Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zaterdag 3 juni Soesterduinen

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Daphne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daphne »

mercedes2803 schreef:vergeet voorgaand bericht...we gaan morgen winkelen

:cheer: Ik kan volgende week mee
:jank: ik moet morgen pashokjes in
Leuk dat je toch mee gaat!!
En voor morgen, succes.
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Afbeelding
Nero 11/1998 - 16/06/2014
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Ik moet even afwachten, Angel haar doos is weer aan het slinken, als die aankomende week weer normale proporties heeft, en Michel is vrij dan wil ik ook wel mee.
Afbeelding
Mit
Zeer actief

Ik kan toch niet mee :jank:
Michel moet die dag werken, dus heb geen vervoer. Helaas..
Afbeelding
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

mercedes2803 schreef:
Cleo schreef:Leuk! en gefeliciteerd met die 18 kg :wink: :ok:
Het is in een jaar tijd gegaan...dus het valt voornamelijk mensen op die me lange tijd niet gezien hebben...
ikke ook best wel trots hoor :mrgreen:

Nadeel? Zie hierboven...winkelen :jank:
En heb je het winkelen overleefd?
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Claudia (van floeboe en keizer die :mrgreen: ) en ik willen misschien ook komen. Ligt aan hoe Floor op dat moment is, want die is al een paar weken aan het kwakkelen en krijg deze week uitslag van het ontlastingonderzoek. Als zij zich goed voelt komen wij (en anders claudia mss alleen, dat weet ik niet :wink: ).
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Ik heb het winkelen overleefd...maar bij de H&M heb ik echt een paar keer diep moeten zuchten voordat ik in krijsen uit zou barsten..
Ik kan er gewoon niet over..
Rekken doorworstelen...wachten bij kleedkamers..vrouwen voor me en achter me die maar zitten te zaniken over maten, pasvormen etc.
die pashokjes is al een ramp op zich...

Maarrrrr...we zijn naar een ander winkeltje geweest later...
goede paskamers...en Robin en de verkoopsters zochten spullen uit en ik mocht lekker in de paskamer blijven... :mrgreen:
Ik heb niet eens in de spiegel gekeken...ik kwam eruit...paste, zat mooi, stond goed en ik dook de paskamer weer in.
Ik kan dat prima aan Robin overlaten en zal ook wel moeten want ik ben zelf echt een ramp...dus verkoopster en Robin liepen door de winkel en ik mocht passen...GOED geregeld dus...

DAT was goed winkelen :mrgreen:

En Lysette...leuk als jullie ook komen :ok:
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

mercedes2803 schreef:Ik heb het winkelen overleefd...maar bij de H&M heb ik echt een paar keer diep moeten zuchten voordat ik in krijsen uit zou barsten..
Ik kan er gewoon niet over..
Rekken doorworstelen...wachten bij kleedkamers..vrouwen voor me en achter me die maar zitten te zaniken over maten, pasvormen etc.
die pashokjes is al een ramp op zich...

Maarrrrr...we zijn naar een ander winkeltje geweest later...
goede paskamers...en Robin en de verkoopsters zochten spullen uit en ik mocht lekker in de paskamer blijven... :mrgreen:
Ik heb niet eens in de spiegel gekeken...ik kwam eruit...paste, zat mooi, stond goed en ik dook de paskamer weer in.
Ik kan dat prima aan Robin overlaten en zal ook wel moeten want ik ben zelf echt een ramp...dus verkoopster en Robin liepen door de winkel en ik mocht passen...GOED geregeld dus...

DAT was goed winkelen :mrgreen:

En Lysette...leuk als jullie ook komen :ok:
:smile: :smile: geweldig!!!
Ik vind winkelen héérlijk, kan zo 1 of 2 uur in dezelfde winkelen tuttebellen. Pieter krijg ik met geen mogelijkheid mee met winkelen :mrgreen:
Dus ik ga meestal alleen, soms met mijn moeder en heel soms met mijn vriendin, maar die is ook van het 'snelle winkeltype' :mrgreen:

Ik weet ws dinsdag zeker of ik mee kan of niet met wandelen en dan geef ik het meteen hier door.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Ik wil ook graag komen. :mann:

neem ik meteen een voetenbad voor een bepaald persoon mee. :mrgreen:
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Mirri »

Leuk gezelllie het wordt goed weer zaterdag :cheer:
linda
Zeer actief

Ongelezen bericht door linda »

Mirri schreef:Leuk gezelllie het wordt goed weer zaterdag :cheer:
dat word een druk weekend voor jou Miriam :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers

Ongelezen bericht door Mirri »

jaaaaaaaaa heb er zin in :cheer:
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

miekmiek schreef:Ik wil ook graag komen. :mann:

Leuk....maarreuh...nu ben ik wel nieuwsgierig :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
mercedes2803
Zeer actief

Zoek stok! schreef:

was dat voor mij bedoeld omdat ik gewinkeld heb :wink: ????? :denken:
Zoek stok!
Zeer actief

mercedes2803 schreef:
Zoek stok! schreef:

was dat voor mij bedoeld omdat ik gewinkeld heb :wink: ????? :denken:
Nee, het voetenbad van Annemiek. Je shop verhaal had ik al gelezen :wink: :mrgreen:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
miekmiek

hahaha...nou beetje lang verhaal, zal het kort houden.

