Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

benche's

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

starfleet schreef:Ik vraag me dan af of het zin heeft de moderators te waarschuwen zodra e er zo'n discussie weer ontstaat tussen Huts en Martijn en we krijgen geloof ik nu weer Marc en Marion.
Wat mij betreft, beslist niet hoor. Ik wilde alleen wel graag opheldering over het sluiten van mijn voorsteltopic en de ban van Martijn. Die is opgelost, en het blijkt niets met elkaar te maken te hebben.
Klaar dus.
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

Addy schreef:
Golden Stanley schreef:Dan denk ik dat je Martijn zijn reacties naar bepaalde mensen toe maar even goed moet doorspitten. Vind jij zijn reacties normaal dan in deze?
Wil nog wel even opmerken dat ik een ban nu ook weer niet nodig vind, maar iets minder grof uit de pen is wel prettig.
Martijn is uitgelokt, de modjes laten het lopen en als het uit de klauwen loopt is niks makkelijkers dan hem maar te bannen :roll:
Dit is niet de eerste keer dat het gebeurd en jij Golden Stanley was net zo hard bezig door een link te plaatsen waarvan je kon verwachten dat er op gereageerd zou worden :19:
Vals is het en niet anders :pffff:
Tja, dan maar vals...........zoals jullie dat misschien zien. Ik snap bepaalde reacties van Martijn niet en dat was al eerder dan die uitlokking. Maar goed.........vals............daar ga ik eens over nadenken.... :smile:
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Wat me trouwens helemaal verbaast is dat als er een beslissing genomen moet worden in bijv. de rommelmarkt dat het dagen duurt want alle modjes moeten het bespreken maar zodra Martijn in het spel is schijnt het verdomt snel voor elkaar te zijn :evil:
Addy

Golden Stanley schreef:
Addy schreef:
Golden Stanley schreef:Dan denk ik dat je Martijn zijn reacties naar bepaalde mensen toe maar even goed moet doorspitten. Vind jij zijn reacties normaal dan in deze?
Wil nog wel even opmerken dat ik een ban nu ook weer niet nodig vind, maar iets minder grof uit de pen is wel prettig.
Martijn is uitgelokt, de modjes laten het lopen en als het uit de klauwen loopt is niks makkelijkers dan hem maar te bannen :roll:
Dit is niet de eerste keer dat het gebeurd en jij Golden Stanley was net zo hard bezig door een link te plaatsen waarvan je kon verwachten dat er op gereageerd zou worden :19:
Tja, dan maar vals...........zoals jullie dat misschien zien. Ik snap bepaalde reacties van Martijn niet en dat was al eerder dan die uitlokking. Maar goed.........vals............daar ga ik eens over nadenken.... :smile:
Je gunt iemand geen ban schrijf je net maar je ziet er geen brood in om erom te lachen, heel apart :roll:
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Addy schreef:Wat me trouwens helemaal verbaast is dat als er een beslissing genomen moet worden in bijv. de rommelmarkt dat het dagen duurt want alle modjes moeten het bespreken maar zodra Martijn in het spel is schijnt het verdomt snel voor elkaar te zijn :evil:
De vakantie tijd is voorbij Ady..
Dat zal het zijn, ik denk dat de meeste modjes weer terug zijn van vakantie.. :wink:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Addy

wendy71 schreef:
Addy schreef:Wat me trouwens helemaal verbaast is dat als er een beslissing genomen moet worden in bijv. de rommelmarkt dat het dagen duurt want alle modjes moeten het bespreken maar zodra Martijn in het spel is schijnt het verdomt snel voor elkaar te zijn :evil:
De vakantie tijd is voorbij Ady..
Dat zal het zijn, ik denk dat de meeste modjes weer terug zijn van vakantie.. :wink:
vast, geloof je het zelf :roll:
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

Ik vind het jammer dat Martijn geband is, ik kan niet echt ontdekken waar dat nou weer voor nodig was :denken:
Addy

