Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vreselijke ervaring met stichting ACE

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

10eke
Actief
Mijn ras(sen): Kruising
Aantal honden: 1

Re: Vreselijke ervaring met stichting ACE

Ongelezen bericht door 10eke »

Donnaperra schreef:Mooi he 10eke, hoe bovenstaand groepje begint te kronkelen van ellende. Je bang maken, proberen weg te sturen, roepen dat het allemaal maar grieven zijn en contraproductief.
Ja,ja, het gaat ze te lang duren, die vriendinnetjes en vriendjes van Fabje. En dan worden ze lelijk.

het geeft aan dat je op de goede weg bent. Zij(dat relgroepje hierboven) hoeven alleen maar het knopje aan te vinken dat ze geen interesse meer hebben in dit topic en ze zijn klaar.

Maar nee, het moet een forum van schelden worden zodat de moderator zegt: dit topic wordt gesloten.
Wat jammer dat ze hun eigen belang boven de hondjes stellen. Ik hoop dat de rest van de "besloten' lezers dat niet doen.

Het is vreselijk wat er met jouw hond is gebeurd en met de kleine hond in dat dodingsstation en zo kan ik nog vele honden opnoemen als ik er ff voor ga zitten. Ook mijn hond was binnen 4 maanden weg. Maar daar klaag ik niet eens over. Het is zo jammer dat iemand die zoveel goed zou kunnen doen in de wereld van mee helpen het klimaat voor de honden te verbeteren zo op eigen genoegdoening zit te wachten.
Ik denk dat er vast wel meer mensen zijn met een vreselijke ervaring.
Wij leven in ieder geval met je mee. En met je overleden hond ook.
Begrijpen doe ik die mensen niet.
Ze verafgoden ACE, hebben het over "onze heldin in Spanje", en ook al zijn er harde bewijzen van wat voor vreselijks daar gebeurt, toch blijven ze hun kop in het zand steken.
Want inderdaad, het gaat om de honden en om de waarheid.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Verafgoden nog wel...8-) t wordt steeds lachwekkender dit... :mrgreen:

Mens ik ken die hele muts niet net als jou en dat hou ik ook graag zo in beide gevallen.

Maar goed als je dus je vraagtekens hebt bij een lastercampagne dan verafgood je de andere partij. Tja als je zo denkt.....
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Tineke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tineke »

10eke schreef:Want inderdaad, het gaat om de honden en om de waarheid.
Weet je dat heb ik wel een tijdje gedacht dat het jou daar om ging,maar inmiddels ben ik daar eigenlijk niet zo meer van overtuigd.
Want als iemand een via via verhaal de wereld in brengt en aangeeft dat er blijkbaar iets mis is bij een stichting ben je direct van overtuigd dat het ook zo is.
Geen enkele kritische vraag stel je , niks daarvan het gaat volgens jou dan direct over gesjoemel terwijl daar dan geen enkel bewijs voor is ,enkel een via via verhaal.
Jij neemt dat dan direct voor waar aan zonder enige vorm van twijfel.
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Tineke
Zeer actief

10eke schreef:Ze noemen het adopteren maar adverteren massaal op een handelssite als Marktplaats om zoveel mogelijk honden te verkopen.

Een hond is geen handelswaar en hoort dus ook niet op een handelssite.
Alma en ik hebben ook weleens een hond op mp gezet, en er ook nog een goed baasje voor gevonden.
Alles staat of valt met screenen imo , waar en hoe je ook aan evt. baasjes komt.
Afbeelding

*Wolf*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Wolf* »

Tineke schreef: Alma en ik hebben ook weleens een hond op mp gezet
'Weleens', niets mis mee. In grote aantallen, aan de lopende band, mét doodzielige verhalen, dát is weer een heel ander verhaal :wink:

Daarbij heb ik genoeg mensen gesproken die door ACE niet eens een huisbezoekje voor hun te adopteren hond kregen dus ga maar na tot welke problemen dit kan leiden.

