Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bibi zwanger!
Moderator: moderatorteam
-
Selian
- Actief
- Mijn ras(sen): Groetjes,
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas&Ruby
Selian Border Collie's - Locatie: Hoogezand
- Contacteer:
ik snap best dat jullie met zn allen voor het ras op willen komen..
en helaas weet ikook als geen ander wat een rottweiler op oorlogs pad kan uit voeren, mijn tante is een paar jaar geleden doorgebeten door een rottweiler!
maar ik denk dat ze ondertussen wel weet, en ze had toch duidelijk gezegd dat ze niet verder gaat fokken.
Maar het hele topic gaat er over dat Regina dit doet, en regina dat doet.. Martijn die heeft al helemaal verteld hoe de pups gaan worden etc.. Waar slaat dat op dan? Daar gaat zowat het hele topic jah over.. En dan moet je weer ontopic.
De titel van de topic is: bibi is zwanger..
niet de mag test voor de rottweiler..
Ik sta er ook niet achter wat regina doet, en mijn mening weet ze ook, maar ik trap haar niet de grond in? Wat voor zin heeft het? Bibi is toch al zwanger, en verder fokken wil ze niet?
Misschien als iedereen zoals ik net ook al zei, op een normale manier haar aan het verstand wil brengen dat ze heel dom bezig is, misschien luisterd ze er naar.. maar 30 pagina's lang iemand de grond in trappen helpt daar niet mee..
en helaas weet ikook als geen ander wat een rottweiler op oorlogs pad kan uit voeren, mijn tante is een paar jaar geleden doorgebeten door een rottweiler!
maar ik denk dat ze ondertussen wel weet, en ze had toch duidelijk gezegd dat ze niet verder gaat fokken.
Maar het hele topic gaat er over dat Regina dit doet, en regina dat doet.. Martijn die heeft al helemaal verteld hoe de pups gaan worden etc.. Waar slaat dat op dan? Daar gaat zowat het hele topic jah over.. En dan moet je weer ontopic.
Ik sta er ook niet achter wat regina doet, en mijn mening weet ze ook, maar ik trap haar niet de grond in? Wat voor zin heeft het? Bibi is toch al zwanger, en verder fokken wil ze niet?
Misschien als iedereen zoals ik net ook al zei, op een normale manier haar aan het verstand wil brengen dat ze heel dom bezig is, misschien luisterd ze er naar.. maar 30 pagina's lang iemand de grond in trappen helpt daar niet mee..
Groetjes,
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
-
Selian
- Actief
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas&Ruby
- Contacteer:
goh jah van meer dan 700 berichtjes zullen er eens een keer 50 goede adviezen in zittenLongFields schreef:Ga ze dan eerst toch alle 33 maar teruglezen, en kom tot de conclusie dat er heel wat zinvolle adviezen zijn gegeven zonder dat Regina daar (om jouw woorden te gebruiken) in de grond is getrapt.Selian schreef:wat is dan ontopic?moderatorteam schreef:Zeg, ontopic.
Regina nog verder de grond in trappen?
Haar rotti afzeiken omdat ie niet getest is?
Vooroordelen over hoe het nestje geboren gaat worden?
want zover ik begreep gaat dit topic al zo'n 33 pagina's daarover??
Misschien kun je er zelf ook nog wat van leren.
Groetjes,
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
sorry selian! laten we wat nuttigs gaan doen ok?Selian schreef:goh jah van meer dan 700 berichtjes zullen er eens een keer 50 goede adviezen in zittenLongFields schreef:Ga ze dan eerst toch alle 33 maar teruglezen, en kom tot de conclusie dat er heel wat zinvolle adviezen zijn gegeven zonder dat Regina daar (om jouw woorden te gebruiken) in de grond is getrapt.Selian schreef:wat is dan ontopic?moderatorteam schreef:Zeg, ontopic.
ohhhh! ahhhhh! wat leuk dat bibi zwanger is!!!!
lijkt hier goddomme wel het libelle forum

-
Selian
- Actief
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas&Ruby
- Contacteer:
zeg ik dat dat moet? Ik ben er ook op tegen maar zit haar niet de grond in te trappen.massam schreef:sorry selian! laten we wat nuttigs gaan doen ok?Selian schreef:goh jah van meer dan 700 berichtjes zullen er eens een keer 50 goede adviezen in zittenLongFields schreef:Ga ze dan eerst toch alle 33 maar teruglezen, en kom tot de conclusie dat er heel wat zinvolle adviezen zijn gegeven zonder dat Regina daar (om jouw woorden te gebruiken) in de grond is getrapt.Selian schreef: wat is dan ontopic?
het er niet mee eens zijn en je mening geven is iets anders dan, het er niet mee eens zijn en het er eens lekker inwrijven..
doe je het in het echt ook zo als je het niet ergens mee eens bent, het eens lekker naar elkaar toeschelden?
