Of was dat nu precies andersom?silvester schreef:De gedachtenkronkels van smoekie, die er alleen op uit was om ons te pootjehaken op een onderwerp dat in dit topic niet aan de orde is. (tevens gaat dit topic helemaal niet over ons fokprodukt, maar over dat van BP).
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
meedenken.??
Moderator: moderatorteam
-
pepim
- Zeer actief
Re: meedenken.??
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Misschien moet je jullie fokprodukt er dan niet als voorbeeld bijhalen?silvester schreef:(tevens gaat dit topic helemaal niet over ons fokprodukt, maar over dat van BP).
Dit topic gaat trouwens helemaal niet over BP's fokprodukt. Dit topic gaat over de vraag welke combinaties van rassen wat zouden kunnen opleveren als het gaat om specifieke hulphondkwaliteiten.
Of ik kan niet lezen, maar ik meen toch zeker te weten van wel.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
je mist de point vriend, maar dat schijnt wel vaker voor te komensilvester schreef:De gedachtenkronkels van smoekie, die er alleen op uit was om ons te pootjehaken op een onderwerp dat in dit topic niet aan de orde is. (tevens gaat dit topic helemaal niet over ons fokprodukt, maar over dat van BP).renee-uk schreef:oh?silvester schreef:Ik vul niets voor je in, dat maak je er zelf van, ik geef alleen maar mijn visie. Als jij dat verspilde moeite vindt dan is dat jou goed recht dat te vinden.renee-uk schreef:is dat behalve dat kleine stukje aan wilma allemaal tegen mij?
wat een verspilde moeite zeg en wat ben jij dan goed in het invullen van allerlei dingen voor anderen, mij in dit gevalsilvester schreef:Ow, je wilt en voorbeeldje van één van die gekke gedachtekronkels?
jij vult dingen voor me in zeg ik, jij zegt dat je dat niet doet en ik quote een perfect voorbeeld van iets dat jij voor mij invult.
lezen kan ik wel hoor en wat je bedoelde was me ook wel duidelijk, feit blijft alleen staan dat ik nooit om een voorbeeld gevraagd heb

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Panna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Wetterhoun
- Aantal honden: 2
Wat is het toch lachwekkend als mensen die zelf flink uithalen niet kunnen incasseren.
-
silvester
Lezen is idd niet je sterkste kant, lees maar terug, het was smoekie die ons fokken erbij haalde!Marjoleine schreef:Misschien moet je jullie fokprodukt er dan niet als voorbeeld bijhalen?silvester schreef:(tevens gaat dit topic helemaal niet over ons fokprodukt, maar over dat van BP).
Dit topic gaat trouwens helemaal niet over BP's fokprodukt. Dit topic gaat over de vraag welke combinaties van rassen wat zouden kunnen opleveren als het gaat om specifieke hulphondkwaliteiten.
Of ik kan niet lezen, maar ik meen toch zeker te weten van wel.
En mijn mening over zijn vraag heb ik ook al ergens op pagina 9 gegeven.
-
silvester
Owwww, bedoel je het zo. Tja, misschien is het niet helemaal vreemd als ik ook wat post naar mijn mening?, maar ik verander het wel voor je hoor, ben de kwaadste niet.renee-uk schreef:
jij vult dingen voor me in zeg ik, jij zegt dat je dat niet doet en ik quote een perfect voorbeeld van iets dat jij voor mij invult.
lezen kan ik wel hoor en wat je bedoelde was me ook wel duidelijk, feit blijft alleen staan dat ik nooit om een voorbeeld gevraagd heb
Edit: Zo beter?
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
schreef jij op 2-1-2012.silvester schreef:Bouvierpoedel, je bent idd een broodfokker, je draait de hele tijd om de gewone vragen heen die mensen stellen.
En de honden die je "weggeeft" zijn de honden die onverkoopbaar zijn voor jouw, en voer kost ook geld, dus dan maar weggeven.
En, ja, ik fok ook honden en ben tot nu toe met de kosten blijven zitten, om het beter te zeggen, het heeft mij tot nu toe alleen maar geld gekost, maar dat vind ik niet erg, ik doe het wel uit liefde en als hobby.
Nee, vent.
En de rest sloeg op het topic-onderwerp.
-
silvester
Dat was geen verwijzing naar ons fokken maar naar de financien die daar bij horen.Marjoleine schreef:schreef jij op 2-1-2012.silvester schreef:Bouvierpoedel, je bent idd een broodfokker, je draait de hele tijd om de gewone vragen heen die mensen stellen.
En de honden die je "weggeeft" zijn de honden die onverkoopbaar zijn voor jouw, en voer kost ook geld, dus dan maar weggeven.
En, ja, ik fok ook honden en ben tot nu toe met de kosten blijven zitten, om het beter te zeggen, het heeft mij tot nu toe alleen maar geld gekost, maar dat vind ik niet erg, ik doe het wel uit liefde en als hobby.
Nee, vent.Jij begon.
En de rest sloeg op het topic-onderwerp.
Maar als jij wilt dat ik begon, is dat ook goed hoor.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Niet zeuren, Silvester. De vraag was wie er over jullie fokken begon.
Niet in welke context dat was (daar stoor jij je toch niet aan).
En de eerste die dat erbij haalde was jij.
En dus niet Smoekie.
En dus niet Smoekie.
-
silvester
Tja, denk wat je wilt. Zoals ik al eerder heb geschreven, ik ga niet in op ons fokken.Marjoleine schreef:Niet zeuren, Silvester. De vraag was wie er over jullie fokken begon.
En dus niet Smoekie.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Denk wat je wilt?silvester schreef:Tja, denk wat je wilt. Zoals ik al eerder heb geschreven, ik ga niet in op ons fokken.
Dat slaat nergens op.
Maar goed, je gaat natuurlijk wél in op jullie fokken.
Je doet niet anders.
Zowel op jullie motivatie als op jullie werkwijze.
Van mij mag je trouwens hoor, ik snap alleen niet waarom je jezelf telkens zo tegenspreekt. Dat maakt je niet geloofwaardiger.
-
Wilm@
silvester schreef:
Zo nu weer OT
@Wilm@ nee, ik was niet de eerste die het vroeg, en heb het hem ook niet gevraagd. (Lees maar terug). ]wat ik even niet heb gedaan omdat ik daar nu even geen zin in heb, zal me wel weer duur komen te staan
Edit: Toch maar even terug gelezen, en nee ik was het daadwerkelijk niet die dat aan BP heeft gevraagd.dacht het zelf ook even, nha, zo zie je maar weer waar je zo allemaal van beschuldigd wordt als je een andere mening hebt dan een paar simpele meelopers.
Als jij ongefundeerde meningen (ik vind dit behoorlijk neigen naar smaad en laster!) spuit over een medeforummer waarbij je vooraf niet de moeite neemt om eerst persoonlijk na te gaan of jouw mening wel klopt, dan ben je in mijn ogen een uitgenaste smeerpijp die haarlemmerdijkjes uithaalt.silvester schreef: Ingekorte quote:
Daarom is je billemaatje BP ook gewoon een broodfokker. (geeft ie ook toe, daar hij fokt om zijn dagelijkse kosten te kunnen te bekostigen).
Ik vind het gewoonweg belachelijk dat mensen honden bewust gebruiken voor het bekostigen van hun eigen problemen. Deze BP zal door zijn situatie altijd noodgedwongen zijn door te fokken met honden omdat hij anders zelf een probleem krijgt, dat is een erg instabiel gebeuren, wat de waarborg voor het goed houden en onderhouden van zijn dieren erg in gevaar kan brengen.
Daarom typte ik ook; Jij constateert, jij vraagt het hem!
Weer fout. O.T. is BP met de vraag, meedenken.?? En niet: @Wilma nee,silvester schreef: Zo nu weer OT
-
silvester
Zoooooo. Jij hebt lange tenen zeg ....Wilm@ schreef:silvester schreef:
Zo nu weer OT
@Wilm@ nee, ik was niet de eerste die het vroeg, en heb het hem ook niet gevraagd. (Lees maar terug). ]wat ik even niet heb gedaan omdat ik daar nu even geen zin in heb, zal me wel weer duur komen te staan
Edit: Toch maar even terug gelezen, en nee ik was het daadwerkelijk niet die dat aan BP heeft gevraagd.dacht het zelf ook even, nha, zo zie je maar weer waar je zo allemaal van beschuldigd wordt als je een andere mening hebt dan een paar simpele meelopers.
Als jij ongefundeerde meningen (ik vind dit behoorlijk neigen naar smaad en laster!) spuit over een medeforummer waarbij je vooraf niet de moeite neemt om eerst persoonlijk na te gaan of jouw mening wel klopt, dan ben je in mijn ogen een uitgenaste smeerpijp die haarlemmerdijkjes uithaalt.silvester schreef: Ingekorte quote:
Daarom is je billemaatje BP ook gewoon een broodfokker. (geeft ie ook toe, daar hij fokt om zijn dagelijkse kosten te kunnen te bekostigen).
