sjaantje schreef:
En ja ik weet,het is niet mijn hond en ik moet me er niet mee bemoeien maar ik werd er een beetje kriegelig van, en normaal zeg ik nooit wat op het forum,alleen maar een beetje onzin dingen maar nu kon ik het gewoon niet laten.
Jij zoekt onzin dingen op het forum op en ik zoek gedrags- en opvoedingstopics op. Ik vind het leuk om vragen te stellen over honden en mee te denken met anderen. Als ik het alleen over m'n verjaardag of het avondeten wil hebben, ga ik wel naar m'n vrienden toe. Daar heb ik geen Hondenforum voor nodig.
Honden en het gedrag daarvan interesseren mij. Daarom kom ik op het Hondenforum. In mijn vriendenkring voordat Bram er was, heb ik geen hondenliefhebbers, dus kom ik hier om over honden te praten. Is dat nou echt zo gek op een Hondenforum?

Ik kan dingen ook prima per pb vragen, opzoeken op internet of een boek of gewoon laten rusten, maar ik vind het leuk om het hier te bespreken.
En ja, ik weet 's avonds wel zo ongeveer wat ik met Bram heb gedaan, dus ik weet ook van hoe laat tot hoe laat hij ongeveer geslapen heeft. Sterker nog: als ik Bram van de opvang haal, vertellen ze me ook wat er die dag is gebeurd. Ik wil dat graag weten omdat ik geinteresseerd ben in Bram en hij kan het me nou eenmaal niet zelf vertellen.
Maar wees gerust. Dit is voor mij de druppel die de emmer doet overlopen. Ik plaats geen gedrags- of opvoedingstopics meer de komende tijd. Ik stel ze wel per pb aan een aantal mensen die wel zin hebben om met mij over honden en hun gedrag te praten of zet ze op het Kooikerforum.
Hoef jij niet meer kriegelig te worden van mij en kun je ongestoord verder beppen over ditjes en datjes.