Dat zijn dus keuzes en die keuze maak ik nu eenmaal niet.Felix schreef:Waarom zou je geen verre reizen meer kunnen maken, als je een hond hebt![]()
Sorry, ik zie de connectie ffkes niet daarmee![]()
Honden gaan hier altijd mee, hoe ver de reis ook mogen zijn ... je kind laat je ook niet thuis als je met een verre reis mee gaat!![]()
Zelfs onze vorige Labrador, die is mee geweest naar Aruba, en ze vondt het er echt helemaal geweldig ... zon, zee en vooral het strand!![]()
En die paar uur vliegtuig overleven ze ook best wel hoor, het wordt altijd sterk overdreven, een hond mee in het ruim van het vliegtuig ... maar dat is praktisch het zelfde ruim ... als waar de mens in zit
Ik doe niet aan strandvakanties, en naar Canada of Australie is niet een paar uurtjes vliegen, dat is iets langer.
Dus heeft niets met een connectie te maken, maar met keuzes en dat jij het wel doet is prima, maar ik dus niet.
Mijn honden gaan al jaren overal mee naar toe, we zijn naar Denemarken, Frankrijk, Duitsland geweest en zo is er nog gelukkig nog veel meer te ontdekken in Europa. Dus om nu maar te stellen dat als je je honden niet meeneemt in een vliegtuig dat je dan niet verder komt dan de Benelux en daar ook nog een mening over hebben dat het wellicht ook maar beter is, vind ik behoorlijk arrogant.