Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

benche's

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Marion. schreef:
Addy schreef:ga nou niet het heilige onschuldige boontje uithangen :roll:
Je begint er zelf over dat de ban van Martijn terecht is komediante :roll:
Ik vind de ban volkomen terecht. Sterker nog, ik vind dat hij al jaren eerder een definitieve ban had mogen hebben.

Ik ben geen komediante, niet heilig, en niet onschuldig. Maar Martijn zou zich niet meer op fora mogen begeven, zonder persoonlijke cursussen.

Ik ben voor zoveel uitgemaakt op dit forum, en dat mocht allemaal maar, dat ik nu gewoon moet lachen om de maandban voor Martijn. Het vervolg-scenario zie ik ook al helemaal voor me. Ik heb al voorpret bij gillende Marc.
Voorlopig heb ik niemand zo zien gillen als jij hier dus wat dat betreft maak jij meer mensen aan het lachen dan ik.
Verder heb ik enorme spijt dat ik je het voordeel van de twijfel heb gegeven. Martijn zei meteen dat je nog steeds die verbitterde twistzieke dame was en hij had gelijk blijkt :ok: We zouden je negeren. Maargoed, dat laat je niet toe. Het ongeluk druipt van je af en eigenlijk heb ik medelijden met je als ik nadenk. Hoewel.....eigenlijk is het gewoon je eigen domme schuld ook allemaal :smile:

Moderators, persoonlijke vete. Ik vraag om een waarschuwing voor Marion. Die komt niet maar ik kan het wel proberen toch?
Laatst gewijzigd door laeken op 19 aug 2008 21:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Nou, ik slaap er een nachtje over. Ik heb bij mijn 'terugkeer' een heleboel leuke reacties gehad, maar de negatieven (op het forum) hebben weer de overhand.

Ik denk er nog over, of ik dit wel wil.
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Marion. schreef:Ik ben teruggekomen omdat ik van Cloor geen mail-adres kon vinden, zodat ik haar sterkte kon wensen.

Wat een nare mensen zitten hier toch. Ongeveer zo zuur als de druiventakken die ze anderen toedichten. Blehhhh.
Je valt toevallig wel weer lekker met je neus in de boter hè?

Je had het forum de ellende kunnen besparen en lekker aan één van je vriendinnetjes Cloor haar email-adres kunnen vragen.
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Jammer dat er weer persoonlijke dingen via forum gespeeld worden, zowel via Martijn als Jessica :19:
Marion.

MARC_S schreef:Martijn zei meteen dat je nog steeds die verbitterde twistzieke dame was en hij had gelijk blijkt :ok: Het ongeluk druipt van je af en eigenlijk heb ik medelijden met je als ik nadenk. Hoewel.....eigenlijk is het gewoon je eigen domme schuld ook allemaal :smile:
Naar kind. Get a life. Jullie hebben me ook al wraakzuchtig gepraat. Lul maar een eindje verder. Zonder mij dan.
laeken
Zeer actief

Marion. schreef:Nou, ik slaap er een nachtje over. Ik heb bij mijn 'terugkeer' een heleboel leuke reacties gehad, maar de negatieven (op het forum) hebben weer de overhand.

Ik denk er nog over, of ik dit wel wil.
Ja, blijf gewoon weg. Het was lekker rustig hier en nu je als mijn nieuwe stalker wedergekeerd bent zie ik je liever gaan dan komen. Ik baal dat ik je met open visier tegemoed ben gekomen en dat ik dacht dat alles normaal zou worden. :ok: Jij stopt toch nooit. :roll:
Afbeelding
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Marion. schreef:
Golden Stanley schreef:Maar dit gebeurt wel, hoor....... :19:
Naar mijn bescheiden mening is dit de enige reden dat Martijn hier nog steeds geen permanente ban heeft :19:
stooktrol, is dat de reden waarom je terug kwam :denken:
laeken
Zeer actief

Marion. schreef:
MARC_S schreef:Martijn zei meteen dat je nog steeds die verbitterde twistzieke dame was en hij had gelijk blijkt :ok: Het ongeluk druipt van je af en eigenlijk heb ik medelijden met je als ik nadenk. Hoewel.....eigenlijk is het gewoon je eigen domme schuld ook allemaal :smile:
Naar kind. Get a life. Jullie hebben me ook al wraakzuchtig gepraat. Lul maar een eindje verder. Zonder mij dan.
Mooi zo. Ik ga sowieso niet weg want ik heb nog niet eens een waarschuwing gehad. Nog nooit :ok:
Ik zag de bui al hangen toen je Fenella de meest arrogante bitch noemde die je ooit in je leven had gezien. Ik dacht al, daaar gaaaaaaan we weer. Maargoed, nu weet ik het zeker. :wink:
Afbeelding
Marion.