Ik ben dan weer verbaasd over de credit die deze organisatie nog krijgt. Zelfs als je ACE helemaal niet kent, moet je alleen hierdoor toch al twijfels krijgen?
Xtine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Xtine »

*Wolf* schreef:
'Weleens', niets mis mee. In grote aantallen, aan de lopende band, mét doodzielige verhalen, dát is weer een heel ander verhaal :wink:

Daarbij heb ik genoeg mensen gesproken die door ACE niet eens een huisbezoekje voor hun te adopteren hond kregen dus ga maar na tot welke problemen dit kan leiden.

Ik ben dan weer verbaasd over de credit die deze organisatie nog krijgt. Zelfs als je ACE helemaal niet kent, moet je alleen hierdoor toch al twijfels krijgen?
Mag ik er dan nogmaals op wijzen dat mijn ma, wonend in Spanje, wel eerst een huisbezoek kreeg vooraleer ze Finette kon adopteren.
En dat ze ze pas kreeg toen ik garant stond omdat mijn pa al op leeftijd was.
Idem voor mijn neef, mijn nonkel, en nog een vriend van de familie. Allen wonen in Spanje.
Handle every stressful situation like a dog.
If you can't eat it or play with it,
Just pee on it and walk away.
Ήυs
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ήυs »

Donnaperra schreef:Mooi he 10eke, hoe bovenstaand groepje begint te kronkelen van ellende. Je bang maken, proberen weg te sturen, roepen dat het allemaal maar grieven zijn en contraproductief.
Ja,ja, het gaat ze te lang duren, die vriendinnetjes en vriendjes van Fabje. En dan worden ze lelijk.

het geeft aan dat je op de goede weg bent. Zij(dat relgroepje hierboven) hoeven alleen maar het knopje aan te vinken dat ze geen interesse meer hebben in dit topic en ze zijn klaar.

Maar nee, het moet een forum van schelden worden zodat de moderator zegt: dit topic wordt gesloten.
Wat jammer dat ze hun eigen belang boven de hondjes stellen. Ik hoop dat de rest van de "besloten' lezers dat niet doen.

Het is vreselijk wat er met jouw hond is gebeurd en met de kleine hond in dat dodingsstation en zo kan ik nog vele honden opnoemen als ik er ff voor ga zitten. Ook mijn hond was binnen 4 maanden weg. Maar daar klaag ik niet eens over. Het is zo jammer dat iemand die zoveel goed zou kunnen doen in de wereld van mee helpen het klimaat voor de honden te verbeteren zo op eigen genoegdoening zit te wachten.
Ik denk dat er vast wel meer mensen zijn met een vreselijke ervaring.
Wij leven in ieder geval met je mee. En met je overleden hond ook.

Waar is dat knopje? :80: :hmmm:
*Wolf*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Wolf* »

Xtine schreef:
*Wolf* schreef:

Mag ik er dan nogmaals op wijzen dat mijn ma, wonend in Spanje, wel eerst een huisbezoek kreeg vooraleer ze Finette kon adopteren.
En dat ze ze pas kreeg toen ik garant stond omdat mijn pa al op leeftijd was.
Idem voor mijn neef, mijn nonkel, en nog een vriend van de familie. Allen wonen in Spanje.
Het gebeurt willekeurig. Soms wel, soms niet. In Nederland misschien minder. Ik heb ook gehoord dat goede adoptanten al meteen telefonisch werden afgewezen. Het is maar net met wat voor vrijwilliger je te maken hebt. Die misschien ook weer niet allemaal even goed gescreend worden :wink:

Edit: waarschijnlijker is dat de goede vrijwillgers liever met een andere stichting verdergaan c.q. in zee gaan
JYBD
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door JYBD »

Na weer een tijdje meegelezen te hebben,....

