie die ik nog van hem kreeg was dat ik maar moest oppleuren met mijn tering hond. Ik was zo woest dat ik alleen maar kon huilen. Helaas zit ik nu wel met een hond die bang is voor vreemde mannen. Ik ga ook nooit meer terug naar dat strand. Ik weet niet wat ik zou doen als ik deze eikel weer tegen zou komen.
Groeten,
Marina & Sara
Groeten,
Marina & Sara
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
pfff. gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt zeg!
1x een man die toen ik met sam (toen net een jaar) langs kwam lopen op de hondenclub tegen zijn hondje zei: kom maar hier bello, die is gevaarlijk.. (sam was toen nog lief tegen andere honden) dus ik stop en zeg tegen die man: maak je geen zorgen, hij heeft geen honger, hij heeft al 2 hondjes en een kindje op vandaag...
iedereen lachen en die man droop af..
1x een man die toen ik met sam (toen net een jaar) langs kwam lopen op de hondenclub tegen zijn hondje zei: kom maar hier bello, die is gevaarlijk.. (sam was toen nog lief tegen andere honden) dus ik stop en zeg tegen die man: maak je geen zorgen, hij heeft geen honger, hij heeft al 2 hondjes en een kindje op vandaag...
iedereen lachen en die man droop af..

-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Wat een verhalen zeg..
Boomer is tot nu toe 5x gegrepen, waarvan 4x door Jack Russells, volkomen uit het niets.
Op het moment zelf wil ik het hem eerst zelf op laten lossen, maar ja, dat lukt m niet, dus dan grijp ik in.
Ben net 1.64, maar heb de laatste keer die Jack Russellkruising aan zn tuigje opgetild en ff verder weer op de grond gegooid/laten vallen, waarna hij weer op Boomer afvloog!
Kwilde dat beest serieus een schop verkopen, maar ja, Boomer lag eronder.. Dus heb m weer opgetild en in de lucht gehouden, totdat zn eigenaar (vent van minstens 1.90 cm) hem overnam..
Op zo'n moment zeg ik nix, dan ben ik zo woedend...Kloop snel weg en ff later hou ik mn verhaal tegen mensen die ik ken, om de woede kwijt te raken.
Later kwam ik de eigenaar weer tegen, paar dagen later en toen heb ik wel gezegd wat ik ervan vond..
De persoon kan ik op dat moment echt niet de baas, maar als iemand aan Boomer komt, komt ie aan mij!!
Boomer is tot nu toe 5x gegrepen, waarvan 4x door Jack Russells, volkomen uit het niets.
Op het moment zelf wil ik het hem eerst zelf op laten lossen, maar ja, dat lukt m niet, dus dan grijp ik in.
Ben net 1.64, maar heb de laatste keer die Jack Russellkruising aan zn tuigje opgetild en ff verder weer op de grond gegooid/laten vallen, waarna hij weer op Boomer afvloog!
Kwilde dat beest serieus een schop verkopen, maar ja, Boomer lag eronder.. Dus heb m weer opgetild en in de lucht gehouden, totdat zn eigenaar (vent van minstens 1.90 cm) hem overnam..
Op zo'n moment zeg ik nix, dan ben ik zo woedend...Kloop snel weg en ff later hou ik mn verhaal tegen mensen die ik ken, om de woede kwijt te raken.
Later kwam ik de eigenaar weer tegen, paar dagen later en toen heb ik wel gezegd wat ik ervan vond..
De persoon kan ik op dat moment echt niet de baas, maar als iemand aan Boomer komt, komt ie aan mij!!
- Amaranthas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Ik liep 1x met mijn shih`s in een park toen ik langs een marrokaan liep. Aura was toen ( nogsteeds) een beetje bangig en durfde niet langs die gozer. Dus begon hij te lachen en vroeg of hij aura mocht laten schrikken.
Ik zei toen dat dat nergens voor nodig was, maar hij vond dus van wel... dus, hij laat aura shrikken en dat kleine ding rent met dr staart tussen dr benen mijn kant op, helemaal huilen enzo.
Was ik ff blij dat ik de bordeau dog van een vriendin bij me had, dus die riep ik, en met dat die hond aan komt rennen ( denk aan die film van turner en hooch
) vraag ik aan die gozer of hij die ook wil laten schrikken...
Ik heb nog nooit een donker persoon zo wit zien worden en zo hard zien rennen
Maargoed, mensen zijn dus zieke wezens af en toe, als iemand mijn hond zou schoppen of zou dreigen scheur ik die persoon aan stukkies, en als ik zelf klappe zou krijgen omdat ik die persoon niet aankan of wat dan ook, bel ik ff naar huis. De hele fam zit vol animal lovers, dan knapt mn pappie het wel voor me op
Of anders mama en de kampers ofzo. Hulp genoeg, maar dat die persoon klappen zal krijgen is een ding dat zeker is
Ik zei toen dat dat nergens voor nodig was, maar hij vond dus van wel... dus, hij laat aura shrikken en dat kleine ding rent met dr staart tussen dr benen mijn kant op, helemaal huilen enzo.
Was ik ff blij dat ik de bordeau dog van een vriendin bij me had, dus die riep ik, en met dat die hond aan komt rennen ( denk aan die film van turner en hooch
Maargoed, mensen zijn dus zieke wezens af en toe, als iemand mijn hond zou schoppen of zou dreigen scheur ik die persoon aan stukkies, en als ik zelf klappe zou krijgen omdat ik die persoon niet aankan of wat dan ook, bel ik ff naar huis. De hele fam zit vol animal lovers, dan knapt mn pappie het wel voor me op
Of anders mama en de kampers ofzo. Hulp genoeg, maar dat die persoon klappen zal krijgen is een ding dat zeker is
Een Shih Tzu heb je niet als huisdier, je leeft ermee samen.