Gollum schreef:Ik vind het jammer dat Martijn geband is, ik kan niet echt ontdekken waar dat nou weer voor nodig was :denken:
ik dus ook niet en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat bepaalde modjes als aasgieren bovenop hem zitten :roll:
Nogmaals als je dan die vingers niet van die knop kan afhouden dan moet je allen bannen die erin betrokken waren en niet eentje, dat stinkt aan alle kanten :pffff:
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Ik blijf het domweg belachelijk vinden dat zonder ingrijpen wij voor Bassie en Adriaan, dramaqueens, relnichten, uberhondje, geestelijk ziek en zelfingenomen mogen worden uitgemaakt en dat een tegenreactie bestraft wordt met een ban. Ronduit belachelijk maar ik weet ook prima hoe dat zit. Martijn moest weg van enkele moderators en ik liefst ook. Tja, dan is het zo geregeld. Lekker niks doen en dan Martijn meteen afstraffen op een reactie. Hij had geloof ik tegen Anna Poncho gezegd dat ze een boek moest schrijven over haar auto. Grapje. Maar dat was ook een van de redenen voor deze ban volgens de moderators, want dat kon echt niet en ging alle boekjes te buiten. Zie topic technisch vraagje over auto. Woehoe, wat erg allemaal.

Dus veel hoef je niet te doen hoor als je gebanned moet worden van de dames. Die vinden altijd wel iets. Als je dan ook nog wat zuigende hulptroep op het forum hebt ben je helemaal zo klaar met iemand die zich niet alles laat zeggen ondanks de dreiging van de maandban. Dan maar niet hoor. Ik ga echt niet naar de pijpen van een stel schijnheilen dansen om hier te kunnen blijven.

Ik zou dolgraag eens een nieuwe set moderators zien. Niet deze want die hebben doelen die ik niet ok vind. Vriendinnetjes helpen die smeken om bannen bv.

Straks zijn hier een aantal mensen opgedonderd en dan komen er nieuwe moderators en krijgen die mensen hun naam niet terug. Is immers een permanente levenslange ban. Alleen wel jammer als er ooit eens wat positief gaat veranderen waardoor het hier weer gezellig wordt. Kom je er toch niet meer op want ooit hebben ze dat besloten.

Is er eigenlijk ergens een hondenforum zonder een stel dames met jeuk aan de vingers bij de banknopjes? Ik bedoel er lopen hier notoire afschuwelijke schelders rond die nog niet eens waarschuwingen hebben gekregen. Dus als die mensen hier vrij spel hebben, waarom wordt een ander dan bij een bericht de mond permanent gesnoerd?
Laatst gewijzigd door laeken op 19 aug 2008 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Addy

MARC_S schreef:Ik blijf het domweg belachelijk vinden dat zonder ingrijpen wij voor Bassie en Adriaan, dramaqueens, relnichten, uberhondje, geestelijk ziek en zelfingenomen mogen worden uitgemaakt en dat een tegenreactie bestraft wordt met een ban. Ronduit belachelijk maar ik weet ook prima hoe dat zit. Martijn moest weg van enkele moderators en ik liefst ook. Tja, dan is het zo geregeld. Lekker niks doen en dan Martijn meteen afstraffen op een reactie. Hij had geloof ik tegen Anna Poncho gezegd dat ze een boek moest schrijven over haar auto. Grapje. Maar dat was ook een van de redenen voor deze ban volgens de moderators, want dat kon echt niet en ging alle boekjes te buiten. Zie topic technisch vraagje over auto. Woehoe, wat erg allemaal.