MARC_S schreef:Mooi zo. Ik ga sowieso niet weg want ik heb nog niet eens een waarschuwing gehad. Nog nooit :ok:
Ik ook niet schat. Maar ik kan weggaan omdat de sfeer me niet aanstaat. Dat was in januari zo, en dat is nu nog steeds.
Klaar dan. Heb ik geen ban voor nodig.
laeken
Zeer actief

Marion. schreef:
MARC_S schreef:Mooi zo. Ik ga sowieso niet weg want ik heb nog niet eens een waarschuwing gehad. Nog nooit :ok:
Ik ook niet schat. Maar ik kan weggaan omdat de sfeer me niet aanstaat. Dat was in januari zo, en dat is nu nog steeds.
Ik toch ook niet?

Zullen we stoppen met praten Marion?
Afbeelding
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Ik loop hier nog niet zo lang rond, maar ik vind dit allemaal wel erg ver gaan. Ik zou wel eens willen weten waar deze ban voor uitgedeeld is. Ik heb alle openbare topics gevolgd en ik heb niets gezien waar ik nou zo steil van achterover val. Maar goed, ik begrijp uit alle verwijzingen naar vroeger dat er een hoop oud zeer moet zitten. :19: Waarom in hemelsnaam??? :19:

Ik vind het hier ook erg leuk, maar uiteindelijk is het 'maar' een forum over honden. En er zijn volgens mij meerdere leden die zich hebben laten gaan vandaag :19: Ik heb ook wel eens aanvaringen (ahum :wink:) Op het moment zelf raakt het me heus wel, maar als ik uiteindelijk mijn laptop dichtklap om met mijn hondje te spelen, dan zal het me toch echt aan de bips oxideren of ik wel in de pul val bij anonieme mensen op het www :19:

Ondanks dat ik ook wel eens een aanvaring met Martijn heb gehad vind ik hem een beeldbepalend forumlid. Hij is dan misschien wel uitgesproken, maar dat maakt hem ook kleurrijk. :wink:

Ik schrik hier eerlijk gezegd een beetje van. Eerst Pak een levenslange ban (waar we de reden niet van te horen krijgen) en nu Martijn om imo vage redenen. Ik had tot nu toe geen reden om er al te zeer over na te denken, maar ik vind dit geen prettige gang van zaken :19:

En ik ben het met Addy eens: deze ontsporing zat er al pagina's lang aan te komen.

Eerder ingrijpen en daardoor mensen tegen zichzelf in bescherming nemen zou ik van de moderatoren zeker gewaardeerd hebben :ok:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

MARC_S schreef:
Marion. schreef:
Mooi zo. Ik ga sowieso niet weg want ik heb nog niet eens een waarschuwing gehad. Nog nooit :ok:
Ik zag de bui al hangen toen je Fenella de meest arrogante bitch noemde die je ooit in je leven had gezien. Ik dacht al, daaar gaaaaaaan we weer. Maargoed, nu weet ik het zeker. :wink:
Ik weet wie het zegt... iemand die mij *gelukkig* totaal niet kent en nooit zal kennen :ok: Ik ben blij dat ik niet zo triest persoontje ben om zoiets te zeggen over een wildvreemde :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Addy

Marion. schreef:
Afbeelding
Marion.

Frenk schreef:Ondanks dat ik ook wel eens een aanvaring met Martijn heb gehad vind ik hem een beeldbepalend forumlid. Hij is dan misschien wel uitgesproken, maar dat maakt hem ook kleurrijk. :wink:
Och ja, kleurrijk is hij zeker. En tot op zekere hoogte ook nog grappig. Zelfs als hij je onder de eerste de beste trein wilt zien belanden.