Ik ken mensen die wel tot volle tevredenheid een maatje voor het leven via ACE gekregen hebben.
Ook wij hebben een paar jaar geleden op het punt gestaan via ACE een bulletje over te laten vliegen. Is niet doorgegaan omdat het de goede tijd nog niet was voor ons. Hond is prima terecht gekomen en heeft, samen met zijn baasjes, een superleven.
Het zal best wel zo zijn dat vindverhalen nogal aangedikt worden maar dat is volgens mij overal zo, ook bij Nederlandse asiels/opvangen. Je zult toch moeten zorgen dat jouw hondje opvalt in die enorme poel van aanbiedingen. Ik zie daar eigenlijk niets fouts in. Is een vorm van reclame, je moet toch wat? Ik ken iemand die erg direct bij ACE betrokken is en dat is een goudeerlijk mens en als het allemaal zo erg is als hier boven door mensen beschreven wordt dan zou zij zich nooit inzetten voor deze stichting.
Waar gewerkt worden vallen spaanders, en,..de beste stuurlui staan aan wal etc. etc. etc.
Het zal best zo zijn dat er fouten gemaakt worden, het is verschrikkeljk als je maatje na een paar maanden dood gaat. Maar omdat dan allemaal maar op een stichting te schuiven? Waar is je eigen verantwoordelijkheid?
Ik vind het allemaal prima en ik denk denk niet dat ACE hier veel schade van ondervind maar toch,.....
Als de tijd er in de toekomst is dat we weer op zoek moeten naar een nieuw bulletje en ons bulletje blijkt in het buitenland te zitten en bij de stichting ACE, dan gaan we er vol voor. Gaat die hond dan na een paar maanden dood, waar ik niet vanuit ga, dan heeft zij/hij toch nog een paar maanden de liefde gevoeld die iedere hond hoort te voelen in zijn leven en zal dan doodgaan omringd door liefde. Zo denk ik erover, hoeft helemaal niemand het mee eens te zijn.
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Ken mensen die hadden hun adoptie kindje van een dikke 15.000,= nog geen week in huis en was doodziek. Kapitalen gekost .
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
JYBD
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:Ken mensen die hadden hun adoptie kindje van een dikke 15.000,= nog geen week in huis en was doodziek. Kapitalen gekost .
En? Hebben ze het terug gegeven?

Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief

JYBD schreef:
bouvierpoedel schreef:Ken mensen die hadden hun adoptie kindje van een dikke 15.000,= nog geen week in huis en was doodziek. Kapitalen gekost .
Ze liepen nog aan inslapen te denken maar mocht niet van adoptiebureau, ben je klaar mee . Denk je een kant en klaar gezond kind te kopen. :oohja:
JYBD
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:
JYBD schreef:
Ze liepen nog aan inslapen te denken maar mocht niet van adoptiebureau, ben je klaar mee . Denk je een kant en klaar gezond kind te kopen. :oohja:
En?? Hebben ze het adoptieburo zwart gemaakt via FB en een of ander forum?

Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief

JYBD schreef:
bouvierpoedel schreef:
JYBD schreef:
Kind was al zwart ,dus . :19:
Donnaperra
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Donnaperra »

-Lilo- schreef:
Donnaperra schreef:
En mijn geld is naar een ander Spaans asiel gegaan, helaas.
Waarom helaas? Je zult toch wel gekeken hebben wat ze met dat geld doen?
Daarom is een goed jaarverslag zo belangrijk. Gewoon transparantie.
Kan niet zo moeilijk zijn als je het eerlijk bedoeld.
Ik hoop dat je centjes goed terecht zijn gekomen.
Ik reageerde op jouw sarcastische suggestie dat ik m'n geld maar naar el presidente moest brengen.
Weet je het is niet eens sarcasme. Het is diep intens verdriet om hoe het allemaal gaat en gegaan is bij deze organisatie. De honden zijn de dupe.
Vooral diegenen die geen hulp krijgen en weg liggen te rotten waar dan ook daar in Spanje.
Het is mooi schrijven hier op zo een forum maar er zit heel wat leed onder de schrijvers.
Tenminste bij mij wel. Ik heb nou al zoveel rotverhalen over deze orga gehoord dat ik er misselijk van word.
Dierenleed moeten we samen aanpakken
Donnaperra
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Donnaperra »