Groetjes,
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
Selian schreef:ik snap best dat jullie met zn allen voor het ras op willen komen..
maar ik denk dat ze ondertussen wel weet
ze wist het al maaaanden eerder dat ze dit van plan was en ze komt op genoeg fora om te weten dat dit niet de manier is en zeker niet met een rottweiler. en DAAR gaat het om, ze is heel bewust en met voorbedachte rade bezig en niet naief of zo hoor, denk dat vooral niet! ,
en ze had toch duidelijk gezegd dat ze niet verder gaat fokken.
wel, ze zegt alleen dat ze niet meer met Bibi gaat fokken, maar ze sluit niet uit dat ze niet met die stamboomteef uit Duitsland gaat fokken, dus lijkt het erop dat ze dit nest alleen fokt om haar nieuwe teef te kunnen kopen
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Al zou er maar 1 goede tussen zitten...Selian schreef:LongFields schreef:Ga ze dan eerst toch alle 33 maar teruglezen, en kom tot de conclusie dat er heel wat zinvolle adviezen zijn gegeven zonder dat Regina daar (om jouw woorden te gebruiken) in de grond is getrapt.Selian schreef:wat is dan ontopic?moderatorteam schreef:Zeg, ontopic.
goh jah van meer dan 700 berichtjes zullen er eens een keer 50 goede adviezen in zitten
NIet alleen Regina, maar ook andere mensen die misschien nog nooit hadden nagedacht over de risico's van zomaar gaan fokken kunnen hiervan leren. Net zoals van andere topics trouwens die over fokken gaan.
Zelf heb ik hier ook erg veel over fokken geleerd, voordat ik me zelf daarin begeven heb. En nog leer ik hier zat, daarom kom ik zo graag op dit forum. Dat je af en toe sommige teksten of reacties moet negeren doet mij niets. Wat nuttig is filter ik er gewoon uit, zou jij ook kunnen doen misschien.
-
Selian
- Actief
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas&Ruby
- Contacteer:
en nu wordt er dus alweer voor haar besloten dat ze dus verder gaat fokken..
ze zegt toch van niet! Waarom is iedereen toch altijd schuldig totdat het tegen deel bewezen is en niet anders!
wat je wel goed zegt is dat het er op lijkt dat ze het geld er voor gaat gebruiken..
maar menig mensen hadden in de voorgaande berichtten al duidelijk gemaakt dat ze het zo gaat doen..
ze zegt toch van niet! Waarom is iedereen toch altijd schuldig totdat het tegen deel bewezen is en niet anders!
wat je wel goed zegt is dat het er op lijkt dat ze het geld er voor gaat gebruiken..
maar menig mensen hadden in de voorgaande berichtten al duidelijk gemaakt dat ze het zo gaat doen..
Groetjes,
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
- tura
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Van dat geld wat ze overhoud van dit nestje, ken je echt geen pup kopen in Duitsland of zelfs in Nederland.......bulletjebe schreef: wel, ze zegt alleen dat ze niet meer met Bibi gaat fokken, maar ze sluit niet uit dat ze niet met die stamboomteef uit Duitsland gaat fokken, dus lijkt het erop dat ze dit nest alleen fokt om haar nieuwe teef te kunnen kopen
-
Selian
- Actief
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas&Ruby
- Contacteer:
tuurlijk ik ben wel de laatste die ontkent dat er geen goede dingen tussen zitten.. Er zullen vast ook zeker hele goede tussen zitten..LongFields schreef:Al zou er maar 1 goede tussen zitten...Selian schreef:LongFields schreef:Ga ze dan eerst toch alle 33 maar teruglezen, en kom tot de conclusie dat er heel wat zinvolle adviezen zijn gegeven zonder dat Regina daar (om jouw woorden te gebruiken) in de grond is getrapt.Selian schreef: wat is dan ontopic?
goh jah van meer dan 700 berichtjes zullen er eens een keer 50 goede adviezen in zitten
NIet alleen Regina, maar ook andere mensen die misschien nog nooit hadden nagedacht over de risico's van zomaar gaan fokken kunnen hiervan leren. Net zoals van andere topics trouwens die over fokken gaan.
