Moderator: moderatorteam
sirene schreef:Bedankt voor alle leuke reacties!
Iemand zei wat een acrobaatjes. Moet je deze zien:
Toch knap met 5,5 week ?
Geweldig hè ?! Ze is zo behendig en lenig al. Niet normaal. Ze springt ook als enige in volle vaart al over het instapje van de ren. De rest kan het nog steeds niet.Mirr schreef:Kijk nou dan!!!!
Wortelprut ? Gewoon gepureerde wasmand uit mijn onderschrift. Ik zei "jullie vinden hem toch zo lekker!?"Badu schreef:Knap dat je ze zo in stand krijgt met een wortelprutje
Bedankt, leuk om te lezen. Ik ben het grotendeels met je eens, ik vind qua bouw ook weinig verschil tussen die twee zitten al is Doña op het moment meer een slungeltje.LongFields schreef:Gitana spreekt me vanaf deze foto's enorm aan, de twee bovenste pups ontlopen elkaar niet heel veel qua bouw, maar Gitana haar voorhand lijkt me beter gehoekt te zijn, waardoor zij beter in balans lijkt. Haar koppie vind ik ook prachtig trouwens.
Ik ben er nog steeds niet uit hoor. Heb dus nog steeds niet gekozen. Blijft spannend zo hè ?!YvetteJ schreef:Wat leuk om ze zo onder elkaar te zien!!
Ik vind Gitana de mooiste denk ik, hoewel, het hoofd van Doña vind ik weer iets mooier... Lastig hoor...
Voor mezelf zou ik Xime kiezenkomt vast door vrijdagavond
Thanks. Nee ik vergeet je nietmonky555 schreef:vergeet je ons nietwat een heerlijke bouw hebben ze, ze zijn echt heel leuk
Wat leuk om te horenBadu schreef:Ik zie op basis van de foto's werkelijk geen verschil tussen de meisjes....
Vind ze alle drie![]()
Dankjewel! Jij de meiden zijn mooi hè ? Oh die hangbillen en vetkwabben zijn zo schattig!Jippie schreef:Ik vind nu Dona t mooist, dan Gitana, en dan Xime..maar vind ze eigenlijk alle drie heel mooi! Ik had Jaap aan de lijn, en zat tegelijkertijd beetje onoplettend te klikken en te scrollen op het forum, zonder dat ik echt bewust wist waar ik naar toe ging. Ineens zie ik de pups! En zeg.. Wow..die pups van Sonja zijn wel echt heel mooi zeg![]()
Maar ik vind Dona zo mooi vierkant, en sowieso heeft ze op de foto's het mooiste koppie vind ik.
Wie weet vind ik woensdag een ander veel leuker hoor. Ben benieuwd!
Ooh en die hangbilletjes..(vooral bij Gitana)
Nee, dat denk ik ook wel. Als ik eenmaal mijn keus heb gemaakt krijg ik er toch geen spijt meer van. Maar nu vind ik het zo moeilijk.YvetteJ schreef:haha ach, ik kan de spanning wel aan hoorben alleen heel benieuwd, maar wat het ook wordt, volgens mij kun je geen verkeerde keuze maken
sirene schreef:Zet hier nog ff de standfoto's. Hier komen toch weer andere mensen;)
Ja, dat is Doña. Bedankt voor jouw mening!Podenji schreef:oohh wat zijn ze mooi Son!! alle 3 prachtig, eerste indruk zei ik Gitana, maar ze staat er dan ook wel erg voordelig bij op deze foto , ik neig , nu ik de fotos wat beter en langer bekeken heb naar Dona, of was het Xime? eh de 2e iig
Dat mag hoor, dat is ook leuk om te horenAriane schreef:sirene schreef:Zet hier nog ff de standfoto's. Hier komen toch weer andere mensen;)
![]()
Ik heb er helaas geen verstand van en vind ze alle drie
Ja, maar ik wilde jullie ff testenInge O schreef:puur qua bouw kies ik ook voor gitana.
voor de rest heb ik er geen verstand van maar jij wel dus kiezen wordt vast een makkie![]()
.
Dat wordt gewoon ienemienemutten.sirene schreef:Ja, maar ik wilde jullie ff testenInge O schreef:puur qua bouw kies ik ook voor gitana.
voor de rest heb ik er geen verstand van maar jij wel dus kiezen wordt vast een makkie![]()
.
![]()
ik verander 3x per dag van favoriet dus het wordt echt een makkie
Hij is gaaf, maar nu zijn we wel benieuwd natuurlijk....sirene schreef:Ha! Hij is echt superik had hem via Yvette al gekregen. Nee, ik heb geen FB, tenminste die is niet actief en dat wil ik denk ik zo houden
![]()
Het was heel gezellig en ik ben razend benieuwd naar de rest. En dankzij de shoot ben ik helemaal zeker over _mijn_ pupje!![]()
Bedankt
Wat een leuke foto, ben ook benieuwd naar de rest.sirene schreef:Ha! Hij is echt superik had hem via Yvette al gekregen. Nee, ik heb geen FB, tenminste die is niet actief en dat wil ik denk ik zo houden
![]()
Het was heel gezellig en ik ben razend benieuwd naar de rest. En dankzij de shoot ben ik helemaal zeker over _mijn_ pupje!![]()
Bedankt
Wat leuk! Ik ben ook benieuwd naar jouw foto's!!Annemiek schreef:Wat een leuke foto, ben ook benieuwd naar de rest.sirene schreef:Ha! Hij is echt superik had hem via Yvette al gekregen. Nee, ik heb geen FB, tenminste die is niet actief en dat wil ik denk ik zo houden
![]()
Bedankt
Wij hebben van de week ook een fotoshoot gedaan, wat een gedoe met 10 puppies. Pa en ma waren er ook, Pa staat ook met zijn pups op de foto. Zo schattig!! En pa en ma samen.
Kan ook niet wachten op het resultaat.
Zal ze ook posten als ik ze heb.
Maarre ben ook nieuwsgierig welke jou pupje word!!!!