marian* schreef: Op dit forum zitten weinig of geen mensen die nog een rose bril dragen en als ze die bij aanmelding nog op hebben ligt hij al snel ergens te verstoffen. Wat al eerder is aangegeven weet " men" het nu wel en doet dit topic niet meer wat het volgens ts zou moeten doen. Als je al zolang lid bent als jij zou je dat moeten weten.
Ik ben het op verschillende punten niet met je eens. Jij weet niet wie er wel of niet een rose bril op heeft. Je kent niet iedereen persoonlijk op dit forum en ook niet op deze topic. Als het werkelijk mensen niet zou bevallen die het wel goed menen dan zeggen ze bejours, ik ben weg. Maar dan ga je hier niet eindeloos roepen dat het eindeloos is. Dat geeft mij sterk de indruk dat het vriendjes zijn van de club en dat gebeurt overal. over elke club en over elk onderwerp.
Juist omdat ik zo lang lid ben(en wat is lang t.o.v. sommige anderen) zie ik de structuur van het weg proberen te krijgen van sommige topics. Bijvoorbeeld, eindeloos hele quote,s plaatsen zodat niemand er meer een touw aan vast kan knopen. Roepen dat ze zelf in dat armzalige asieltje zijn geweest. ruzie uitlokken zodat het niet meer om ts gaat.

En juist wat ts doet, om het steeds maar te vertellen en overal kenbaar te maken, is de kracht van het schrift. Wie schrijft die blijft. Als de mensen nou eens gingen nadenken en kijken of de dingen zo zijn als dat ze voorgespiegeld worden door wie dan ook dan konden we eens inhoudelijke discussies voeren. Ik heb wel een paar punten hoor voor de discussie.
Lijkt me helemaal te gek.
Dierenleed moeten we samen aanpakken
Tineke
Zeer actief

*Wolf* schreef:

Wij zijn ook geen stichting en het gaat bij ons uiteraard om herplaatsingen en er is geen geld mee gemoeid.
Ik zei het enkel om aan te geven dat je ook via mp leuke baasjes kunt treffen net als via andere sites.
Het is gewoon een medium meer niet en de reacties via die site kun je gewoon net als via andere sites screenen.

Ik denk ook niet dat ACE een geweldige stichting is hoor ,en zou er zelf in ieder geval niet snel ene hond weghalen.
En dat is niet omdat 10neke dat zegt want dat idee had ik al voor haar verhaal :wink:
Afbeelding

dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

bouvierpoedel schreef: Kind was al zwart ,dus . :19:

Hadden ze zich een beetje in moeten lezen. Leuke kleurtjes, jong en gezond gaat al snel naar de 20.000.
Per twee krijg je wel korting.
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Paisley »

Tara schreef: Ik ga in elk geval helemaal nergens inhoudelijk in op het verhaal, want ik geloof gerust dat er heel veel dingen niet deugen bij deze stichting. Maar het is echt totaal contraproductief om het te doen op de manier waarop 10eke bezig is. Het roept alleen maar irritatie op, en als je goed zou lezen zou je zien dat het inmiddels een welles-nietesgebeuren is geworden, het gaat al lang niet meer over Ace, het gaat alleen nog maar om wie er gelijk heeft. Dat is niks meer of minder dan drammen en dreinen, en daar is dit forum niet voor.

Grappig dat je jezelf er dan schuldig aan maakt. Je lijkt wel een herder - alsof jij moet regelen wat anderen doen en laten. Denk je dat dit niet een beetje contraproductief is?

Ik heb me in ieder geval niet geirriteerd aan het verhaal van 10eke en vind het alleen maar goed dat dit soort verhalen op internet te vinden zijn. Hoe moeten mensen anders een goede stichting van een slechte kunnen onderscheiden?
Ik denk dat mensen die zich er aan ergeren een beetje teveel tijd over hebben, dat ze bewust topics gaan opzoeken waarvan ze weten dat het irritatie oproept. :piew:
Afbeelding
10eke
Actief

Tineke schreef:
Weet je dat heb ik wel een tijdje gedacht dat het jou daar om ging,maar inmiddels ben ik daar eigenlijk niet zo meer van overtuigd.
Want als iemand een via via verhaal de wereld in brengt en aangeeft dat er blijkbaar iets mis is bij een stichting ben je direct van overtuigd dat het ook zo is.
Geen enkele kritische vraag stel je , niks daarvan het gaat volgens jou dan direct over gesjoemel terwijl daar dan geen enkel bewijs voor is ,enkel een via via verhaal.
Van alles wat ik schrijf heb ik bewijzen Tineke.
10eke
Actief

JYBD schreef:Na weer een tijdje meegelezen te hebben,....