Dus veel hoef je niet te doen hoor als je gebanned moet worden van de dames. Die vinden altijd wel iets. Als je dan ook nog wat zuigende hulptroep op het forum hebt ben je helemaal zo klaar met iemand die zich niet alles laat zeggen ondanks de dreiging van de maandban. Dan maar niet hoor. Ik ga echt niet naar de pijpen van een stel schijnheilen dansen om hier te kunnen blijven.
Ik had het verwacht hoor, het verbaast me niets, maar misschien moeten de modjes gewoon maar eens zo eerlijk zijn om te zeggen dat ze met bepaalde mensen gewoon niet door een deur kunnen :wink:
Addy

Overigens was die ban nooit uitgedeeld als de modjes hun werk gedaan hadden zoals ze het horen te doen, dit topic was er al
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=133419
maar met de verbazingwekkende snelheid waarmee andere dubbele topics gesloten worden kon dit uur na uur na uur al rellend openblijven :19:
Laatst gewijzigd door Addy op 19 aug 2008 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Roelfien
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roelfien »

Ik snap hier ook geen hout meer van. Dat Martijn vast lelijk gedaan heeft tegen de modjes en daarom een ban krijgt, nou ja, whats new. Maar als je dus alleen maar tegen Martijn scheldt, dan krijg je geen ban? :19:
Laatst gewijzigd door Roelfien op 19 aug 2008 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
laeken
Zeer actief

Ongelezen bericht door laeken »

Addy schreef:Overigens was die ban nooit uitgedeeld als de modjes hun werk gedaan hadden zoals ze het horen te doen, dit topic was er al maar met de verbazingwekkende snelheid waarmee andere dubbele topics gesloten worden kon dit uur na uur na uur al rellend openblijven :19:
Misschien hoop?
Afbeelding
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

Addy schreef:
Golden Stanley schreef:
Addy schreef:
Je gunt iemand geen ban schrijf je net maar je ziet er geen brood in om erom te lachen, heel apart :roll:
Omdat ik andere eerdere reacties veel valser vindt, want dat was mijn reden van reageren. Dat is dan blijkbaar een verschil in interpretatie. Een buitenstaander mag zich dus duidelijk niet aan bepaalde zaken irriteren en dat naar voren brengen. Maar goed, voor de duidelijkheid. Ik lach niet als iemand een ban in zijn zak wordt geduwd, dat is nl. helemaal niet leuk.
Addy

Roelfien schreef:Ik snap hier ook geen hout meer van. Dat Martijn vast lelijk gedaan heeft tegen de modjes en daarom een ban krijgt, nou ja, whats new. Maar als je dus alleen maar tegen Martijn scheldt, dan krijg je geen ban? :19:
nee, iemand blijven zuigen mag schijnbaar wel behalve als je Martijn heet, dan hoef je namelijk niets te doen om een ban om je oren te krijgen :roll:
Ik ben hier echt pissig om, om deze oneerlijkheid :devil:
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Ff gelezen in het topic van 2 jaar geleden en toen schreef ik precies hetzelfde als nu :pffff:

Oh...en lees nu dat Martijn geband is, je kan ook niet rustig een dagje gaan werken :roll:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
MonaToetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door MonaToetje »

ik snap er eerlijk gezegd ook niets van.... :19:
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

wendy71 schreef:
Frenk schreef:
ik kies ervoor om bij mijn hond een bench te gebruiken. Het zal vast zonder kunnen, maar ik denk dat ik het zo het beste doe met mijn hond.

Zo goed? :mrgreen:
Waarom een bench gebruiken als je zelf denkt dat ie zonder kan? :denken:
Waarom niet eens de proef op de som nemen en aankijken hoe Frenk het doet zonder bench?
Ik heb dat vrij vlug gedaan(Lola was 20 weken toen ik haar voor het eerst uit de bench liet) en dat is vrij goed gegaan, tuurlijk heeft ze weleens haar kleedje gesloopt( is maar 1 keer voorgekomen trouwens :wink: ), maar dat hoort ook bij het *pup* zijn.
Wat houd jou tegen Frenk om het deurtje van de bench eens open te laten, wanneer je bv een kleine boodschap bent doen in de winkel?
Je blijft geen uren weg, de eerste keer neem ik aan..
Probeer het eens zou ik zeggen, misschien verrast Frenk je in positief opzicht. :ok:
Wendy, alsjeblieft, gun me nou iets meer credit en lees even wat ik doe met mijn hond, voor je met (overigens goedbedoelde :ok:) adviezen komt :wink:

............................