Ik vind het gewoonweg belachelijk dat mensen honden bewust gebruiken voor het bekostigen van hun eigen problemen. Deze BP zal door zijn situatie altijd noodgedwongen zijn door te fokken met honden omdat hij anders zelf een probleem krijgt, dat is een erg instabiel gebeuren, wat de waarborg voor het goed houden en onderhouden van zijn dieren erg in gevaar kan brengen.
Weer fout. O.T. is BP met de vraag, meedenken.?? En niet: @Wilma nee,silvester schreef: Zo nu weer OT![]()
![]()
-
Wilm@
Valt geweldig mee. Ik heb geen schoenmaat 46 met pijn. Keurige voetjes, niks mis mee.silvester schreef:Zoooooo. Jij hebt lange tenen zeg ....Wilm@ schreef:silvester schreef:
Zo nu weer OT
Weer fout. O.T. is BP met de vraag, meedenken.?? En niet: @Wilma nee,silvester schreef: Zo nu weer OT![]()
![]()
![]()
Ik heb wel oprechte twijfels over jouw nog zo korte aanwinst met betrekking tot dit forum. Dit, omdat hetgeen je de vele pagina's van BP zijn topic overduidelijk hebt laat blijken dat je een bloedhekel aan BP hebt. Daar is dit hondenforum niet voor. Als je een beetje vent was geweest, onmogelijke opgave ik weet het, dan had je zelf contact met BP opgenomen en je mening face to face met hem besproken. Dat hij een topic opent om mee te denken, geeft je niet het recht om hem pagina's lang dermate de grond in te stampen dat het heel erg veel weg heeft van 'n eenzijdige, en dus persoonlijke, galspuiterij vete.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Wilm@ schreef:En ik heb 'm echt voor de volle 1000 procent gepost en zelf gelezen.MJ schreef:Ik kan in modlog zien of een mod ( en welke mod dan) dan een bericht verwijderd heeft, of dat de poster zelf een bericht verwijderd of gewijzigd heeft ..maar er staat in modlog betreffende dit topic en met die tijd wat Wilma aangaf niets over verwijderde cq gewijzigde posts .
Ik snap er niets van, Wilma. Sorry !
Ik spreek de waarheid, want meneertje Silvester heeft, als reactie daarop, mij een pb gestuurd. Die is geheel gewijd aan mijn posting en gaat nergens anders over. En die posting is nu weg!
niemand zegt dat je liegt... MJ liegt ook niet. er staat niks in het log en daar staat alles wat gebeurt aan verwijderen, verplaatsen etc van berichten en topics.
erg vervelend en ik kan je geen verklaring geven.

- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Ach lul op. Vanaf begin af aan zit jij als wijsneus zijnde met je vingers te wijzen alsof je de waarheid in pacht hebt en door je berichtje over "ons laatste nestje" en dat jullie pas 2014 weer op zijn vroegst een nestje gepland hebben wek je de indruk alsof jij/jullie al tientallen nesten zelf gefokt hebben terwij jullie (nou ja Melanie dan) nog maar 1 nest voortgebracht hebben en er van "bewuste" keuze te wachten tot 2014 totaal geen sprake is omdat Dolina zoals ik al zei verplicht tijdens de keizersnede gecastreerd moest worden.silvester schreef:Niet geheel waar, ze schrijft toch echt duidelijk:renee-uk schreef:dat zegt ze ook nergenssilvester schreef: @smoekie, stooktrol lekker verder, tevens lieg je, je hebt nog nooit een hond gefokt.![]()
ze zegt dat er bij haar ook 25 jaar fokervaring aanwezig is.
uit de tweede hand dus, net zoals bij jou/jullie.
dit soort rare slagen in de ruimte doet je nou niet echt geloofwaardig overkomen, maar misschien is dat ook je bedoeling?Ik heb samen met Melanie al een nestje gefokt, en als ze 'persoonlijk' net zo veel heeft gefokt, dan betekend dat ze al één nest moet hebben gehad, wat ze later tevens weer ontkend; zie:Juist ja. Persoonlijk net zoveel als jijToch duidelijk iemand die aan het kontje draaien is. (En hiermee bewijst alleen maar te willen stooktrollen).En dat zeg ik waar???? Hier enkel net als bij jullie "ervaring" langs de zijlijn
Tevens heeft iedereen het als maar over de ervaring van Melanie en ouders, maar niemand weet wat ikzelf al heb gefokt, en hoeveel ervaring ikzelf al heb verzameld. Het is niet erg slim van Smoekie om klakkeloos aan te nemen dat ik geen ervaring heb.
