Ik hou het nog even in beraad, maar het lijkt me wel erg leuk!
Scheelt wel dat de camera niet meehoeft dan

Moderator: moderatorteam
Ja, het is wel een klere-eind weg voor jou (en anderen) inderdaad. Scheelt het als ik zeg dat we toch wel zo'n 2.5-3 uur wandelen/zitten? Dat je niet voor een uurtje lopen dat hele eind komt rijdenAngeniet schreef:Planning is gewijzigd, maar het is z'n klere-eind weg![]()
Ik hou het nog even in beraad, maar het lijkt me wel erg leuk!
Scheelt wel dat de camera niet meehoeft dan
De hele bups mag ook wel blijven eten hoormiekmiek schreef:Waarschijnlijk komen Rob, Martijn en Femke ook mee. Dan blijf ik niet bij je eten hoor Marloes.![]()
Ik ga kijken of Femke onderin de wandelwagen kan. Als dat gaat lukken, dan komt ze mee.
Voor die paar uurtjes wil ik best een stuk rijden, hoorMoos schreef:Ja, het is wel een klere-eind weg voor jou (en anderen) inderdaad. Scheelt het als ik zeg dat we toch wel zo'n 2.5-3 uur wandelen/zitten? Dat je niet voor een uurtje lopen dat hele eind komt rijden![]()
Zal ik je er onder voorbehoud bijzetten? Of hou je nog even wat meer slagen om de arm?Angeniet schreef:Voor die paar uurtjes wil ik best een stuk rijden, hoorMoos schreef:Ja, het is wel een klere-eind weg voor jou (en anderen) inderdaad. Scheelt het als ik zeg dat we toch wel zo'n 2.5-3 uur wandelen/zitten? Dat je niet voor een uurtje lopen dat hele eind komt rijden![]()
![]()
Maar ik hou nog even wat slagen om de arm.
Moos schreef:Okemiekmiek schreef:Jep. Dan komen we gewoon met eigen vervoer.Laat het me maar even weten dan, mocht ik dan mensen op kunnen pikken dan zet ik het hier even neer
Ik dacht dat je eerst Femke nog onderin de wagen moest passenmiekmiek schreef:Moos schreef:Okemiekmiek schreef:Jep. Dan komen we gewoon met eigen vervoer.Laat het me maar even weten dan, mocht ik dan mensen op kunnen pikken dan zet ik het hier even neer
Moet ik je wat laten weten?
Voor de duidelijkheid; we komen met eigen vervoer en blijven niet eten. Maar volgens mij snapte je dat al en snap ik je even niet.
Met camera dan toch hè?Angeniet schreef:Voor die paar uurtjes wil ik best een stuk rijden, hoorMoos schreef:Ja, het is wel een klere-eind weg voor jou (en anderen) inderdaad. Scheelt het als ik zeg dat we toch wel zo'n 2.5-3 uur wandelen/zitten? Dat je niet voor een uurtje lopen dat hele eind komt rijden![]()
![]()
Maar ik hou nog even wat slagen om de arm.
Zelluf genomenAngeniet schreef:Haha, jij hebt al een héél mooi onderschrift van RaisaNatas. schreef:Met camera dan toch hè?Angeniet schreef:Voor die paar uurtjes wil ik best een stuk rijden, hoor![]()
Maar ik hou nog even wat slagen om de arm.![]()
12 uur kan wel wat jullie betreft? Dan maken we er 12 uur van hoormiekmiek schreef:Het geeft verder niet, maar voor ons komt 11.30 erg lastig uit. Martijn zit dat midden in zijn middagslaap en dat hou ik graag zo. Maar je kunt rond die tijd gewoon gaan wandelen hoor, dan gaan wij een ander keertje mee.
Mocht je het willen verzetten naar een ander tijdstip, dan zou een (half) uurtje later al een heel verschil maken.