Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

benche's

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

MARC_S schreef:Ik zou dolgraag eens een nieuwe set moderators zien. Niet deze want die hebben doelen die ik niet ok vind. Vriendinnetjes helpen die smeken om bannen bv.
Volgens mij zijn jullie juist degenen die een zeer duidelijk vriendinnetje hebben in de moderatorgroep :denken:

Ik heb het nog even nagelezen en jij bent zelf degene geweest die tegen de onderlinge afspraak in op een aanmatigend toontje ging reageren naar Jessica. Wat had je dan verwacht, dat Jessica zou zeggen dat jullie inderdaad veel meer recht van spreken hebben met jullie zeer bijzondere werkherder? Jessica kopt een opmerking terug en Martijn gaat vervolgens uit z'n dak. En nu hebben Jessica en de moderators het weer eens gedaan. Waarom niet gewoon echt elkaar negeren in plaats van elke keer weer de confrontatie te zoeken, want dat deed je heel duidelijk met je opmerking. Een beetje naar je eigen rol kijken qua uitlokking, zou je sieren.
MARC_S schreef:Ik weet dat ik niet op je zou reageren Jessica, maar hallooo he. Gaan we nu bassets en bullmastifs vergelijken met werkhonden? Neem zelf even een mecheltje of bordercollietje of zelfs een korthals en als je dan toevallig net een pupje treft met die eigenschappen praten we verder ok?

Doodmoe wordt ik hier van. Alsof een basset over bank springt met 8 weken. Of een bullmastif. Wedden dat je ging gillen als Kiefer deed wat Eva deed. Je zou een hartverzakking krijgen als je bassetpup f Kiefer met 8 weken bijna 1,5 meter door de lucht vliegt en tegen de grond klapt waarna we dat gewoon nog 10 keer gaan doen. Die leg je niet in haar mandje want dat werkt niet. Je kan ook weglopen of de pup in het rennetje doen maar dat vond ze hier niet tof en ze ging gillen. Dus in de bench, even ernaast zitten en diepe slaap. Voor mij prima en mensen die dat niet ok vinden ook prima.

Maar de oplossingen die hier aangedragen worden of zelfs de suggestie dat dat vanzelf stopt zijn dus gewoon belachelijk. Sorry.

Dus snaveltjes toe aub.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ik heb ook een bench voor Elektra en voor mezelf, een mooie roze gepimpte. Voor mij omdat ze mijn dierbare spulletjes sloopt als ze alleen thuis moet blijven en voor haar omdat ik haar dan niet vermoord :ok:
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Er is helemaal niks gepb't om die onduidelijkheid weg te halen. Er zijn een aantal moderators die al tijden Martijn en mijzelf van het forum willen mikken. Er is niets voorgevallen behalve wat gekift in dit topic en de opmerking naar Anna achternaam verwijderd dat ze een boek over haar auto moest schrijven. Die heeft daarover geklaagd want ze moet ons niet. Dat kon inderdaad echt niet stond er in de mail aan Martijn en dan dit extreem gemene naar Jessica kon al helemaal niet. Dus hij kreeg een waarschuwing en meteen binnen 2 seconde een ban.

Vorige keer idem. Er was helemaal niks gebeurd wat hier niet elke dag wel ergens gebeurd. Jeetje he, gaan we ook iedereen bannen die iets lulligs tegen Pak de Bal heeft gezegd? Waarom werd Jessica eigenlijk niet gebanned toen ze weer over Eva en uberhondje begon? De reactie daarop was immers genoeg om Martijn te bannen. Maargoed, Jessica is lief en heeft het permanent moeilijk in haar leven. Dus Martijn is schuld, hoe dan ook.