Ik ben hier nergens aan het kontje draaien hoor. Daar ben jij (althans dat denk je) de expert in. Jij ziet jezelf als "vooraanstaand" fokker terwijl ik je gewoon een flapdrol vindt die langs de zijlijn heeft staan mee kijken terwijl Melanie een nestje heeft gefokt. Dat jij jezelf daarvoor op de borst slaat moet jezelf weten, maar je hebt nochtans persoonlijk net zo veel ervaring met het fokken van honden als ik heb en dan hebben we het niet over ervaring van anderen (ouders etc)
silvester schreef:Tevens probeert ze met onnozele rare gedachtekronkels ons in een slecht daglicht te zetten, en dat alleen omdat ik BP een broodfokker vind. (Toch vreemd dat ik die mening niet mag hebben).
Ik probeer helemaal niks. Ik zeg gewoon heel simpel dat jij je hier naar mijn idee als een simplex met een veel te grote muil neerzet die zich groter voordoet dan hij in werkelijkheid is en daabij zeg ik dat jullie tot nog toe nog maar 1 nestje hebben gefokt (nou ja Melanie dan) en dat ook nog eens met een teef waarbij ik áls ik al fokker zou zijn, zou bedanken gezien het ziekteverleden van de hond
Niks geen vreemde veronderstelling. En niks niet overtrokkensilvester schreef:Een voorbeeldje van één van die gekke gedachtekronkels van Smoekie:
Ze schrijft:Beetje vreemde veronderstelling, een hond breekt een bot, geneest daarvan, en volgens hem/haar/het (weet niet eens wat het is, dus dan maar even zo, ga dat niet opzoeken, is de moeite niet waard) mag je dan niet meer fokken met die hond. Tja, honden breken soms wel eens een botje, ook fokhonden. De verwijzing naar "dusdanig zwaar lichamelijk letsel" is zwaar overtrokken en een bewuste woordkeuze om iemand in een kwaaddaglicht te zetten, ondanks daar geen enkele reden voor is. (Dolina had overigens niets gebroken maar gekneusd en was allang alweer genezen daarvan.ik persoonlijk niet met een teef zou fokken met een dusdanig ziekteverleden en met een dusdanig zwaar lichamelijk letsel
Geeft niet hoor, kan de beste gebeuren, maar als je het niet meer precies weet wat er nu aan de hand was met Dolina voor wat betreft die kneuzingen en het gebroken borstbeen zeg ik "google" ff op het forum
Joh, je weet van gekkingheid echt niet meer wat je moet zeggen hesilvester schreef:komt ook bij dat we voor haar zwangerschap al hadden besloten het bij één nestje te houden, dat het helaas na de problemen die we hebben gehad sowieso niet meer gaat is toeval (problemen die ik niemand toewens, want leuk is anders, al zal Smoekie daar anders over denken)).
Klinkt echt als iemand die voor de zwangerschap al had besloten het met Dolina bij 1 nestje te houdenMelanie 74 schreef:Het is voor mij per hond verschillend, met Dolina had ik geen keuze en blijft het bij één nestje.
Oh enne, laat ff duidelijk zijn dat ik het niemand toewens wat Melanie met Dolina is overkomen hoor. Dat wens je inderdaad niemand toe
Nee zeg, stel je voor. Nu zijn de "rollen" ineens omgedraaid. Jij mag als zogenaamd "expert" een ander van alles en nog wat beschuldigen maar als er anderzijds wat "kritiek" gegeven wordt weet je niet op welke debiele manier je je eronderuit moet proberen te lullen, geef je er maar een draai en ben je ineens klaarsilvester schreef:Dan nog iets, ik hoef me niet te verdedigen, en ga dat hier ook verder niet doen, wij hebben dit forum niet nodig om onze puppen kwijt te raken.
Tevens ben ik ook geen TS, als je verdere vragen hebt stuur je maar en PB of open je maar een ander topic.
Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en geef jou alleen maar het advies in de toekomst niet zo'n grote muil te hebben
Overigens zit ik nog steeds te wachten op bewijs van die beschuldiging van jou die jij hier eerder uitte over smaad en laster
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- M@scha
- Zeer actief
-
Ennath
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna! - Aantal honden: 4
Ach ik vind ze wel grappigmassam schreef:Smoek en silvester, kunnen jullie je één-tweetjes niet per pb doen?
-ik kom met verbazing tot de ontdekking dat er mensen rondlopen die nog vééél erger dan Smoekie zijn-
- smoekie
- Zeer actief
Nee, bedankt. Hoef verder geen "contact" met Sillebilmassam schreef:Smoek en silvester, kunnen jullie je één-tweetjes niet per pb doen?
Ik ben zo toch weer weg aangezien de kleine meid vandaag 4 is geworden
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- M@scha
- Zeer actief
smoekie schreef:Nee, bedankt. Hoef verder geen "contact" met Sillebilmassam schreef:Smoek en silvester, kunnen jullie je één-tweetjes niet per pb doen?Gewoon weer back on topic naar de originele post waarin Kees vraagt of mensen met hem mee willen denken lijkt me dan ook een betere vraag
![]()
Ik ben zo toch weer weg aangezien de kleine meid vandaag 4 is geworden![]()
gefeliciteerd!!
nou krijg je veel meer tijd nu ze op school zit!!

- smoekie
- Zeer actief
massam schreef:gefeliciteerd!!
nou krijg je veel meer tijd nu ze op school zit!!![]()
![]()
Roestieg, roestieg
Maarre thanks Mas
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Nanna schreef:Liever niet. Ik lig dubbel om de Smoekster die ze 'Sillebil' links en rechts om de oren geeftmassam schreef:Smoek en silvester, kunnen jullie je één-tweetjes niet per pb doen?En dan dat gedraai en gekruip van dat enge mannetje weer
![]()
De ene voor wie ik het triest vind, is Melanie. Ik zou me tenminste alvast kapotschamen als mijn vent zo idioot op een forum tekeerging.
dat dus
-
Neeltje
Ik heb het allemaal niet gelezen, maar ik zou van iemand die zich zo neerzet nog niet de mooiste hond van de hele wereld willen. Hij laat wel meteen zien wat voor iemand het is.crutz schreef:Nanna schreef:Liever niet. Ik lig dubbel om de Smoekster die ze 'Sillebil' links en rechts om de oren geeftmassam schreef:Smoek en silvester, kunnen jullie je één-tweetjes niet per pb doen?En dan dat gedraai en gekruip van dat enge mannetje weer
![]()
De ene voor wie ik het triest vind, is Melanie. Ik zou me tenminste alvast kapotschamen als mijn vent zo idioot op een forum tekeerging.
dat dus
- renee-uk
- Zeer actief
en dat weet je door in je glazen bol te kijken, als je het toch allemaal niet gelezen hebtNeeltje schreef: Ik heb het allemaal niet gelezen, maar ik zou van iemand die zich zo neerzet nog niet de mooiste hond van de hele wereld willen. Hij laat wel meteen zien wat voor iemand het is.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
renee-uk schreef:en dat weet je door in je glazen bol te kijken, als je het toch allemaal niet gelezen hebtNeeltje schreef: Ik heb het allemaal niet gelezen, maar ik zou van iemand die zich zo neerzet nog niet de mooiste hond van de hele wereld willen. Hij laat wel meteen zien wat voor iemand het is.

- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Als mensen aangeven zich kapot te schamen als hun vent zich zo gedroeg zegt dat ook iets.renee-uk schreef:en dat weet je door in je glazen bol te kijken, als je het toch allemaal niet gelezen hebtNeeltje schreef: Ik heb het allemaal niet gelezen, maar ik zou van iemand die zich zo neerzet nog niet de mooiste hond van de hele wereld willen. Hij laat wel meteen zien wat voor iemand het is.
Niet over de fokkerij trouwens, wel over de vent in kwestie
-
Chihuahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
- Aantal honden: 8
De Chihuahua word ook redelijk vaak als therapiehond ingezet, als diabeteshond bijvoorbeeld.
Kan me zo voorstellen dat er natuurlijk ook mensen zijn die wat kleiner behuisd zijn en daarom een wat kleinere hulphond willen, dus misschien is het een goed idee om ook te kijken naar een wat kleiner formaat??
Om maar even ontopic te gaan weer
Kan me zo voorstellen dat er natuurlijk ook mensen zijn die wat kleiner behuisd zijn en daarom een wat kleinere hulphond willen, dus misschien is het een goed idee om ook te kijken naar een wat kleiner formaat??
