gut, het woord kennel is 1x gevallen en er wordt meteen weer een olifant van gemaakt datie er er 24u inzit.MARC_S schreef:Jullie zijn echt naief!Janou schreef:Klopt! Heb je helemaal gelijk in!monica schreef:Ja daar heb je er ook bij zitten .... denk dat het een verschrikkelijke lange discussie kan gaan worden..
Maar ben gewoon van mening dat bijna elke hondenras vals of gemeen gemaakt kan worden..
Honden worden niet vals geboren , maar vals gemaakt![]()
:
Het is de bedoeling dat een boerboel een vreemde op het erf dood maakt en verder is het ook de bedoeling dat een boerboel zijn baas tot de dood zal beschermen. Het is DUS!!! de bedoeling dat zo'n baas zorgt dat die drift alleen omhoog komt als het gewenst is. Dat is een beetje moeilijk in Nederland omdat het hier hoe dan ook onwenselijk is dat honden mensen doodmaken.
Boerboels houden alleen van eigen mensen en in Afrika zorgt men dus ook dat die honden niet met andere mensen in aanraking kunnen komen.![]()
En ja ik ken iemand met boerboels in Afrika, een oude buurvrouw en een goede vriendin van mijn moeder. Haar boerboels zitten op een terrein van ik schat 100 bij 300 meter (is weer eens wat anders als een kennel) en komen daar nooit af, alleen in de nacht en dan zitten ze overal op het omheinde stuk van hun grond voor de bewaking en om de schapen en kippen te beschermen tegen roofdieren. In Afrika weten ze prima hoe ze met die dieren om moeten gaan en Afrika is een heel andere omgeving dan Almere om maar wat te noemen
t is altijd t zelfde liedje met dezelfde mensen.