Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandeling Juli Landgoed Groeneveld Baarn
Moderator: moderatorteam
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
Ik wil jullie best ophalenMoos schreef:Wij (= Moos, Saar en ik) willen ook wel graag mee (mits het op een tijd is die haalbaar is i.v.m. openbaar vervoer). Er gaat zowaar rechtstreeks een trein van Alkmaar naar Baarn.
Het enige is dat ik dan wel opgepikt moet worden op station Baarn; als er iemand is die dat zou willen doen, heel erg graag![]()
Zo niet, dan is het jammer maar helaas

- Moos
- Zeer actief
Da's heel lief van je, maar de baasjes van Jagger wilde me ook al ophalen (nou weet ik helemaal niet hoe jullie heten, schaam, schaam...).Cleo schreef:Ik wil jullie best ophalenMoos schreef:Wij (= Moos, Saar en ik) willen ook wel graag mee (mits het op een tijd is die haalbaar is i.v.m. openbaar vervoer). Er gaat zowaar rechtstreeks een trein van Alkmaar naar Baarn.
Het enige is dat ik dan wel opgepikt moet worden op station Baarn; als er iemand is die dat zou willen doen, heel erg graag![]()
Zo niet, dan is het jammer maar helaasMaar dan wel eerst even buiten de auto kennis laten maken. Q zit achter een hekwerk in de auto. Jullie kunnen gewoon achterin of voorin.

Alleen ik meende iets te lezen van dan met twee auto's komen ofzo, dus misschien als het erg lastig is voor de baasjes van Jagger dan kan ik wellicht met jou meerijden. Moos en Saar kunnen samen op schoot

Dus eh baasjes van Jagger; is het erg lastig voor jullie? (Of Cleo is het erg lastig voor jou? ).

- Moos
- Zeer actief
Ah, oke! Nou Ariane en Cor; graag danTeckelgek schreef:Hier zijn de baasjes van Jagger.
We heten Ariane ( kijk maar in m'n onderschrift ) en mijn vriendje, nou ja vriendje, de man is 52heet Cor.
Het is geen enkel probleem om met 2 auto's te komen, we hebben het al besproken hoor. Dus als je van ons aanbod gebruik wilt maken: wij staan tot uw dienst![]()

En Cleo, bedankt voor het aanbod

Laatst gewijzigd door Moos op 24 jun 2006 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.

-
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Geen dank hoor, was een zeer kleine moeiteMoos schreef:Ah, oke! Nou Ariane en Cor; graag danTeckelgek schreef:Hier zijn de baasjes van Jagger.
We heten Ariane ( kijk maar in m'n onderschrift ) en mijn vriendje, nou ja vriendje, de man is 52heet Cor.
Het is geen enkel probleem om met 2 auto's te komen, we hebben het al besproken hoor. Dus als je van ons aanbod gebruik wilt maken: wij staan tot uw dienst![]()
![]()

Oké, dan wachten we verder af hoe het loopt en hebben dan nog contact.Moos schreef:Ah, oke! Nou Ariane en Cor; graag danTeckelgek schreef:Hier zijn de baasjes van Jagger.
![]()
Wij hebben in ieder geval zin in de wandeling

@ Rob*: ik ken je niet, maar wat moet ik me bij zo'n reactie als die van Linda voorstellen

- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Ik kan Nelson daar niet loslaten ivm Konijnen en eenden!Zoek stok! schreef:Ik geloof niet dat er veel eenden zitten. Denk dat er iets te veel honden lopenEr wordt ook veel getraind met Retrievers in het water enzo.

Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

- Mit
- Zeer actief
Als er maar weinig eenden zitten valt het misschien wel mee? Ik weet dat Angel de neiging heeft om eenden op te jagen, dus vandaar dat ik de mensen hier al heb voorbereid. Maar als er maar weinig eenden zitten valt het denk ik wel erg mee. Sowieso denk ik dat Angel wel meer bezig zal zijn met de andere honden in de groep dan met jagen. Geldt dat niet voor Nelson?Eline* schreef:Ik kan Nelson daar niet loslaten ivm Konijnen en eenden!Zoek stok! schreef:Ik geloof niet dat er veel eenden zitten. Denk dat er iets te veel honden lopenEr wordt ook veel getraind met Retrievers in het water enzo.
Als je een jager hebt valt het soms pas op hoe druk het ergens is met "wild".
- Zoek stok!
- Zeer actief
O sorry, dan ligt het inderdaad aan mijn tunnelvisie (omdat Bram niet jaagt). Maar ik was er gisteren nog en heb echt geen eenden gezien!Eline* schreef:Ik kan Nelson daar niet loslaten ivm Konijnen en eenden!Zoek stok! schreef:Ik geloof niet dat er veel eenden zitten. Denk dat er iets te veel honden lopenEr wordt ook veel getraind met Retrievers in het water enzo.