-
Ella46
- Zeer actief
iemand die mijn hond bedreigt of ook maar met 1 vinger ana mijn hond komt heeft dus hele vette pech en zal willen dat hij zijn bek nooit had opengetrokken. ik ben klein, maar maak me kwaad en ik ben ineens een ander persoon. desnoods hak ik met een balpen op iemand in als ze aan mijn hond komen
als ze gaan dreigen wil mijn ID-pasje van een beveiligingsbedrijf nog wel eens wonderen verrichten of het dreigen met "ik bel de politie wel even" helpen, maar ze moeten dan ook niet te dicht bij komen.
als ze gaan dreigen wil mijn ID-pasje van een beveiligingsbedrijf nog wel eens wonderen verrichten of het dreigen met "ik bel de politie wel even" helpen, maar ze moeten dan ook niet te dicht bij komen.
"Andy" Ground Zero Fifth Av. BH AD TT
- jemima
- Actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
Dat moet lekker gevoeld hebbenAilena schreef: Was ik ff blij dat ik de bordeau dog van een vriendin bij me had, dus die riep ik, en met dat die hond aan komt rennen ( denk aan die film van turner en hooch) vraag ik aan die gozer of hij die ook wil laten schrikken...
Ik heb nog nooit een donker persoon zo wit zien worden en zo hard zien rennen
![]()
Aura is er wel niet bij gebaat, maar misschien dat zo'n gozer zich een volgende keer bedenkt? En hij is er niet helemaal ongestraft vanaf gekomen, zonder dat jij je druk heb hoeven maken
gr jemima
- Maxiem
- Zeer actief
Ik heb ook wel eens gehad dat een meisje dreigde mijn hond te vermoorden. Nou is dat een meisje van 12, dus ik had zoiets van hoe wilde je dat gaan doen? Maar tpen kwam ze met een verhaal over haar Amerikaanse bulldog die Max wel even zou vermoorden, want ide was heel aggressief naar andere honden.
Toen ben ik maar doorgelopen...
Toen ben ik maar doorgelopen...
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
-
_diva_
- Zeer actief
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Mee eensNanna schreef:Met boos worden, viswijvenmodus en slaan speel je ze alleen maar in de kaart. Dan kunnen ze weer zeggen "zie je wel, die hondenaso's zijn allemaal hetzelfde".
Wat ik doe is een muur van ijzige beleefdheid om me heen optrekken en met veel dure woorden antwoord geven....![]()
Daar kunnen ze niet tegenop en ze taaien dan scheldend en tierend af.
Gelukkig heb ik zoiets maar heel zelden bij de hand, verreweg de meeste mensen reageren heel vriendelijk.
Ik denk altijd dat jouw hond op zo'n moment ook niet het werkelijke probleem is maar dat er iets anders speelt van waaruit ze zo reageren.
Het is ook meestal niet het lekkerste volk dat zo raar reageert en daar wil je geen ruzie mee hebben, een mes is trouwens verdomd lastig uit je ribben te trekken.
Bij mij in de buurt woont ook een man met een soort kruising jack russel die hij altijd heel kort houdt. Vooral Lyndie wil heel graag naar dat beestje toe (die ook altijd kwispelend staat te wachten en vervolgens weer wordt meegesleurd door Boze Buurman). Ik roep Lyndie altijd terug, en meestal luistert ze ook (ze luistert áltijd behalve bij deze man. En een paar maanden geleden tilde hij ook zijn been op (Boze Buurman dan, niet de hond
Ik heb snel mijn verontschuldigingen aan geboden, Lyndie weggehaald en ben doorgelopen. Met dit soort mensen in discussie gaan, heeft toch geen zin en ik heb geen behoefte aan viswijvenruzies op straat, of de hemel verhoede, zelfs lichamelijk geweld