Maar ik ben die leeftijd echt voorbij hoor. Jullie zoeken het zelf maar uit. Dag.
Addy

Marion. schreef:Maar ik ben die leeftijd echt voorbij hoor. Jullie zoeken het zelf maar uit. Dag.
ook dag :zwaai
Frenk
Zeer actief

Marion. schreef:
Frenk schreef:Ondanks dat ik ook wel eens een aanvaring met Martijn heb gehad vind ik hem een beeldbepalend forumlid. Hij is dan misschien wel uitgesproken, maar dat maakt hem ook kleurrijk. :wink:
Och ja, kleurrijk is hij zeker. En tot op zekere hoogte ook nog grappig. Zelfs als hij je onder de eerste de beste trein wilt zien belanden.

Maar ik ben die leeftijd echt voorbij hoor. Jullie zoeken het zelf maar uit. Dag.
Misschien komt het verkeerd op mij over, maar het lijkt soms wel of er pure haat over mijn beeldscherm schuift.....

Vinden jullie (alle ruziemakers dus) dat zelf nou ook niet een beetje overdreven :denken:
Afbeelding
Biko
Zeer actief

Ongelezen bericht door Biko »

Even on topic dan maar:

Ik denk dat honden de bench een fijne plek vinden, zeker als het afgeschermd is met een dekentje omdat het lijkt op een 'hol'.
Dat is ook de reden dat veel honden onder eettafel en de salontafel gaan liggen. Het is een mand met een dakje eigenlijk. En een deurtje natuurlijk. Voor de veiligheid van de pup kan dat belangrijk zijn, je kan het deurtje natuurlijk ook open laten.
hondengedragscentrum.nl

& een pootje van Biko!
Marion.

malinois schreef:Ik ben blij dat ik niet zo triest persoontje ben om zoiets te zeggen over een wildvreemde :ok:
Van een modje. Geweldig :roll:
Schrijf me maar uit goddelijkheid. Schrijf me maar uit.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
malinois schreef:Ik ben blij dat ik niet zo triest persoontje ben om zoiets te zeggen over een wildvreemde :ok:
oh ik mag me door jou van alles laten uitmaken maar niks terugzeggen... nou Marion. dat doe ik wel... :ok: Als je uitgeschreven wil worden kun je een pb of mail naar het modteam sturen....
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Addy

Marion. schreef:
dat ken jezelf doen toch :denken:
gewoon even een verzoekje aan de modjes of gewoon niet meer komen :roll:
Marion.

malinois schreef:oh ik mag me door jou van alles laten uitmaken maar niks terugzeggen... nou Marion. dat doe ik wel... :ok: Als je uitgeschreven wil worden kun je een pb of mail naar het modteam sturen....
Eerst quoten waar ik je voor alles uitmaak.

Daarna mag je me verwijderen, inderdaad.
kaila
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): siberische husky, poes
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door kaila »

MARC_S schreef:
Is er eigenlijk ergens een hondenforum zonder een stel dames met jeuk aan de vingers bij de banknopjes? Ik bedoel er lopen hier notoire afschuwelijke schelders rond die nog niet eens waarschuwingen hebben gekregen. Dus als die mensen hier vrij spel hebben, waarom wordt een ander dan bij een bericht de mond permanent gesnoerd?
Ik ken nog een leuk gitaarforum :mrgreen: (http://www.gitaarnet.nl/forum/) (en dan vooral de offtopic waar je voor moet registreren)
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
malinois schreef:oh ik mag me door jou van alles laten uitmaken maar niks terugzeggen... nou Marion. dat doe ik wel... :ok: Als je uitgeschreven wil worden kun je een pb of mail naar het modteam sturen....
Eerst quoten waar ik je voor alles uitmaak.