Ik zie niets om een ban om te geven aangezien ik al 100 keer ergere dingen heb gedaan en gezegd en nog niet eens ooit een waarschuwing heb gehad. Zal wel zijn omdat als martijn weg is ze denken dat ik ook weg ga ofzo :roll:
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

Zoek stok! schreef:
MARC_S schreef:Ik zou dolgraag eens een nieuwe set moderators zien. Niet deze want die hebben doelen die ik niet ok vind. Vriendinnetjes helpen die smeken om bannen bv.
Volgens mij zijn jullie juist degenen die een zeer duidelijk vriendinnetje hebben in de moderatorgroep :denken:

Ik heb het nog even nagelezen en jij bent zelf degene geweest die tegen de onderlinge afspraak in op een aanmatigend toontje ging reageren naar Jessica. Wat had je dan verwacht, dat Jessica zou zeggen dat jullie inderdaad veel meer recht van spreken hebben met jullie zeer bijzondere werkherder? Jessica kopt een opmerking terug en Martijn gaat vervolgens uit z'n dak. En nu hebben Jessica en de moderators het weer eens gedaan. Waarom niet gewoon echt elkaar negeren in plaats van elke keer weer de confrontatie te zoeken, want dat deed je heel duidelijk met je opmerking. Een beetje naar je eigen rol kijken qua uitlokking, zou je sieren.
MARC_S schreef:Ik weet dat ik niet op je zou reageren Jessica, maar hallooo he. Gaan we nu bassets en bullmastifs vergelijken met werkhonden? Neem zelf even een mecheltje of bordercollietje of zelfs een korthals en als je dan toevallig net een pupje treft met die eigenschappen praten we verder ok?

Doodmoe wordt ik hier van. Alsof een basset over bank springt met 8 weken. Of een bullmastif. Wedden dat je ging gillen als Kiefer deed wat Eva deed. Je zou een hartverzakking krijgen als je bassetpup f Kiefer met 8 weken bijna 1,5 meter door de lucht vliegt en tegen de grond klapt waarna we dat gewoon nog 10 keer gaan doen. Die leg je niet in haar mandje want dat werkt niet. Je kan ook weglopen of de pup in het rennetje doen maar dat vond ze hier niet tof en ze ging gillen. Dus in de bench, even ernaast zitten en diepe slaap. Voor mij prima en mensen die dat niet ok vinden ook prima.

Maar de oplossingen die hier aangedragen worden of zelfs de suggestie dat dat vanzelf stopt zijn dus gewoon belachelijk. Sorry.

Dus snaveltjes toe aub.
Maar ja, over die post gaan klagen dat iemand zegt dat je gehandicapte honden hebt en iemand je een hartkwaal in de schoenen schuift vind ik ook een beetje hysterisch.
laeken
Zeer actief

Zoek stok! schreef:

Dus snaveltjes toe aub.
Toen Jessica refereerde naar het hypergedrag van Eva bedoel je? :roll:
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Gollum schreef:
Zoek stok! schreef:

Dus snaveltjes toe aub.
Maar ja, over die post gaan klagen dat iemand zegt dat je gehandicapte honden hebt en iemand je een hartkwaal in de schoenen schuift vind ik ook een beetje hysterisch.
Dank U, de hysterie druipt er vanaf en dat lokt uit, sorry.
Afbeelding
Chione
Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

Inge schreef:Nou...als de ban gebaseerd is op wat in dit topic gezegd is kan er nog wel iemand een poosje gaan afkoelen vrees ik. :roll:
Inderdaad.

M.i. had er ook veel eerder ingegrepen kunnen worden, het is nu niet bepaald zo dat bepaalde uitlatingen geen aanloop hadden. :roll:
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
laeken
Zeer actief

Zoek stok! schreef: Volgens mij zijn jullie juist degenen die een zeer duidelijk vriendinnetje hebben in de moderatorgroep :denken:
Al die tijd voor niks druk om gemaakt dus :wink:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