Ik ken mensen die wel tot volle tevredenheid een maatje voor het leven via ACE gekregen hebben.
Ook wij hebben een paar jaar geleden op het punt gestaan via ACE een bulletje over te laten vliegen. Is niet doorgegaan omdat het de goede tijd nog niet was voor ons. Hond is prima terecht gekomen en heeft, samen met zijn baasjes, een superleven.
Het zal best wel zo zijn dat vindverhalen nogal aangedikt worden maar dat is volgens mij overal zo, ook bij Nederlandse asiels/opvangen. Je zult toch moeten zorgen dat jouw hondje opvalt in die enorme poel van aanbiedingen. Ik zie daar eigenlijk niets fouts in. Is een vorm van reclame, je moet toch wat? Ik ken iemand die erg direct bij ACE betrokken is en dat is een goudeerlijk mens en als het allemaal zo erg is als hier boven door mensen beschreven wordt dan zou zij zich nooit inzetten voor deze stichting.
Waar gewerkt worden vallen spaanders, en,..de beste stuurlui staan aan wal etc. etc. etc.
Het zal best zo zijn dat er fouten gemaakt worden, het is verschrikkeljk als je maatje na een paar maanden dood gaat. Maar omdat dan allemaal maar op een stichting te schuiven? Waar is je eigen verantwoordelijkheid?
Ik vind het allemaal prima en ik denk denk niet dat ACE hier veel schade van ondervind maar toch,.....
Als de tijd er in de toekomst is dat we weer op zoek moeten naar een nieuw bulletje en ons bulletje blijkt in het buitenland te zitten en bij de stichting ACE, dan gaan we er vol voor. Gaat die hond dan na een paar maanden dood, waar ik niet vanuit ga, dan heeft zij/hij toch nog een paar maanden de liefde gevoeld die iedere hond hoort te voelen in zijn leven en zal dan doodgaan omringd door liefde. Zo denk ik erover, hoeft helemaal niemand het mee eens te zijn.
Ik heb ook nooit beweerd dat ACE geen tevreden klanten heeft.

Gelukkig zijn er stichtingen die het er niet om te doen is om zoveel mogelijk honden te emigreren zoals ACE, die adverteren niet op Marktplaats, hoeven geen reclame te maken....
Zij verstrekken wel eerlijke informatie.
Dat zijn stichtingen die er wel aan meewerken om de problemen in het land van herkomst op te lossen en oprecht begaan zijn met honden.

Mogelijk is de persoon die jij kent en die direct bij ACE betrokken is niet op de hoogte van de wantoestanden die daar plaatsvinden.
De vrijwilligers (op enkele na) hebben geen idee van wat er werkelijk gebeurt bij ACE en dat heeft niets te maken met
vallende spaanders etc.

De meeste vrijwilligers zetten zich met hart en ziel in voor wat zij denken dat een organisatie is die honden uit de meest vreselijke situaties redt.
De meeste mensen worden vrijwilliger omdat ze iets willen betekenen voor kansloze honden.

Zoals gezegd, alles wat ik geschreven heb daar kan ik bewijzen van overleggen en daar blijkt dus uit dat er door toedoen van ACE honden onnodig leed wordt aangedaan, dat ACE onjuiste informatie verstrekt en zich niet aan de regels houdt.
Als je van honden houdt dan ga je je niet inzetten voor een organisatie waar dat gebeurt.
Nogmaals, de meeste vrijwilligers werken zich in het zweet, zij moesten eens weten waarvoor zij zich werkelijk in zetten, ze kunnen en willen het zich niet voorstellen dat zoiets zou gebeuren bij de organisatie waar zij zich voor inzetten, houden liever hun oogkleppen op,
waarschijnlijk omdat ze bang zijn voor de pijnlijke waarheid.

