peter1 schreef:hallo allemaal
ik wil nog even reageren er is intussen al het een en ander gebeurd heb 3 dagen vast gezeten omdat ik hier in de buurt vlinke onenigheid heb gehad zo is het een hele lieve hond en zo kun je hem maar beter afmaken nou kan je vertellen dat hebben ze geweten hier in de buurt heb er 2 het ziekenhuis in geslagen en ik zelf 3 dagen hechtenis en het zal nog wel een staartje krijgen ik hou van mijn hond en ga door het vuur voor mijn hond het is mijn maatje en gaat overal mee naar toe neem hem zelf wel eens mee naar mijn werk en kan daarom nog steeds niet begrijpen waarom hij heeft gebeten wel is het duidelijk dat het om een bal ging dat is ook door div buren befestigd maar of ik daar wat aan heb ??? we hebben wel div stukken mogen ontvangen van onze advocaat en daar is dus ook die onenigheid door ontstaan er staan dingen in die niet kloppen en daar heb ik verhaal op wezen halen of dit tengoede komt aan rex geen idee
onze rex in afgelopen donderdag 31-09-2012 getest
heb geprobeerd er een uitslag uit te krijgen maar helaas doen ze dat niet ook weten we nu waar hij zit hij zit in een pension in goudswaard
ik heb contact daar gehad en zij wisten mij te vertellen dat het goed gaat met de hond ??? al heb ik daar zelf mijn twijvels over
er is ook een advocaat bezig op 12-09-2012 is de zitting en weten we wat er gaat gebeuren met rex tot die tijd moet ik mij rustig houden ook al is dit zeer moeilijk en pijnlijk onz hele huishouden staat op zijn kop we missen hem enorm
tot die tijd moeten we maar afwachten
groeten p
Sjit wat zul je wanhopig zijn. Ik hoop dat jij en je hond een rechtvaardige en eerlijke behandeling zullen krijgen. En geen uitslag op basis van bevooroordeeldheid, uit verband getrokken zaken, en dat het in perspectief gezien wordt.
EstherK schreef:Ik denk maar zo dat deze meneer met de rug tegen de muur staat. Hij voelt zich misschien volkomen machteloos en in de steek gelaten.
Als zogenaamde getuigen vervolgens leugens gaan verspreiden dan kan het licht even uitgaan. Voor het geweld dient deze meneer een passende straf te krijgen. Ik praat het absoluut niet goed. Echter, ik kan me levendig voorstellen dat deze dingen gebeuren. Dat heeft niets met asocialiteit te maken. Ieder mens heeft een moment dat de grens van het fatsoen bereikt is.
Sterkte. Ik hoop dat Rex snel thuis is.
Ik denk ook dat als je gruwelijk over je hond in de rats zit, en er gaan ook nog eens mensen flink bij je zitten zuigen over jouw hond en dingen zeggen die niet terecht zijn, dat het zou kunnen gebeuren dat er effe wat knoppen doorslaan.
Niet dat het goed gepraat moet worden, maar begrijpelijk is het wel.
Mensen hier oordelen al. Natuurlijk had hij geen mensen in het ziekenhuis moeten slaan. Maar ze weten niet wat er gezegd is, en weten daarom ook niet hoe ze zelf gereageerd zouden hebben. Agressie is niet handig nee. Het is meer een daad uit wanhoop en frustratie.
Nou, we kunnen terecht stellen dat de ts wanhopig is en gefrustreerd. Is dat zo onbegrijpelijk?
Daarbij krijg ik de indruk dat de ts verbaal ook niet erg sterk is waardoor je misschien nog sneller gefrustreerd zult raken en kunt vervallen tot agressie.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen