Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vraagje ( ben een beetje onzeker )

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

zaira
Actief

Ongelezen bericht door zaira »

Hoi allemaal.
Bedank voor jullie lievhe woorden.
Ik bedoelde dat ze een ego had gehad met 28 dagen ik had een beetje verkeerd gerekend :S

Hoi Sietske
Moeilijk is dat he als je op het laatst pas hoord dat ze echt niet drachtig is.
Ik voelde mij toen ook een beetje heel erg klote.
Maar mijn meisje had volgens mij zoiets van je hebt het door dat ik niet meer zwanger ben begon ze gisteren in eens weer brokken te eten vers vlees wil ze nog niet maar ze is wel wat meer levendiger al.
Maar het komt allemaal goed ze word nou iets minder verwent als wat ze eerst werd.
Maar ik had gisteren ook een fokker aan de telefoon en die heeft een bevriende fokker die het ook had meegemaakt.
En nog iemand die ik ken daar iemand van had het ook meegemaakt dat de teef eerst drachtig was en later niet meer :19:
Heel raar maar mischien de volgende keer wel puppy's.
Groetjes Fenna en
Sietske*
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sietske* »

Resorberen komt wel vaker voor en als de teef dan om te beginnen maar 1 of 2 pups droeg blijft er gewoon niets over. Bij een groot nest zal ook best wel ooit wat resorberen maar daar merk je het niet omdat er toch gewoon pups geboren worden.

Het blijft gewoon klote. Dat je teef nu wel weer eet zal waarschijnlijk ook veel aan jou liggen. Jouw houding is nu hoogstwaarschijnlijk anders, ook al ben je je daar misschien niet van bewust, waardoor je teef ook anders reageert. Ze voelen je vaak zo feilloos aan die beestjes :wink:
Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe

AfbeeldingAfbeelding
zaira
Actief

Ongelezen bericht door zaira »

Ja daar zat ik ook aan te denken dat mijn houding naar haar nu ook anders is.
Ze mag nou weer zelf traplopen en die dingen.
Maar het komt allemaal goed.
Ik hoop bij de volgende keer dracht dat ze wel puppy's krijgt en dat hoop ik ook voor jou.
Groetjes Fenna en
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”