Linda, Izzie en Bram
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mit
- Zeer actief
- Mit
- Zeer actief
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Kan hoor..ik kom er niet meer namelijk!Zoek stok! schreef:O sorry, dan ligt het inderdaad aan mijn tunnelvisie (omdat Bram niet jaagt). Maar ik was er gisteren nog en heb echt geen eenden gezien!Eline* schreef:Ik kan Nelson daar niet loslaten ivm Konijnen en eenden!Zoek stok! schreef:Ik geloof niet dat er veel eenden zitten. Denk dat er iets te veel honden lopenEr wordt ook veel getraind met Retrievers in het water enzo.

Misschien dat ik kom met Kiki, maar dat weet ik nu nog niet.
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

- Mit
- Zeer actief
Gewoon komenEline* schreef:Kan hoor..ik kom er niet meer namelijk!Zoek stok! schreef:O sorry, dan ligt het inderdaad aan mijn tunnelvisie (omdat Bram niet jaagt). Maar ik was er gisteren nog en heb echt geen eenden gezien!Eline* schreef:Ik kan Nelson daar niet loslaten ivm Konijnen en eenden!Zoek stok! schreef:Ik geloof niet dat er veel eenden zitten. Denk dat er iets te veel honden lopenEr wordt ook veel getraind met Retrievers in het water enzo.
![]()
Misschien dat ik kom met Kiki, maar dat weet ik nu nog niet.

- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Mit
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Jinx schreef:Als er maar weinig eenden zitten valt het misschien wel mee? Ik weet dat Angel de neiging heeft om eenden op te jagen, dus vandaar dat ik de mensen hier al heb voorbereid. Maar als er maar weinig eenden zitten valt het denk ik wel erg mee. Sowieso denk ik dat Angel wel meer bezig zal zijn met de andere honden in de groep dan met jagen. Geldt dat niet voor Nelson?Eline* schreef:Ik kan Nelson daar niet loslaten ivm Konijnen en eenden!Zoek stok! schreef:Ik geloof niet dat er veel eenden zitten. Denk dat er iets te veel honden lopenEr wordt ook veel getraind met Retrievers in het water enzo.
ben er net nog weer geweest....zag er geen eenden.
-
- Zeer actief
Teckelgek schreef:Oké, dan wachten we verder af hoe het loopt en hebben dan nog contact.Moos schreef:Ah, oke! Nou Ariane en Cor; graag danTeckelgek schreef:Hier zijn de baasjes van Jagger.
![]()
Wij hebben in ieder geval zin in de wandeling![]()
@ Rob*: ik ken je niet, maar wat moet ik me bij zo'n reactie als die van Linda voorstellen![]()
Ja dat moet je Linda vragen ik weet ook niet echt waarom ze zo reageerd

Het wordt hoe langer hoe spannenderRob* schreef:Teckelgek schreef:Oké, dan wachten we verder af hoe het loopt en hebben dan nog contact.Moos schreef:Ah, oke! Nou Ariane en Cor; graag danTeckelgek schreef:Hier zijn de baasjes van Jagger.
![]()
@ Rob*: ik ken je niet, maar wat moet ik me bij zo'n reactie als die van Linda voorstellen![]()
Ja dat moet je Linda vragen ik weet ook niet echt waarom ze zo reageerd

Dus komen hoor Rob

- Mit
- Zeer actief
Hahaha, nou ik ken Rob ook al wat langer dan vandaag hoorTeckelgek schreef:Het wordt hoe langer hoe spannenderRob* schreef:Teckelgek schreef:Oké, dan wachten we verder af hoe het loopt en hebben dan nog contact.Moos schreef: Ah, oke! Nou Ariane en Cor; graag dan![]()
Ja dat moet je Linda vragen ik weet ook niet echt waarom ze zo reageerd.
Dus komen hoor Rob![]()

-
- Actief
-
- Zeer actief
Tegen jou praat ik niet meerJinx schreef:Hahaha, nou ik ken Rob ook al wat langer dan vandaag hoorTeckelgek schreef:Het wordt hoe langer hoe spannenderRob* schreef:Teckelgek schreef: Oké, dan wachten we verder af hoe het loopt en hebben dan nog contact.
Ja dat moet je Linda vragen ik weet ook niet echt waarom ze zo reageerd.
Dus komen hoor Rob![]()

Jij bent niet lief voor mijn hondje