Daarna mag je me verwijderen, inderdaad.
Marion. schreef: Mag ik nog even zeggen dat ik je het meest arrogante wijf vind dat ik ooit heb meegemaakt?
Dank je.
alsjeblieft...
en ik ga je niet verwijderen, je kunt een mail of pb sturen naar het modteam met dit verzoek.
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Waar ging het ookal weer over persoonlijke vete's? Ooooooh nee, Benches :mrgreen:

Ik vind in sommige gevallen een bench een prima oplossing, zolang een hond daar maar niet te lang alleen in hoeft te liggen, dat lijkt me als mens ook geen lolletje, om je om te moeten draaien in een hok van 1 bij 1.
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

Aimee schreef:Waar ging het ookal weer over persoonlijke vete's? Ooooooh nee, Benches :mrgreen:

Ik vind in sommige gevallen een bench een prima oplossing, zolang een hond daar maar niet te lang alleen in hoeft te liggen, dat lijkt me als mens ook geen lolletje, om je om te moeten draaien in een hok van 1 bij 1.

Da is wel een beetje een overdreven vergelijking vind ik, een mens van zeg maar 1.70 in een hok van van 1 bij 1 of een hond van 50 cm schofthoogte in zo'n zelfde hok. De bench waar Gollum destijds inlag was groot genoeg om op alle mogelijke uitgestrekte en gekronkelde manieren te gaan liggen.
Ik ben het wel met je eens dat ze er niet te lang in moeten liggen.
Brindlecardi
Zeer actief

Gollum schreef:
Aimee schreef:Waar ging het ookal weer over persoonlijke vete's? Ooooooh nee, Benches :mrgreen:

Da is wel een beetje een overdreven vergelijking vind ik, een mens van zeg maar 1.70 in een hok van van 1 bij 1 of een hond van 50 cm schofthoogte in zo'n zelfde hok. De bench waar Gollum destijds inlag was groot genoeg om op alle mogelijke uitgestrekte en gekronkelde manieren te gaan liggen.
Ach ik ben ook niet zo groot hoor :mrgreen: Nee hoor geintje, overdrijven is af en toe ook een vak natuurlijk, maar aangezien dit topic sowieso al niet echt serieus meer is, mag een beetje overdrijven ook wel, toch? :mrgreen:

Ik heb dan trouwens liever dat een hond in een kennel zit, als de baas weg is, dan dat ze in een bench moeten zitten, en voor tijdelijk is het geen ramp, maar er zijn wel betere mogelijkheden denk ik.
Frenk
Zeer actief

Aimee schreef:
Gollum schreef:

Ach ik ben ook niet zo groot hoor :mrgreen: Nee hoor geintje, overdrijven is af en toe ook een vak natuurlijk, maar aangezien dit topic sowieso al niet echt serieus meer is, mag een beetje overdrijven ook wel, toch? :mrgreen:

Ik heb dan trouwens liever dat een hond in een kennel zit, als de baas weg is, dan dat ze in een bench moeten zitten, en voor tijdelijk is het geen ramp, maar er zijn wel betere mogelijkheden denk ik.
Ik denk niet dat een groter vloeroppervlak automatisch maar prettiger is voor een hond :19:
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief

Frenk schreef:
Aimee schreef:
Gollum schreef:

Ik denk niet dat een groter vloeroppervlak automatisch maar prettiger is voor een hond :19:
Het is voor een hond geen feest lijkt me op overdag 6 uur opgesloten te zitten in een ruimte waarin hij misschien 3 mogelijkheden heeft om te liggen :wink: Even de pootjes strekken zonder dat er een poot tussen het tralies beland, even ergens anders liggen omdat het te warm is etc. Dat lijkt me voor een hond toch erg prettig, ik merk dat de honden hier ook echt niet op één plek slapen als ze overdag slapen, dan 'slapen' ze de hele kamer door om het even zo te zeggen.
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Nou Nanni ligt echt vastgeroest op der mat hoor :N: :mrgreen: Die ligt altijd op dezelfde mat als ze op de gang lag. Nu in huiskamer wisselt ze wel van ene mat naar de ander
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

Frenk schreef:
Aimee schreef:
Gollum schreef:

Dat hangt ervanaf hoe groot dat vloeroppervlak is. Met die hitte zag ik dat Gollum andere plekjes als normaal opzocht om te gaan liggen, de badkamer bijvoorbeeld. Ik vind het toch wel een prettig idee dat ze zelf kan bepalen wat voor haar de meest comfortabele plek in huis is om te liggen, moet er niet aan denken dat ze in een bench zit en het heet heeft.
Een bench of een kennel daar zie ik dan weer niet zo'n groot verschil in, of het moet echt een hele grote kennel zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”