-
Felix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
De eerste de beste die mijn hond een "rot schop" verkoopt, die krijgt van mij de garantie dat hij/zij de komende 6 weken aan de sonde voeding ligt
En dat is geen dreigenment, maar een belofte!
Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Wat heeft je hond eraan, als zijn baasje/vrouwtje in de gevangenis zit wegens het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel???Felix schreef:De eerste de beste die mijn hond een "rot schop" verkoopt, die krijgt van mij de garantie dat hij/zij de komende 6 weken aan de sonde voeding ligt![]()

-
Felix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Wat heeft een eventuele belager er aan, om mijn hond te belagenlieke schreef:Wat heeft je hond eraan, als zijn baasje/vrouwtje in de gevangenis zit wegens het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel???Felix schreef:De eerste de beste die mijn hond een "rot schop" verkoopt, die krijgt van mij de garantie dat hij/zij de komende 6 weken aan de sonde voeding ligt![]()
Maar wees gerust, kom vaak zo ver/diep in de bossen, daar komen geen achteloze wandelaars
Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
-
eefje
- Actief
Jeetje wat een verhalen! Wat erg Sandra, om zoiets mee te maken.
Zelf hebben we hier een tolerantie beleid naar loslopende honden,we kunnen langs de rand van een wijk heerlijk de hondjes laten lopen en spelen en de meeste hondenbezitters zijn daar erg blij mee.
Het enige probleem zijn de fietsers die dus van deze WANDEL paden gebruik maken en dan word er nog wel eens gescholden vooral door de wielrenners die als een gek langs je hond scheuren zodat je niet eens de kans krijgt om ze bij je te roepen. Onder luid gescheld scheurt dat volk voorbij over wandelpaden, dat we de hond aan de riem moeten doen, en vergeten dat ze zelf in overtreding zijn. Maar ik vergeet nooit om de wielrennertjes dat even duidelijk te maken.

Zelf hebben we hier een tolerantie beleid naar loslopende honden,we kunnen langs de rand van een wijk heerlijk de hondjes laten lopen en spelen en de meeste hondenbezitters zijn daar erg blij mee.
Het enige probleem zijn de fietsers die dus van deze WANDEL paden gebruik maken en dan word er nog wel eens gescholden vooral door de wielrenners die als een gek langs je hond scheuren zodat je niet eens de kans krijgt om ze bij je te roepen. Onder luid gescheld scheurt dat volk voorbij over wandelpaden, dat we de hond aan de riem moeten doen, en vergeten dat ze zelf in overtreding zijn. Maar ik vergeet nooit om de wielrennertjes dat even duidelijk te maken.