Ik zat intussen alweer een heel verhaal te tikken toen ik me opeens besefte dat ik me alweer zat te verantwoorden voor iets waarvan ik denk dat het de goede keuze is. En ik ben er dus mee gestopt :wink:

Sorry, maar je zult me op mijn woord (en blauwe ogen :mrgreen:) moeten geloven als ik zeg dat ik heb gekeken en gezien dat het goed is :wink: :ok:
Afbeelding
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Gollum schreef:Ik vind het jammer dat Martijn geband is, ik kan niet echt ontdekken waar dat nou weer voor nodig was :denken:
Ik ook niet. Ik had dit topic in de negeerstand gezet na een tijdje, maar nu dus maar even doorgeworsteld. Ik vind een ban echt vreemd. Het is gewoon hetzelfde gedoe als we al eerder hebben gezien en het is toch echt voor mij waar er twee kijven...

Tenzij er allerlei heel verschrikkelijke dingen via pb zijn gebeurd, daar weet ik niks van natuurlijk. Een ban enkel gebaseerd op wat ik in dit topic gelezen heb, kan ik niet begrijpen.

Anne
Frenk
Zeer actief

ranetje schreef:
wendy71 schreef:
ranetje schreef:Nou moet Frenk zich toch weer gaan verdedigen? :wink:
Vanwege de operaties van het hondje en de rust die daarna verplicht was is het eigenlijk nog maar goed ook dat de hond al aan de bench gewend was :ok:
Nee hoor, Frenk hoeft zich niet te verdedigen :19: , en van zijn operatie had ik even geen rekening mee gehouden, sorry daarvoor..
Maar je begrijpt roch wel wat ik bedoel Nettie, of niet?
Ja hoor ik begrijp wel wat je bedoelt :ok:
Kwam alleen in dit geval misschien net even niet goed uit?

En eerlijk gezegd................... stiekem zou ik mijn zegeningen gaan tellen als mijn hond door een ongeluk of ziekte o.i.d. tijdelijk benchrust krijgt voorgeschreven.
Ook al hoop ik dat dat nooit zal gebeuren, mijn honden zijn vertrouwd met de bench. :wink:
Dank voor de nuancering, maar het was niet echt nodig, want ik was er al vanuit gegaan dat Wendy dat niet had meegenomen. Ik heb al gereageerd verder :ok:
Afbeelding
wendy71
Zeer actief
Contacteer:

Frenk schreef:
wendy71 schreef:
Frenk schreef:
ik kies ervoor om bij mijn hond een bench te gebruiken. Het zal vast zonder kunnen, maar ik denk dat ik het zo het beste doe met mijn hond.

Zo goed? :mrgreen:
Waarom een bench gebruiken als je zelf denkt dat ie zonder kan? :denken:
Waarom niet eens de proef op de som nemen en aankijken hoe Frenk het doet zonder bench?
Ik heb dat vrij vlug gedaan(Lola was 20 weken toen ik haar voor het eerst uit de bench liet) en dat is vrij goed gegaan, tuurlijk heeft ze weleens haar kleedje gesloopt( is maar 1 keer voorgekomen trouwens :wink: ), maar dat hoort ook bij het *pup* zijn.
Wat houd jou tegen Frenk om het deurtje van de bench eens open te laten, wanneer je bv een kleine boodschap bent doen in de winkel?
Je blijft geen uren weg, de eerste keer neem ik aan..
Probeer het eens zou ik zeggen, misschien verrast Frenk je in positief opzicht. :ok:
Wendy, alsjeblieft, gun me nou iets meer credit en lees even wat ik doe met mijn hond, voor je met (overigens goedbedoelde :ok:) adviezen komt :wink:

............................

