Groetjes Myriam
Moderator: moderatorteam
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, ook bij een goede fokker kan er iets mis gaan. Het zijn dieren, geen dingen.boemerang schreef:vaak is dat ook wel goed hoor zo bedoel ik het ook nietalma.m schreef:Wij hebben Caya ook van een goede fokker. We mogen tot nu toe niet mopperen over haar gezondheid.
hier op het veldje heeft er ook een een airedale en ook een goede band met de fokkerAiredale schreef:Ja, dat is behoorlijk lullig, voel je je wel in de steek gelaten.
Ik zei ook mijn ervaring. Misschien heb ik steeds geluk gehad met fokkers.
En zeker met de fokker van onze laatste airedale.
Geen moeite is hun teveel
Bedenk wel dat een fokker 'heel veel' ( = meer dan 2) pupkopers heeft en een pupkoper maar 1 fokker. Voor de fokker moet de aandacht dus verdeeld worden.boemerang schreef:ja ieder zijn eigen ervaring maar als wij de honden uitlaten
is het een beesten boel de honden spelen en wij dames trots kletsen op het veldje
en dan gaat het waar komt jou hond weg
en zo beginnen de gesprekken deze bij een fokker heeft dit we zijn er mee naar de fokker geweest en ja dan ligt het niet aan hen maar aan de eigenaren dat is het meeste antwoord maar ook een paar die een probleem goed kunnen oplossen met de fokker![]()
als je alle verhalen dan op een rij zet zijn er maar een paar fokkers
die oprechte belangstelling en mee leven tonen wanneer er iets aan de hand is die nemen contact op heb je al bericht
waar wij onze hond vandaan hebben die hebben wij het laten weten wat er aan de hand was toen het bloed uitslag wel goed was moesten wij een hart echo laten maken omdat zijn hartslag traag was maar dat was gelukkig ook goed we hebben dit de fokker laten weten
en ze hadden zo iets van als het beter gaat horen wij dat graag
is dit dan op rechte belangstelling na wat er dus allemaal gebeurd vind ik persoonlijk hadden ze ook eens kunnen bellen nou hoe is het met je hond
voor de duidelijk heid wel steeds naar de fokker toe bellen maar nog geen een keer naar onze kant toe als het zo bij jullie was gegaan hoe vinden jullie dit dan