Leuk dat je toch mee gaat!!mercedes2803 schreef:vergeet voorgaand bericht...we gaan morgen winkelen
Ik kan volgende week mee
ik moet morgen pashokjes in
En voor morgen, succes.
Moderator: moderatorteam
En heb je het winkelen overleefd?mercedes2803 schreef:Het is in een jaar tijd gegaan...dus het valt voornamelijk mensen op die me lange tijd niet gezien hebben...Cleo schreef:Leuk! en gefeliciteerd met die 18 kg![]()
ikke ook best wel trots hoor![]()
Nadeel? Zie hierboven...winkelen
mercedes2803 schreef:Ik heb het winkelen overleefd...maar bij de H&M heb ik echt een paar keer diep moeten zuchten voordat ik in krijsen uit zou barsten..
Ik kan er gewoon niet over..
Rekken doorworstelen...wachten bij kleedkamers..vrouwen voor me en achter me die maar zitten te zaniken over maten, pasvormen etc.
die pashokjes is al een ramp op zich...
Maarrrrr...we zijn naar een ander winkeltje geweest later...
goede paskamers...en Robin en de verkoopsters zochten spullen uit en ik mocht lekker in de paskamer blijven...![]()
Ik heb niet eens in de spiegel gekeken...ik kwam eruit...paste, zat mooi, stond goed en ik dook de paskamer weer in.
Ik kan dat prima aan Robin overlaten en zal ook wel moeten want ik ben zelf echt een ramp...dus verkoopster en Robin liepen door de winkel en ik mocht passen...GOED geregeld dus...
DAT was goed winkelen![]()
En Lysette...leuk als jullie ook komen
Nee, het voetenbad van Annemiek. Je shop verhaal had ik al gelezenmercedes2803 schreef:was dat voor mij bedoeld omdat ik gewinkeld hebZoek stok! schreef:Leuk....maarreuh...nu ben ik wel nieuwsgierigmiekmiek schreef:Ik wil ook graag komen.![]()
neem ik meteen een voetenbad voor een bepaald persoon mee.?????
O, nu snap ik de vraag van Hilje pas (beetje laat). Mooie stok achter de deur voor Caroline dus om te komenmiekmiek schreef:hahaha...nou beetje lang verhaal, zal het kort houden.
Tijd geleden heb ik een voetenbad verkocht aan 'paco' hier van het forum. Die zou ik meenemen op een wandeling, aan caroline geven en die zou hem dan weer doorgeven. Maar dat was ik vergeten.
Toen zou ik hem meenemen naar de BBQ, maar aangezien ik daar niet meer heen ga, moest ik weer wat anders verzinnen.
Dus nu hoop ik maar dat caroline komt zaterdag, en dan kan ik eindelijk dat voetenbad dumpen.![]()
en nee, mijn voetenbad is dus niet bedoeld voor de shopaholic met zere voetjes.
Ja mijn ervaring ook hoorjohan schreef:Wij willen ook wel mee, (ik en twee hondjes), maar ik heb even het topic doorgelezen en vraag me af of dat nog "past"?![]()
Ik lees hier van alles over hoe allerlei honden op elkaar reageren, en hele analyses van gedragingen van de verschillende honden. Ik hou me daar normaal nooit zo mee bezig, en het gaat altijd gewoon goed.
Volgens mij geven loslopende honden in een groep zelden problemen, de honden die elkaar "liggen" zoeken elkaar vanzelf op, en de rest ontwijkt elkaar wel.
Ik heb zelf een Tervuerense herderteefje dat erg actief is. Die zoekt tijdens elke wandeling een soortgelijke hond op en die zie je dan alleen nog maar regelmatig voorbij stuiven.
Mijn Schotse herderreu sjokt meestal alleen wat rond en doet zijn eigen "ding".
Mocht ik nog meegaan, klopt de vertrektijd uit de openingspost nog? En waar is er afgesproken, misschien een straatnaam op postcode of zo?
Ja maar bij Rimpel, gezien de narigheid die je hebt gehad, én ook nog eens een Sharpei, daar kan ik het me best goed bij voorstellen hoor dat je even informeert of honden hier apart op reageren. Tenslotte gebeurt dat wel vaker bij Sharpeis.mercedes2803 schreef:Ik ben normaal ook niet zo van het geanalyseer..
Maar dat komt omdat ik niet mee ga met grote wandelingen![]()
Bedenk dat dit mijn eerste grote wandeling met Rimpel wordt....![]()
Mijn ervaringen met andere honden zijn al wat griezelig...en de combinatie van een compleet loslopende groep honden en 1 aan-de-lijn-vastzittende Sharpei (die toch een bepaald uiterlijk heeft) geeft voor mij toch wel wat spanning...
Maar wat ik al zei ...zolang er geen hond bovenop hem klapt komt alles goed
Je moet het gewoon redden.baloe2004 schreef:Ik wil misschien ook wel mee. Ik denk dat ik dan alleen Chulo mee neem. Ik weet het alleen niet zeker nog, want ga eerder op de dag al naar de kweker in Baarn, dus misschien red ik het niet om dan tussendoor nog op en neer naar Almere te gaan...![]()
Miekmiek, is het goed als ik jou sms als ik het niet red?
Ik bedoelde er verder niks mee, alleen dat ik ook nog geen echte negatieve ervaring heb met "vreemde" honden.mercedes2803 schreef:Ik ben normaal ook niet zo van het geanalyseer..
Maar dat komt omdat ik niet mee ga met grote wandelingen![]()
Bedenk dat dit mijn eerste grote wandeling met Rimpel wordt....![]()
Mijn ervaringen met andere honden zijn al wat griezelig...en de combinatie van een compleet loslopende groep honden en 1 aan-de-lijn-vastzittende Sharpei (die toch een bepaald uiterlijk heeft) geeft voor mij toch wel wat spanning...
Maar wat ik al zei ...zolang er geen hond bovenop hem klapt komt alles goed
Hahaha, ik loop al weken te zeuren: wanneer gaan we nou naar de kweeheeeker, ik wil de tuin afmaken.miekmiek schreef:Je moet het gewoon redden.![]()
![]()
Gezellig! En natuurlijk kan je mij een sms sturen mocht het niet lukken, geef ik het wel door.
waaaarom had ik dit vermoeden?Eline* schreef:Ik kom met Kiki. En ik ga even zoeken wie er allemaal nog meer komen om te bedenken of Nel ook mee gaat!