MARC_S schreef: Toen Jessica refereerde naar het hypergedrag van Eva bedoel je? :roll:
Ik kan het niet vinden, bedoel je dit?
Hutsje schreef:
malinois schreef:
Hutsje schreef:
malinois schreef: dan zul jij vast een ander type honden hebben als mij :19: Of jij vind het prima, ik vind dat niet, ik hou niet van flippende en omvallende pups...
jij vindt dat helemaal niet prima,. jij vindt het jammer dat sommigen daar anders over denken en daar reageer ik op :19:
ik vind dat helemaal prima meid... moet je allemaal zelf weten... ik weet zeker dat ik geen zin heb in omvallende pups of pups die gaan flippen...mijn andere honden mogen ook hun rust hebben dus als jij het niet hoeft te doen helemaal goed... hier gebeurd het wel.
ik vind het toch zo raar dat je dat alleen maar met een bench kan oplossen he.
geen bench = omvallende of flippende hond. nou, echt niet hoor. hedder of niet.
Ik zie niet anders dan dat jij met namen van Jessica's honden begint te smijten en haar duidelijk maakt dat jouw hond wel even van een andere orde is. Nogmaals, wat had je dan verwacht als antwoord te krijgen?
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Ach in ieder geval krijgen we straks de dooddoener dat de modjes niet in discussie gaan over een ban en dan krijgen we hier een slotje op, wat al vanaf dat het topic geopend was had moeten gebeuren :roll: en dan bloed het weer dood en hebben de modjes zich onbesproken zelf weer eens niet aan de regels gehouden. Over fatsoen gesproken :denken:
laeken
Zeer actief

Ach ja, dames hebben gedrukt en het gaat hier allemaal weloverwogen en eerlijk dus het zij zo. Hupsa, allemaal weer forummen want de moderators zijn ook maar mensen. :roll: Wat Martijn doet zoekt hij maar uit en daar liggen ze toch niet wakker van. Ja even, genietend van hun macht. :ok:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

MARC_S schreef:
Zoek stok! schreef: Volgens mij zijn jullie juist degenen die een zeer duidelijk vriendinnetje hebben in de moderatorgroep :denken:
Waarom draai je het dan om? Dat Jessica vriendinnetjes heeft in de moderatorgroep? Op wie doel je dan uberhaupt?
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Tiny
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tiny »

MARC_S schreef: Wat Martijn doet zoekt hij maar uit en daar liggen ze toch niet wakker van.
Kan van Martijn ook gezegd worden als hij weer eens flink van leer trekt.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
laeken
Zeer actief

Zoek stok! schreef:
MARC_S schreef: Toen Jessica refereerde naar het hypergedrag van Eva bedoel je? :roll:
Ik kan het niet vinden, bedoel je dit?
Hutsje schreef:
malinois schreef:
Hutsje schreef: jij vindt dat helemaal niet prima,. jij vindt het jammer dat sommigen daar anders over denken en daar reageer ik op :19:
ik vind dat helemaal prima meid... moet je allemaal zelf weten... ik weet zeker dat ik geen zin heb in omvallende pups of pups die gaan flippen...mijn andere honden mogen ook hun rust hebben dus als jij het niet hoeft te doen helemaal goed... hier gebeurd het wel.
ik vind het toch zo raar dat je dat alleen maar met een bench kan oplossen he.
geen bench = omvallende of flippende hond. nou, echt niet hoor. hedder of niet.
Ik zie niet anders dan dat jij met namen van Jessica's honden begint te smijten en haar duidelijk maakt dat jouw hond wel even van een andere orde is. Nogmaals, wat had je dan verwacht als antwoord te krijgen?
Excuse me voor het niet aanhebben van fluwelen handschoentjes als ik tegen bepaalde zieltjes praat schijnbaar. :roll: Is ook niets aan vooraf gegaan toch? Dat mens heeft me voor gore flikker uitgescholden (en weer na 5 minuten weggehaald toen ik en nog 50 anderen het gelezen hadden) en meer en nu moet ik hier de schuld van op me nemen? Ga weg joh! :neenee:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

19-08-2008
Martijn - maandban : Officiële waarschuwing gehad wegens het op de man spelen en niet tolereerbaar gedrag op het forum.
Deze waarschuwing heeft als gevolg een maandban daar hij 10 -6 al een weekban gehad heeft en binnen de 4 maanden helaas weer een waarschuwing krijgen moest.