Om maar even ontopic te gaan weer
- renee-uk
- Zeer actief
ja, dat zegt iets over die mensen niet hoe die vent in kwestie zich neerzetMarjoleine schreef:Als mensen aangeven zich kapot te schamen als hun vent zich zo gedroeg zegt dat ook iets.renee-uk schreef:en dat weet je door in je glazen bol te kijken, als je het toch allemaal niet gelezen hebtNeeltje schreef: Ik heb het allemaal niet gelezen, maar ik zou van iemand die zich zo neerzet nog niet de mooiste hond van de hele wereld willen. Hij laat wel meteen zien wat voor iemand het is.
Niet over de fokkerij trouwens, wel over de vent in kwestie

- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
En wat het zegt hangt af van de mensen die het zeggen.renee-uk schreef:ja, dat zegt iets over die mensen niet hoe die vent in kwestie zich neerzet
Ik zei het, Crutz ook en Nanna ook.
Uit mijn hoofd even, er waren er meer.
-
Melanie 74
Tjah, het blijft internet ... waar bijna iedereen aannames, veronderstellingen en mensen in hokjes geduwd worden.
Ik hoef mij niet te verduidelijken, verontschuldigen of verdedigen.
Voor mij blijven de gebruikers van dit forum virtuele personen, een paar daar gelaten die ik wel tot mijn vrienden reken of die ik persoonlijk heb leren kennen met wandelingen.
En als iemand echt wil weten wat en hoe het met Dolina is gelopen kan mij een pb sturen. Zal ik ook rustig antwoord op geven.
Voor de rest mogen jullie lekker speculeren, aannames doen en weet ik veel verder.
Ik weet waar ik voor sta, wat ik fok, wat mijn doel is en ook wat ik aan mijn vent heb.
Oordelen over iemand die je nooit persoonlijk hebt leren kennen ... vind ik altijd erg knap.
Velen zijn zo heftig serieus dat ik mij echt afvraag of ze geen leven hebben buiten het forum.
Ik ben al een tijdje lid hier, en heb kunnen zien dat het gros altijd achter enige grote schreeuwers aan lopen, ik heb toch al veel gezien hier, vele zien komen en weer zien gaan .... Als de eerste antwoorden A zeggen rent het gros achter A aan.
Zo ook, hoe ik het in mijn hoofd haalde om met een hd vrije hond te gaan fokken .... omdat de eerste poster schreeuwde dat het slecht was
Aangezien ik dit forum niet nodig heb maar hier af en toe wat lees en af en toe wat post, en ik niet elke discussie of oorlog niet volg omdat ik mijn tijd anders besteed.
Zolang ik daar gelukkig mee ben en ik totaal geen behoefte heb mij op een forum daarover uit te wijden, moeten jullie het daar mee doen.
Ik hoef mij niet te verduidelijken, verontschuldigen of verdedigen.
Voor mij blijven de gebruikers van dit forum virtuele personen, een paar daar gelaten die ik wel tot mijn vrienden reken of die ik persoonlijk heb leren kennen met wandelingen.
En als iemand echt wil weten wat en hoe het met Dolina is gelopen kan mij een pb sturen. Zal ik ook rustig antwoord op geven.
Voor de rest mogen jullie lekker speculeren, aannames doen en weet ik veel verder.
Ik weet waar ik voor sta, wat ik fok, wat mijn doel is en ook wat ik aan mijn vent heb.
Oordelen over iemand die je nooit persoonlijk hebt leren kennen ... vind ik altijd erg knap.
Velen zijn zo heftig serieus dat ik mij echt afvraag of ze geen leven hebben buiten het forum.
Ik ben al een tijdje lid hier, en heb kunnen zien dat het gros altijd achter enige grote schreeuwers aan lopen, ik heb toch al veel gezien hier, vele zien komen en weer zien gaan .... Als de eerste antwoorden A zeggen rent het gros achter A aan.
Zo ook, hoe ik het in mijn hoofd haalde om met een hd vrije hond te gaan fokken .... omdat de eerste poster schreeuwde dat het slecht was
Aangezien ik dit forum niet nodig heb maar hier af en toe wat lees en af en toe wat post, en ik niet elke discussie of oorlog niet volg omdat ik mijn tijd anders besteed.
Zolang ik daar gelukkig mee ben en ik totaal geen behoefte heb mij op een forum daarover uit te wijden, moeten jullie het daar mee doen.