Nog even voor de duidelijkheid:

Mijn maatje is niet na een paar maanden doodgegaan, mijn maatje is doodziek in Nederland aangekomen, was ongeneeslijk ziek en moest
worden ingeslapen.
10eke
Actief

JYBD schreef:
bouvierpoedel schreef:
JYBD schreef:
Was dat kind ook verwaarloosd, zwaar ondervoed, niet gevaccineerd, was er gesjoemeld met documenten, tests en gezondheidsverklaring?
bouvierpoedel
Zeer actief

Maar eigenlijk zou het toch niet uit moeten maken of je het met liefde doet of gewoon omdat het zo uitkomt.
Ze halen ze daar weg en bezorgen ze een nieuw tehuis zonder ellende.
Zal mij ook een rotzorg zijn door wie ik gered word , even kort door de bocht.
Tineke
Zeer actief

10eke schreef:
Tineke schreef:
Ja maar daar heb ik het nu dus niet over.
Afbeelding

10eke
Actief

JYBD schreef: Ik vind het allemaal prima en ik denk denk niet dat ACE hier veel schade van ondervind maar toch,.....
Toch doet ACE er van alles aan om mijn berichten van de forums verwijderd te krijgen en
gaan daarin ook heel ver.
De webmaster van een ander forum is benaderd door iemand die zich voordeed als zijnde de advocaat van ACE.
De zogenaamde advocaat sommeerde de webmaster met dreigende toon om al mijn
berichten over ACE van het forum te verwijderen.
De webmaster heeft de persoon nagetrokken en deze was dus geen advocaat.
Iemand van ACE heeft zich dus valselijk uitgegeven als advocaat..
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

10eke schreef: De webmaster heeft de persoon nagetrokken en deze was dus geen advocaat.
Ja. En dat heb je dus ook doorgegeven aan de politie, dat iemand zich valselijk voordoet als advocaat?

Ben je je ook bekend met het gezegde "Slechte reclame is ook reclame"? Als iedereen overal Ace ziet staan als herplaatsingssites en ze willen over 4 jaar een hondje, zullen ze tegen die tijd alleen nog maar denken "Hmzz...Ace was het toch? Daar was toen zoveel aandacht voor? Laat ik daar eens kijken!" :mrgreen:
Xtine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Xtine »

10eke schreef:
JYBD schreef: Ik vind het allemaal prima en ik denk denk niet dat ACE hier veel schade van ondervind maar toch,.....
Toch doet ACE er van alles aan om mijn berichten van de forums verwijderd te krijgen en
gaan daarin ook heel ver.
De webmaster van een ander forum is benaderd door iemand die zich voordeed als zijnde de advocaat van ACE.
De zogenaamde advocaat sommeerde de webmaster met dreigende toon om al mijn
berichten over ACE van het forum te verwijderen.
De webmaster heeft de persoon nagetrokken en deze was dus geen advocaat.
En kan je dan ook even vermelden welk forum dat is.
Handle every stressful situation like a dog.
If you can't eat it or play with it,
Just pee on it and walk away.
bouvierpoedel
Zeer actief

Valt mij op dat je aan alles en iedereen die wat vind wat in jouw beleving past wel een heel groot waarheidsgehalte aan vast plakt.
Is het door de jaren heen niet groter en erger geworden in jouw beleving en kun je waarheid en fictie/leugens/halve waarheden/beleving in wat anderen aandragen of vinden nog wel scheiden van elkaar.?
JYBD
Zeer actief

Zou de beheerder van dit forum ook al benaderd zijn door de advocaat van ACE??

Afbeelding
10eke
Actief

Tineke schreef:
10eke schreef:
Tineke schreef:
Ja maar daar heb ik het nu dus niet over.
Het duurde even voordat dat kwartje viel!

Er zijn wel kritische vragen gesteld maar daar wordt niet op ingegaan; het zou inderdaad beter geweest zijn
als ik het woordje "zouden" er tussen gevoegd had.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”