Tijd geleden heb ik een voetenbad verkocht aan 'paco' hier van het forum. Die zou ik meenemen op een wandeling, aan caroline geven en die zou hem dan weer doorgeven. Maar dat was ik vergeten.
Toen zou ik hem meenemen naar de BBQ, maar aangezien ik daar niet meer heen ga, moest ik weer wat anders verzinnen.

Dus nu hoop ik maar dat caroline komt zaterdag, en dan kan ik eindelijk dat voetenbad dumpen. :mrgreen:

en nee, mijn voetenbad is dus niet bedoeld voor de shopaholic met zere voetjes. :pffff:
Zoek stok!
Zeer actief

miekmiek schreef:hahaha...nou beetje lang verhaal, zal het kort houden.

Tijd geleden heb ik een voetenbad verkocht aan 'paco' hier van het forum. Die zou ik meenemen op een wandeling, aan caroline geven en die zou hem dan weer doorgeven. Maar dat was ik vergeten.
Toen zou ik hem meenemen naar de BBQ, maar aangezien ik daar niet meer heen ga, moest ik weer wat anders verzinnen.

Dus nu hoop ik maar dat caroline komt zaterdag, en dan kan ik eindelijk dat voetenbad dumpen. :mrgreen:

en nee, mijn voetenbad is dus niet bedoeld voor de shopaholic met zere voetjes. :pffff:
O, nu snap ik de vraag van Hilje pas (beetje laat). Mooie stok achter de deur voor Caroline dus om te komen :pffff:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Mit
Zeer actief

Het zal zeker niet goedgaan, 2 honden in een auto die elkaar net kennen? Anders moet ik eens iemand lief aan gaan kijken in dit topic die ook meegaat. Ik wil namelijk wel héééél erg graag mee....
Afbeelding
johan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tervuerense herder

Ongelezen bericht door johan »

Wij willen ook wel mee, (ik en twee hondjes), maar ik heb even het topic doorgelezen en vraag me af of dat nog "past"? :mrgreen:
Ik lees hier van alles over hoe allerlei honden op elkaar reageren, en hele analyses van gedragingen van de verschillende honden. Ik hou me daar normaal nooit zo mee bezig, en het gaat altijd gewoon goed.
Volgens mij geven loslopende honden in een groep zelden problemen, de honden die elkaar "liggen" zoeken elkaar vanzelf op, en de rest ontwijkt elkaar wel.
Ik heb zelf een Tervuerense herderteefje dat erg actief is. Die zoekt tijdens elke wandeling een soortgelijke hond op en die zie je dan alleen nog maar regelmatig voorbij stuiven.
Mijn Schotse herderreu sjokt meestal alleen wat rond en doet zijn eigen "ding".
Mocht ik nog meegaan, klopt de vertrektijd uit de openingspost nog? En waar is er afgesproken, misschien een straatnaam op postcode of zo?
Mit
Zeer actief

Johan, volgens mij is dat inderdaad zo. Honden zoeken gewoon een andere hond op die klikt.
Mocht ik in het onwaarschijnlijke geval meekunnen, mijn hond is gewoon easy going, kan met elke hond wel omgaan. Ze is redelijk onderdanig en enthousiast, verder heeft ze nog nooit gevochten ofzo.
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

johan schreef:Wij willen ook wel mee, (ik en twee hondjes), maar ik heb even het topic doorgelezen en vraag me af of dat nog "past"? :mrgreen:
Ik lees hier van alles over hoe allerlei honden op elkaar reageren, en hele analyses van gedragingen van de verschillende honden. Ik hou me daar normaal nooit zo mee bezig, en het gaat altijd gewoon goed.
Volgens mij geven loslopende honden in een groep zelden problemen, de honden die elkaar "liggen" zoeken elkaar vanzelf op, en de rest ontwijkt elkaar wel.
Ik heb zelf een Tervuerense herderteefje dat erg actief is. Die zoekt tijdens elke wandeling een soortgelijke hond op en die zie je dan alleen nog maar regelmatig voorbij stuiven.
Mijn Schotse herderreu sjokt meestal alleen wat rond en doet zijn eigen "ding".
Mocht ik nog meegaan, klopt de vertrektijd uit de openingspost nog? En waar is er afgesproken, misschien een straatnaam op postcode of zo?
Ja mijn ervaring ook hoor :wink: Ik ben al met heel wat wandelingen meegeweest, zowel hier als met allemaal Rottweilers en nooit echte narigheid meegemaakt.

Als ik het goed heb, is de parkeerplaats/afspreekpunt op de Foekenlaan. De tijd, 14.30 uur, klopt volgens mij nog steeds.

