Leuke foto's vandaag ook weer in het dagboek!

Wat vindt papa eigenlijk van zijn kroost? Wil hij er wat van weten of blijft ie liever bij Mullu op een afstand?

Moderator: moderatorteam
Ja, hè. Ik vond ze vandaag ook leuk. Heb net nòg een keer zitten kijken.YvetteJ schreef:Wat schattig dat Brio en Icha elkaar zo lief vinden![]()
![]()
Leuke foto's vandaag ook weer in het dagboek!![]()
Hij is nieuwsgierig maar komt alleen even snuffelen.Wat vindt papa eigenlijk van zijn kroost? Wil hij er wat van weten of blijft ie liever bij Mullu op een afstand?
Oh, maar het valt sowieso wel te regelen hoor denk ik.DanseMacabre schreef:Dan neem ik Brio wel.
Dan kan die zeker Diaz ontmoeten.
Ik ken Mortal Kombat alleen van naam dus nee, daar is het niet van. Wel een stoer wijf trouwens die Gitana.Linx schreef:Kitana uit Mortal Kombat...?
Ik vind Brio echt zooo'n lieffie om te zien!! Heb je al wel geïnteresseerden?
Dat gaat sowieso ooit de combinatie worden hier.sirene schreef:Oh, maar het valt sowieso wel te regelen hoor denk ik.DanseMacabre schreef:Dan neem ik Brio wel.
Dan kan die zeker Diaz ontmoeten.
Wel een leuke combi tekkel, wetter en peludo
Wat een heldsirene schreef:Hij is nieuwsgierig maar komt alleen even snuffelen.
Als je met pup naar hem toe komt rent hij keihard wegik denk dat hij ze wel heel leuk vindt als ze iets groter zijn.
Zo zo! Dat is al heel goed van Mulsirene schreef:Mullu kwam wonderbaarlijk genoeg gewoon bij ons op de kleine bank zitten terwijl Brio daar lag. Later is hij ook nog een keer bij hem komen zitten. We zaten allebei te kijken van Mullu ?!
Ik vond het toen ook onwijs leuk en jouw foto's zijn nog steeds mijn dierbaarste en mooiste foto's.Bons schreef:ohw Brio is echt leuk.... hoe leuk ik de blootlopers ook vind, tot ze uit de "mollentijd" zijn vind ik behaarde pups sowieso veel schattiger om te zien. Als ze strakkies een week of 6 zijn en hondjes worden, dan zijn ze om op te vreten. Vond het toen zo leuk in de duinen![]()
![]()
Dat klopt hoor. Elena reageerde soms fel op de pupjes, voornamelijk als ze druk waren of aan het rennen. Ik schreef ook al eerder dat zij mijn enige teefje is van wie ik dus niet wist hoe ze met haar puppen zou zijn. De rest is gewoon voor alle pups super lief. Qhilla en Icha smelten helemaal als ze een pupje zien. Elena reageerde toen niet anders op de behaarde voor zover ik nog weet. Bij Icha's nest had ze het op Qhilla gemunt, maar dat was ook het draakje van nest.Trouwens, Elena was toen ook behoorlijk fel naar de pups, daar heb ik nog een hele serie foto;s van gemaakt toen. Kan me alleen niet meer herinneren of ze feller was op de behaarde, jij?
Krijg je ondertussen alweer wat meer rust?
Jaa Brio is echt een scheetje idd!Maryanne schreef:Ze zijn buitengewoon grandioos en ik heb een zwak voor Brio. Hij kijkt zo wijs uit zijn doppies
Ja, leuk hè ?! Ze zijn nu tenminste ook vaak wakker. Slapend zijn ze lief maar ik zit altijd te wachten tot ze wakker worden! De kleuren zal ik van de week proberen te omschrijven. Als ik het vergeet moet je het ff zeggen.YvetteJ schreef:Ze worden met de dag leuker zeg![]()
![]()
Ik kan niet wachten om te komen kijken in het echt
![]()
![]()
Zat trouwens net nog even op je site te neuzen (dagboekverslaafd![]()
) maar wil je die kleurenbenamingen eens uitleggen? Ik zie verschil in zwart, bruin, koper en orchidee maar binnen zwart en bruin zitten nogal wat verschillende namen als ik het zo begrijp? Wilde je eerst mailen maar misschien vinden andere mensen het ook leuk dus vandaar hier m'n vraag
Dat laat ik expres gebeuren want de sterkste wil ik dan zelf houden, heb ik ook eens een stoere hondInge O schreef:oh jee, sonja, je weet toch dat twee pups elkaar aan het vermoorden zijn?
Ik ben benieuwd hoe hij zich ontwikkeld. Mannen zijn altijd wat laterExpecting schreef: Jaa Brio is echt een scheetje idd!
Is goed!sirene schreef:Ja, leuk hè ?! Ze zijn nu tenminste ook vaak wakker. Slapend zijn ze lief maar ik zit altijd te wachten tot ze wakker worden! De kleuren zal ik van de week proberen te omschrijven. Als ik het vergeet moet je het ff zeggen.YvetteJ schreef:Ze worden met de dag leuker zeg![]()
![]()
Ik kan niet wachten om te komen kijken in het echt
![]()
![]()
Zat trouwens net nog even op je site te neuzen (dagboekverslaafd![]()
) maar wil je die kleurenbenamingen eens uitleggen? Ik zie verschil in zwart, bruin, koper en orchidee maar binnen zwart en bruin zitten nogal wat verschillende namen als ik het zo begrijp? Wilde je eerst mailen maar misschien vinden andere mensen het ook leuk dus vandaar hier m'n vraag
Oh neeee hahahasirene schreef:Dat laat ik expres gebeuren want de sterkste wil ik dan zelf houden, heb ik ook eens een stoere hondInge O schreef:oh jee, sonja, je weet toch dat twee pups elkaar aan het vermoorden zijn?
![]()
![]()
Haha, nee dat was toeval hoor. Ze waren klaar met eten maar Ximena bleef doorgaan. Ineens zag ik ze zo zitten. Zag er zo grappig uit.Caro. schreef:Agosse-gos, kijk ze nu toch![]()
![]()
En dat ze wachten met etenis dat echt zo of was dit puur toeval op de foto?
Nee, het blijft opletten hoor helaas.Wat een droppies, stuk voor stuk![]()
Hoe gaat het tussen Elena en Brio? Is ze al wat bijgetrokken of blijft het opletten?
Brio heeft een hoop fanschaos schreef:Mijn god, wat heeft de moeder in haar melk? pokon ofzo?
Wat gaan ze hard! Mooi hoor, maar vooral Brio.
Haha, ik vond het al bijzonder braaf, te braaf bijnasirene schreef:Haha, nee dat was toeval hoor. Ze waren klaar met eten maar Ximena bleef doorgaan. Ineens zag ik ze zo zitten. Zag er zo grappig uit.Caro. schreef:Agosse-gos, kijk ze nu toch![]()
![]()
En dat ze wachten met etenis dat echt zo of was dit puur toeval op de foto?
sirene schreef:Nee, het blijft opletten hoor helaas.Caro. schreef: Wat een droppies, stuk voor stuk![]()
Hoe gaat het tussen Elena en Brio? Is ze al wat bijgetrokken of blijft het opletten?
Ja, ik vind ze helemaal geweldig!sirene schreef:Bedankt allemaal!
Wat grappig Ariane dat je ze zo lief vindt, toch heel anders als tekkels. Maryanne ben ik ook aan het hersenspoelen![]()