Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heb er al helemaal zin in
Ik rij met Bianca mee, omdat mijn man toch besloten heeft dat hij niet meegaat. Ik hoop dan dat we vanaf de parkeerplaats iets door kunnen lopen, en dat ik Angel dan al los kan laten. Maar als dat niet zo is hou ik haar gewoon vast. Er zal wel aangegeven staan welke kant je op moet vanaf de parkeerplaats, we moeten dan dus iets verder richting kasteel lopen, daar staan wij te wachten. Bianca pikt me om 9 uur al op, dus wij zullen er zo rond kwart voor 10 zijn, en waarschijnlijk dus de eersten van deze wandeling die aankomen.
Maargoed, bottomline is, ik heb er enorm veel zin in!
Is het misschien zowieso niet handig om iets verder dus dan de parkeerplaats af te spreken zodat je niet allemaal aangelijnde honden bij elkaar hebt die aan het wachten zijn?
bianca83 schreef:Is het misschien zowieso niet handig om iets verder dus dan de parkeerplaats af te spreken zodat je niet allemaal aangelijnde honden bij elkaar hebt die aan het wachten zijn?
Ja dat is misschien ook wel handig. Ik denk dat ik even op een papiertje alle mensen schrijf die meegaan, zodat we kunnen afvinken hahaha. Laten we dan afspreken dat we vanaf de parkeerplaats richting het kasteel lopen en op de plek waar we de honden mogen losgooien, dan daar afspreken? Mochten we nou om iets over 10 uur nog mensen missen dan kan ik altijd even teruglopen naar de parkeerplaats.
bianca83 schreef:ja zoiets ja. Eventueel kun je daar dan nog wachten tot max. 10.15 uur en dan gewoon gaan lopen. Neem toch aan dat iedereen er dan wel is?
Lijkt mij ook wel. Dus mensen, is dat een goed idee, of hebben jullie andere suggesties?
De trein van Marloes komt om 9.45 aan, dus zouden wij er om 10 uur natuurlijk kunnen zijn.
Het enige is dat dat ding vertraging kan hebben .
Merit, zou jij me per pb misschien je mobiele nummer kunnen geven, dan kan ik je in dat geval ff bellen.
Voordat er een rel ontstaat over mijn afwezigheid (je weet maar nooit ). Ik vertrek morgenmiddag naar Marie-Jose en blijf daar t/m zaterdag. Het stond al op de planning en toen de wandeling afviel, hebben we die afspraak gemaakt.
Zoek stok! schreef:Voordat er een rel ontstaat over mijn afwezigheid (je weet maar nooit ). Ik vertrek morgenmiddag naar Marie-Jose en blijf daar t/m zaterdag. Het stond al op de planning en toen de wandeling afviel, hebben we die afspraak gemaakt.
Maartje schreef:Tot hoelaat lopen jullie? Moet uiterlijk om 12 uur in Loosdrecht zijn, maar even meelopen lijkt mij wel leuk.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaa ga maar mee, doen,
Als ik inderdaad morgen mijn autootje van de garage terug heb, dan kom ik wel.
Ik weet nog niet of ik alle 3 de honden meeneem, maar in iedergeval Imke. Als Tess meekomt blijft ze aan de lijn (want ja, er zitten eenden en die vindt Tess iets te leuk), maar verder is ze heel sociaal. Als jullie te lang lopen, ken ik de weg voldoende om via een short-cut terug te gaan naar de auto.
Maartje schreef:Tot hoelaat lopen jullie? Moet uiterlijk om 12 uur in Loosdrecht zijn, maar even meelopen lijkt mij wel leuk.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaa ga maar mee, doen,
Als ik inderdaad morgen mijn autootje van de garage terug heb, dan kom ik wel.
Ik weet nog niet of ik alle 3 de honden meeneem, maar in iedergeval Imke. Als Tess meekomt blijft ze aan de lijn (want ja, er zitten eenden en die vindt Tess iets te leuk), maar verder is ze heel sociaal. Als jullie te lang lopen, ken ik de weg voldoende om via een short-cut terug te gaan naar de auto.
Zoek stok! schreef:Voordat er een rel ontstaat over mijn afwezigheid (je weet maar nooit ). Ik vertrek morgenmiddag naar Marie-Jose en blijf daar t/m zaterdag. Het stond al op de planning en toen de wandeling afviel, hebben we die afspraak gemaakt.
Ik wens jullie veel wandelplezier toe!
Nou ja...net of er altijd een rel bij jou ontstaat
Maar ook van mij: jullie allemaal en de doggies heel veel wandelplezier!
Maartje schreef:Tot hoelaat lopen jullie? Moet uiterlijk om 12 uur in Loosdrecht zijn, maar even meelopen lijkt mij wel leuk. En ik ken de weg daar een beetje
Jaaaa doe maar! Kan ik Imke eindelijk eens zien
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
bianca83 schreef:Als jullie het goed vinden neem ik nog een hond mee. De grote vriendin van Quincy. Het is een teef, heel rustig en het is een chihuahua Dus?
En Sjiewaawaa.. stoerrr
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
bianca83 schreef:Als jullie het goed vinden neem ik nog een hond mee. De grote vriendin van Quincy. Het is een teef, heel rustig en het is een chihuahua Dus?
En Sjiewaawaa.. stoerrr
Ik weet natuurlijk wel wat ik meeneem he Maat het is echt een leuk wijffie, echt zo'n prinsesje
Mooi, iets van Jip haar formaat
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
Maartje schreef:Tot hoelaat lopen jullie? Moet uiterlijk om 12 uur in Loosdrecht zijn, maar even meelopen lijkt mij wel leuk. En ik ken de weg daar een beetje
Moet je het ras er niet bijzetten, nou is het niet meer spannend.
Lysette schreef:Nou alles ligt klaar, route is uitgeprint... ik ben er klaar voor. Een groots moment morgen... Jips eerste forumwandeling
Leuk he
Enne Bianca, moet ik dan 2 van die kleine beessies op schoot nemen?
Ik maak even een lijst op papier van mensen die komen, zodat ik kan afvinken morgen. Bianca pikt me morgen op om 9 uur. check.
Lijst maken. check. Tas inpakken met desbetreffende lijst en pen, frolicjes, en sleutels. check.
Okee, ik ben er ook klaar voor
Even het lijstje wat ik overgeschreven heb. Vraagtekens betekenen dat ik niet 100%zeker weet of ze komen maar er wel vanuit ga.
Cleo
Lysette
Claudia
Annemieke
Ariane
Marloes
Gerdien (takkie)
Branka?
Rob?
Maartje?
En Bianca en ik natuurlijk zeker weten!
Ik moet helaas afzeggen. Baal ervan, maar aan een toezegging die ik heb gedaan om het formulier van de clubmatch te updaten blijkt de deadline dichterbij te zijn dan ik dacht. Ik moet daar mee aan de slag en dat morgen afronden. Baal ervan, had n.l. graag mee gaan wandelen.