-------

Ik weet nog steeds niet helemaal zeker of ik kan komen, maar ga er maar vanuit dat het wél lukt (heel klein voorbehoud nog).
Afbeelding
A good dog never dies...

Nina
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nina »

Ik wil misschien ook wel mee. Ik denk dat ik dan alleen Chulo mee neem. Ik weet het alleen niet zeker nog, want ga eerder op de dag al naar de kweker in Baarn, dus misschien red ik het niet om dan tussendoor nog op en neer naar Almere te gaan... :denken:
Miekmiek, is het goed als ik jou sms als ik het niet red?
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief

Ik ben normaal ook niet zo van het geanalyseer..
Maar dat komt omdat ik niet mee ga met grote wandelingen :mrgreen:
Bedenk dat dit mijn eerste grote wandeling met Rimpel wordt.... :wink:
Mijn ervaringen met andere honden zijn al wat griezelig...en de combinatie van een compleet loslopende groep honden en 1 aan-de-lijn-vastzittende Sharpei (die toch een bepaald uiterlijk heeft) geeft voor mij toch wel wat spanning...

Maar wat ik al zei ...zolang er geen hond bovenop hem klapt komt alles goed :ok:
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

mercedes2803 schreef:Ik ben normaal ook niet zo van het geanalyseer..
Mijn ervaringen met andere honden zijn al wat griezelig...en de combinatie van een compleet loslopende groep honden en 1 aan-de-lijn-vastzittende Sharpei (die toch een bepaald uiterlijk heeft) geeft voor mij toch wel wat spanning...

Maar wat ik al zei ...zolang er geen hond bovenop hem klapt komt alles goed :ok:
Ja maar bij Rimpel, gezien de narigheid die je hebt gehad, én ook nog eens een Sharpei, daar kan ik het me best goed bij voorstellen hoor dat je even informeert of honden hier apart op reageren. Tenslotte gebeurt dat wel vaker bij Sharpeis.

(trouwens, voordat ik het weer onhandig neer heb gezet :mrgreen: ik vind het ook helemaal niet erg dat er geïnformeerd wordt hoor. Ik zeg alleen dat mijn ervaring is met grote groepen honden dat er zelden gelazer is en als het er is dan maar minimaal).
Afbeelding
A good dog never dies...

miekmiek

baloe2004 schreef:Ik wil misschien ook wel mee. Ik denk dat ik dan alleen Chulo mee neem. Ik weet het alleen niet zeker nog, want ga eerder op de dag al naar de kweker in Baarn, dus misschien red ik het niet om dan tussendoor nog op en neer naar Almere te gaan... :denken:
Miekmiek, is het goed als ik jou sms als ik het niet red?
Je moet het gewoon redden. :pffff: :mrgreen:

Gezellig! En natuurlijk kan je mij een sms sturen mocht het niet lukken, geef ik het wel door. :wink:
johan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tervuerense herder

Ongelezen bericht door johan »

mercedes2803 schreef:Ik ben normaal ook niet zo van het geanalyseer..

Ik bedoelde er verder niks mee, alleen dat ik ook nog geen echte negatieve ervaring heb met "vreemde" honden.
Mijn ervaring met de Shar-Pei's bij mij in de buurt is ook redelijk positief. Volgens mij maakt het uiterlijk voor een andere hond totaal niets uit. Het enige wat ik wel merk is dat honden soms reageren op de typische geluiden die ze maken. :mrgreen:
Verder ken ik de voorgeschiedenis van jou en je hond niet. Is er een reden voor dat hij niet los kan/mag? :denken:
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nina »

miekmiek schreef:Je moet het gewoon redden. :pffff: :mrgreen:

Gezellig! En natuurlijk kan je mij een sms sturen mocht het niet lukken, geef ik het wel door. :wink:
Hahaha, ik loop al weken te zeuren: wanneer gaan we nou naar de kweeheeeker, ik wil de tuin afmaken. :boos: En nu opeens: ehh schat, ALS we zaterdag naar de kweker gaan, moeten we het wel kort houden, want ik heb een wandeldate. Ik maak vrienden... :denken:
Maar ik doe mijn best om er te zijn! :ok:
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
miekmiek

Goed zo! Flink je best doen! :cheer:
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Ik kom met Kiki. En ik ga even zoeken wie er allemaal nog meer komen om te bedenken of Nel ook mee gaat! :mrgreen:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Milou85
Zeer actief

Ongelezen bericht door Milou85 »

:jank: er gaat niemand hier uit de buurt mee??

chit. ik had ook wel heel graag mee gewilt maar heb geen rijbewijs.
Moet 'm toch maar eens gaan halen :boos:
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief

Eline* schreef:Ik kom met Kiki. En ik ga even zoeken wie er allemaal nog meer komen om te bedenken of Nel ook mee gaat! :mrgreen:
waaaarom had ik dit vermoeden? :mrgreen:
Omdat je vroeg of ik mijn paraplu zaterdag mee zou nemen :smile: (in een ander topic)
En omdat het droog blijft neem ik hem niet mee en DAAROM durf jij zeker wel te komen nu he?! :smile2:
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”