Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ik beschrijf de rout even als je vanfa de rotonde komt dus vanaf de kant van groningen, als je van de rotonde richting Gieten gaat kom je bij de verkeerslichten (rood op het plaatje) als je Gieten in wilt ga je links nu ga je rechts af, doe dan gelijk je knipperlicht aan naar links en rij de parralelweg op richting Borger Emmen deze weg list naast de n34, de eerste weg ga je rechts af ( er staat ook een bord die naar het boomkroonpad verwijst) rij recht door en nem dan de 2 de afslag links, je ziet dan aan je rechter kant een grasveld, rij nog een stukje door, parkeer je auto aan de rechter kant en aan je linker kant ligt dan het zandgat en aan de rechter kant het bos
Ik hoop dat jullie wat aan mijn beschrijving hebben, ik wens jullie veel wandel plezier.
eh ? wandelroute dat weet ik eerlijk gezegd niet ik heb daar als kind gewoont dus ik weet wel zo'n beetje waar ik langs moet maar ik denk dat er wel een blauwe paaltjes route is en je kunt er best verdwalen als je de weg niet kent het bos is groot hoor
bij de stoplichten richting eext
na 2 meter!!!!! direkt weer links--dus achter de vluchtheuvel direkt links
je komt op een paralelweg naast de n 34
eerst afslag rechts deze volgen na de tweede afslag links =2 x een zandpad-- is een grote weide aan de linkerkant --een dagkampeerwei
hier kun je parkeren
eerst afslag rechts deze volgen na de tweede afslag links =2 x een zandpad-- is een grote weide aan de linkerkant --een dagkampeerwei
hier kun je parkeren
en weet jij of je daar een mooie route hebt?
anders ga ik dat allemaal even uitzoeken komende week.
ga ik al even proeflopen :N:
hier kun je parkeren
en weet jij of je daar een mooie route hebt?
anders ga ik dat allemaal even uitzoeken komende week.
ga ik al even proeflopen :N:
Ik heb een wandelkaart van het gebied, dus we hoeven niet te verdwalen
Ik zie op mijn kaart een rode route van 3,5 kilometer en een paarse route (genaamd natuurpad) van 4,5 kilometer
saffie schreef:Ik heb een wandelkaart van het gebied, dus we hoeven niet te verdwalen
Ik zie op mijn kaart een rode route van 3,5 kilometer en een paarse route (genaamd natuurpad) van 4,5 kilometer
saffie schreef:Ik heb een wandelkaart van het gebied, dus we hoeven niet te verdwalen
neem je die kaart mee?
zou wel handig zijn he
Ja anders hebben we er nog niets aan
het word vast en zeker leuk, heb er nu al zin aan iig
Ik heb er ook al helemaal zin in
Hopen dat het weer een beetje mee zit
Geen losloop gebied?? maakt mij niet zo veel uit. silly loopt namelijk eigenlijk altijd overal los :N:
Hier in het bos mogen ze ook niet los. Ik loop er minstens 3 keer per week en ik ben er nog nooit op aangesproken. Zelfs niet door de terrein wachter zelf Terwijl ik die ook iedere week tegen kom. Net als hordes militairen.
pasja85 schreef:Ik heb er ook al helemaal zin in
Geen losloop gebied?? maakt mij niet zo veel uit. silly loopt namelijk eigenlijk altijd overal los :N:
Hier in het bos mogen ze ook niet los. Ik loop er minstens 3 keer per week en ik ben er nog nooit op aangesproken. Zelfs niet door de terrein wachter zelf Terwijl ik die ook iedere week tegen kom. Net als hordes militairen.
Jij woont in Assen toch? Ga je dan in Baggelhuizen lopen? Daar komen idd militairen. Daar oefenen wij ook nog wel eens een enkele keer...
(Alleen niet met rookpotten )
Bij de Baggelhuizerplas heb je wel een hondestrandje he! Zijn wij ook al eens geweest.
Jij woont in Assen toch? Ga je dan in Baggelhuizen lopen? Daar komen idd militairen. Daar oefenen wij ook nog wel eens een enkele keer...
(Alleen niet met rookpotten )
Bij de Baggelhuizerplas heb je wel een hondestrandje he! Zijn wij ook al eens geweest.
hou op over die rookpotten
ik zat midden in dat ongeluk
Ik geloof dat waar we toen waren in beerze ook officieel geen losloop gebied is.
Ik weet niet of alle honden van deze groep netjes los kunnen, ik ken ze niet allemaal.
maar dit zal toch niet zo,n groot probleem geven neem ik aan?
mecheltjes schreef:wij komen van richting gasselte
waar is dat dan??
als je door Gasselte gaat en door Gieten dan is het bij de verkeerlichten rechtdoor en dan gelijk weer links af en als je via de N34 vanaf Gasselte komt moet je bij de verkeerslichten links af en gelijk weer links
volgende week zondag ben ik wel bij het zandgat maar zonder hond, dan fietst mijn vriend weer de hondsrugclassic en dan moet ik hem natuurlijk wel aanmoedigen en foto's maken