Dit is toch de uitleg? Martijn had al een weekban en heeft de regels overtreden binnen vier maanden waardoor hij nu een maandban heeft. Weet jij veel wie er allemaal nog meer een waarschuwing hebben gehad vanwege dit topic? Een waarschuwing krijgen als je verder nog niks hebt staan, leidt niet tot een ban.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Addy

Zoek stok! schreef:
MARC_S schreef:
Waarom draai je het dan om? Dat Jessica vriendinnetjes heeft in de moderatorgroep? Op wie doel je dan uberhaupt?
Heel simpel, ieder dubbel topic wordt met een noodgang gesloten, dit mag al rellende net zolang open blijven totdat een van de modjes in haar fatsoendelijke wijsheid eindelijk besluit dat ze voldoende amunitie heeft om martijn te pakken, duidelijk genoeg :19:
Zoek stok!
Zeer actief

MARC_S schreef:Excuse me voor het niet aanhebben van fluwelen handschoentjes als ik tegen bepaalde zieltjes praat schijnbaar. :roll: Is ook niets aan vooraf gegaan toch? Dat mens heeft me voor gore flikker uitgescholden (en weer na 5 minuten weggehaald toen ik en nog 50 anderen het gelezen hadden) en meer en nu moet ik hier de schuld van op me nemen? Ga weg joh! :neenee:
Aha, oud zeer dus. Je wilde een confrontatie met Jessica en die heb je gekregen in dit topic. De gevolgen zijn dan ook vanzelfsprekend. Het kan toch niet zo zijn dat de forumregels alleen niet voor jullie gelden omdat Jessica jullie ooit gore flikker heeft genoemd? Dan kan ik ook wel een lijstje maken met mensen die ooit heel onaardig tegen mij zijn geweest.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
laeken
Zeer actief

Zoek stok! schreef:19-08-2008
Martijn - maandban : Officiële waarschuwing gehad wegens het op de man spelen en niet tolereerbaar gedrag op het forum.
Deze waarschuwing heeft als gevolg een maandban daar hij 10 -6 al een weekban gehad heeft en binnen de 4 maanden helaas weer een waarschuwing krijgen moest.

Dit is toch de uitleg? Martijn had al een weekban en heeft de regels overtreden binnen vier maanden waardoor hij nu een maandban heeft. Weet jij veel wie er allemaal nog meer een waarschuwing hebben gehad vanwege dit topic? Een waarschuwing krijgen als je verder nog niks hebt staan, leidt niet tot een ban.
Ik begrijp niet waarom jij altijd vooraan staat om te laten zien hoe terecht een ban is. Vindt je het leuk als mensen gebanned worden ofzo? Jij hebt er niets mee te maken. Jij weet de helft wat hiervoor gespeeld heeft niet en je hebt geen idee waar Martijn allemaal zonder dat er iets tegen gedaan is voor uitgescholden is.

Waarom lijk jij dit altijd zo leuk te vinden?
Afbeelding
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

MARC_S schreef: Waarom lijk jij dit altijd zo leuk te vinden?
Ja, Linda, leg eens uit, waarom lijk je dit altijd zo leuk te vinden? :denken:

:smile: :smile: :smile:
laeken
Zeer actief

Zoek stok! schreef:
MARC_S schreef:Excuse me voor het niet aanhebben van fluwelen handschoentjes als ik tegen bepaalde zieltjes praat schijnbaar. :roll: Is ook niets aan vooraf gegaan toch? Dat mens heeft me voor gore flikker uitgescholden (en weer na 5 minuten weggehaald toen ik en nog 50 anderen het gelezen hadden) en meer en nu moet ik hier de schuld van op me nemen? Ga weg joh! :neenee:
Aha, oud zeer dus. Je wilde een confrontatie met Jessica en die heb je gekregen in dit topic. De gevolgen zijn dan ook vanzelfsprekend. Het kan toch niet zo zijn dat de forumregels alleen niet voor jullie gelden omdat Jessica jullie ooit gore flikker heeft genoemd? Dan kan ik ook wel een lijstje maken met mensen die ooit heel onaardig tegen mij zijn geweest.
Ik denk dat je conclusies en bemoeizucht wel een zetje richting je eigen moderatorschap zijn. Als je nu eens alles wist en zelf moderator was nam je misschien een terechte positie in in deze maar nu? Ik snap echt niet waar je genoegen in schept. Ik praat wel met Jessica en de anderen die hier iets mee te maken hebben dank U :ok:
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Tamara. schreef:
MARC_S schreef: Waarom lijk jij dit altijd zo leuk te vinden?
Ja, Linda, leg eens uit, waarom lijk je dit altijd zo leuk te vinden? :denken:

:smile: :smile: :smile:
Daar heb je nummer 2. :ok:

Sorry hoor, leg maar aan iedereen uit waarom het terecht is en geniet er van, net als bepaalde moderators. Je verandert er toch geen zier aan dus wat geeft het allemaal :ok:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Addy schreef:
Zoek stok! schreef:
MARC_S schreef:
Heel simpel, ieder dubbel topic wordt met een noodgang gesloten, dit mag al rellende net zolang open blijven totdat een van de modjes in haar fatsoendelijke wijsheid eindelijk besluit dat ze voldoende amunitie heeft om martijn te pakken, duidelijk genoeg :19:
Weet je Addy, het is nooit goed. Topics die op slot gaan, is reden tot klagen. Topics die niet op slot gaan is ook klagen. Ik lees weer een aantal opmerkingen in dit topic die reden genoeg zijn voor een waarschuwing. Van mij hoeft Martijn echt niet weg, hij zal het niet leuk vinden, maar ik vind het best een aardige vent. Maar ik zou het juist scheef vinden als hij overal maar mee wegkomt. Ik heb lange tijd gevonden dat dit het geval was. En met de komst van de aangescherpte forumregels is daar een einde aan gekomen. Hij weet dat heel goed, maar kiest er toch voor om de aanval te kiezen. Dan zijn de gevolgen ook voor hem. Dat heeft niks met vriendinnetjes te maken, want anders had hij juist niet een ban gekregen.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Zoek stok!
Zeer actief

MARC_S schreef:
Zoek stok! schreef:19-08-2008

Ik begrijp niet waarom jij altijd vooraan staat om te laten zien hoe terecht een ban is. Vindt je het leuk als mensen gebanned worden ofzo? Jij hebt er niets mee te maken. Jij weet de helft wat hiervoor gespeeld heeft niet en je hebt geen idee waar Martijn allemaal zonder dat er iets tegen gedaan is voor uitgescholden is.

Waarom lijk jij dit altijd zo leuk te vinden?
Gut, heb je geen argumenten meer Marc? Jij gaat hier in het openbaar klagen over zielige onschuldige Martijn en de gemene Jessica en de moderatorgroep. Gelukkig voor jou krijg je veel bijval, maar o wee als iemand iets anders zegt. Dan moet Linda zich er niet mee bemoeien want Marc wil alleen de boel even lekker opruien en het hele forum voor zich winnen.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
laeken
Zeer actief

Het is goed Linda. Laat ik het zo zeggen, je komt elke keer als dit speelt haantje de voorste spelen maar zegt dat je Martijn wel aardig vindt. Netjes en heel correct hoor.