Ik zat intussen alweer een heel verhaal te tikken toen ik me opeens besefte dat ik me alweer zat te verantwoorden voor iets waarvan ik denk dat het de goede keuze is. En ik ben er dus mee gestopt :wink:

Sorry, maar je zult me op mijn woord (en blauwe ogen :mrgreen:) moeten geloven als ik zeg dat ik heb gekeken en gezien dat het goed is :wink: :ok:
Fijn zo! (God.., Hij keek en zag dat het goed is.. :roll: ). :19:
Afbeelding
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Gut,

Heeft er iemand stiekem en achterbaks gemekkerd? :denken:
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

starfleet schreef:
Ik ook niet. Ik had dit topic in de negeerstand gezet na een tijdje, maar nu dus maar even doorgeworsteld. Ik vind een ban echt vreemd. Het is gewoon hetzelfde gedoe als we al eerder hebben gezien en het is toch echt voor mij waar er twee kijven...

Tenzij er allerlei heel verschrikkelijke dingen via pb zijn gebeurd, daar weet ik niks van natuurlijk. Een ban enkel gebaseerd op wat ik in dit topic gelezen heb, kan ik niet begrijpen.

Anne
Als je naar dit topic kijkt zie je er idd 2 kijven, beetje lullig om er dan 1 te bannen vind ik. Of allebei of allebei niet, het gaat toch over en weer.
Maar ja, inderdaad kunnen er ook dingen via pb gezegd zijn.
Frenk
Zeer actief

wendy71 schreef:
Frenk schreef:Ik zat intussen alweer een heel verhaal te tikken toen ik me opeens besefte dat ik me alweer zat te verantwoorden voor iets waarvan ik denk dat het de goede keuze is. En ik ben er dus mee gestopt :wink:

Het was een grapje :19:
Afbeelding
wendy71
Zeer actief
Contacteer:

Kun je gebanned worden om iets wat je per pb met elkaar bespreekt, vraag ik me af? :denken:
Pb's zijn in principe toch privé, het word toch niet openbaar neergezet?
Hoe zit dat eigenlijk?
Afbeelding
wendy71
Zeer actief
Contacteer:

Frenk schreef:
wendy71 schreef:
Frenk schreef:Ik zat intussen alweer een heel verhaal te tikken toen ik me opeens besefte dat ik me alweer zat te verantwoorden voor iets waarvan ik denk dat het de goede keuze is. En ik ben er dus mee gestopt :wink:

Het was een grapje :19:
Dan een excuus, ik interpreteerde het anders..
Sorry daarvoor. :wink:
Afbeelding
Frenk
Zeer actief

Zeg modjes, ik vind ook het ook een vreemde gang van zaken.. Waar 2 kijven hebben er meestal 2 schuld :pffff:
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Nou...als de ban gebaseerd is op wat in dit topic gezegd is kan er nog wel iemand een poosje gaan afkoelen vrees ik. :roll:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Hanneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bearded Collie

Ongelezen bericht door Hanneke »

Roelfien schreef:Ik snap hier ook geen hout meer van. Dat Martijn vast lelijk gedaan heeft tegen de modjes en daarom een ban krijgt, nou ja, whats new. Maar als je dus alleen maar tegen Martijn scheldt, dan krijg je geen ban? :19:
Ik snap het ook even niet meer. Echt niet.
Groetjes,
Hanneke.

When you are over the hill, you pick up speed.
Roelfien
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roelfien »

Inge schreef:Nou...als de ban gebaseerd is op wat in dit topic gezegd is kan er nog wel iemand een poosje gaan afkoelen vrees ik. :roll:
Ik ben blij dat jij het ook vindt, want ik ben best objectief in dat soort dingen en begon nu aan mijzelf te twijfelen. :mrgreen:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”