Laat het lekker, de ban is gegeven en jij hebt er in de verste verte helemaal niets mee te maken. Houden zo :ok:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

MARC_S schreef:
Zoek stok! schreef:
Ik denk dat je conclusies en bemoeizucht wel een zetje richting je eigen moderatorschap zijn. Als je nu eens alles wist en zelf moderator was nam je misschien een terechte positie in in deze maar nu? Ik snap echt niet waar je genoegen in schept. Ik praat wel met Jessica en de anderen die hier iets mee te maken hebben dank U :ok:
Ah je gaat dus verder via pb begrijp ik? En maak je geen zorgen hoor, ik heb me nog nooit aangemeld als moderator en zal dat ook nooit doen. Jullie? Als afsluiting dan: Martijn hoeft van mij echt niet te verdwijnen, maar net doen alsof iedereen tegen hem is terwijl hij onschuldig is, dat gaat me echt te ver.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Addy

even kijken wat allemaal mocht :denken:
Martijn schreef:[quote="Hutsje zeikt over Eva""]uberpup.
En dit mocht
kitty2 schreef:
je bent zelluf een dramaqueen :pffff:
O ja, dit mocht ook van de modjes :roll:
kitty2 schreef:
een trap onder je hol ken je krijgen en dan zo met je snuffert door de tralies
En dit mocht oo
kitty2 schreef:
Martijn schreef:
kitty2 schreef:
Martijn schreef:
Dit over het paard getilte kutjoch wacht trouwens nog op excuses.
dan kan ie lang wachten
Ik heb veel geduld. :wink:

das mooi, en nu bek houwe en weer ontopic graag
k van de modjes :mrgreen:

en dit mocht ook :idea:
kitty2 schreef: zooooooooooow dannnnnnnnnnnnnn, en dan wil je van mij een excuus???
ik denk dat jij die eerst zelf maar eens moet maken aan Huts, als iemand iets tegen jou zegt dat je niet leuk vind sta je te stampvoeten als een gillende kleuter, maar zelf mag je dat soort taal wel bezigen? ik blijf bij mn standpunt, over t paard getilt kutjoch, djeez get a life man
[/quote]
Zoek stok!
Zeer actief

MARC_S schreef:Het is goed Linda. Laat ik het zo zeggen, je komt elke keer als dit speelt haantje de voorste spelen maar zegt dat je Martijn wel aardig vindt. Netjes en heel correct hoor.

Laat het lekker, de ban is gegeven en jij hebt er in de verste verte helemaal niets mee te maken. Houden zo :ok:
Toch apart dat je dit niet zegt tegen de mensen die altijd haantje de voorste zijn als het gaat om de ban afkeuren :denken: Addy bijvoorbeeld staat altijd vooraan om jou bijval te geven. Maar goed, nu heb ik het gedaan. Prima hoor. Ik ben net zo goed forumlid als jou en stoor me aan jouw teksten over de moderators. En dat uit ik inderdaad.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

MARC_S schreef:Daar heb je nummer 2. :ok:

Sorry hoor, leg maar aan iedereen uit waarom het terecht is en geniet er van, net als bepaalde moderators. Je verandert er toch geen zier aan dus wat geeft het allemaal :ok:
:zwaai Ga je dat nou bij iedereen doen, die gaat reageren, dat nummeren :19:

Jij maakt er meteen maar weer van dat mensen ergens van moeten genieten :denken: Ik geniet er helemaal niet van, ik weet hoe vervelend het is om een maand lang niet het hondenforum op te kunnen.
Zoek stok!
Zeer actief

Addy schreef:even kijken wat allemaal mocht :denken:
Nou, als laatste dan voordat Marc uit z'n vel springt. Je weet toch helemaal niet of anderen ook aangesproken zijn op schelden oid? Ik kan nergens een topic vinden waarin staat wie waarschuwingen heeft gekregen. Het shitte voor Martijn is dat zijn waarschuwing tot een ban leidt. Dat wist hij ook.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Zoek stok!
Zeer actief

Tamara. schreef: :zwaai Ga je dat nou bij iedereen doen, die gaat reageren, dat nummeren :19:

Jij maakt er meteen maar weer van dat mensen ergens van moeten genieten :denken: Ik geniet er helemaal niet van, ik weet hoe vervelend het is om een maand lang niet het hondenforum op te kunnen.
Nee, alleen nummeren als het geen opmerking is die als kern 'wat belachelijk!' heeft. Het zal wel weer nep zijn, maar ik vind het ook heel vervelend voor Martijn.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”