Zelf heb ik hier ook erg veel over fokken geleerd, voordat ik me zelf daarin begeven heb. En nog leer ik hier zat, daarom kom ik zo graag op dit forum. Dat je af en toe sommige teksten of reacties moet negeren doet mij niets. Wat nuttig is filter ik er gewoon uit, zou jij ook kunnen doen misschien.
waar je ook zeker wat van kan leren..
maar ik snap niet waarom die andere berichtten haar zo de grond in moeten trappen, het is niet nodig!!
maar goed, ik zal wel een naif meisje zijn van 16!
Groetjes,
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
-
Selian
- Actief
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas&Ruby
- Contacteer:
zijn die vooroordelen dus ook weer uit de wereld dat ze het geld daar voor gaat gebruiken..tura schreef:Van dat geld wat ze overhoud van dit nestje, ken je echt geen pup kopen in Duitsland of zelfs in Nederland.......bulletjebe schreef: wel, ze zegt alleen dat ze niet meer met Bibi gaat fokken, maar ze sluit niet uit dat ze niet met die stamboomteef uit Duitsland gaat fokken, dus lijkt het erop dat ze dit nest alleen fokt om haar nieuwe teef te kunnen kopen
Groetjes,
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Contacteer:
tura schreef:Van dat geld wat ze overhoud van dit nestje, ken je echt geen pup kopen in Duitsland of zelfs in Nederland.......bulletjebe schreef: wel, ze zegt alleen dat ze niet meer met Bibi gaat fokken, maar ze sluit niet uit dat ze niet met die stamboomteef uit Duitsland gaat fokken, dus lijkt het erop dat ze dit nest alleen fokt om haar nieuwe teef te kunnen kopen
Het nest had al geen meerwaarde maar nu schiet zelfs de fokker er nog niks mee op, sielug seg .....
-
Selian
- Actief
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas&Ruby
- Contacteer:
misschien hadden al die andere honderden mensen die hun hond zo verklooten ook beter na moeten denken..
Groetjes,
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Contacteer:
Als een van haar pups later een kind afslacht kan dat de reden zijn dat er een verbod komt ja! Dat is nou eenmal de WET in Nederland en denk daar maar eens over na. Zij kan namelijk niet aantonen dat ze volgens de regels heeft gefokt om het aantal bijtincidenten terug te brengen, haar hond heeft al 3 keer gebeten dus die is niet bepaald stabiel te noemen.Selian schreef:yeah right een heel ras wordt misschien verboden omdat Regina een nestje fokt..
misschien hadden al die andere honderden mensen die hun hond zo verklooten ook beter na moeten denken..het is niet alleen haar schuld mocht het zo zijn..
Er kan ook nog een terugslag naar de voorouders plaatsvinden en weet jij hoe die van karakter zijn? Nee, Regina ook niet, dus ze gooit haar pupkopers in het diepe wat karakter betreft.
En nogmaals, als die wet er komt is Regina er MEDE schuldig aan, maar goed, je zult het allemaal nog wel snappen als er een fokverbod dreigt voor Bordercollies. Dan zou je wel willen dat iedereen het beste zou doen voor het ras, maar nu gaat het over de Rottweiler en is het de ver van mijn bed show voor jou he?
- peggy en vinnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 yorkshire terroristjes
nee de schuld van allemaal die mensen bij elkaar, en iedereen die je kunt overtuigen om het op deze manier niet meer te doen is er weer eenSelian schreef:yeah right een heel ras wordt misschien verboden omdat Regina een nestje fokt..
misschien hadden al die andere honderden mensen die hun hond zo verklooten ook beter na moeten denken..het is niet alleen haar schuld mocht het zo zijn..
-
Femmy
- Actief
Een ieder uit zijn mening in het BELANG van het gehele ras, ter voorkoming van het van toepassing verklaren van de RAD op dit ras. Ook ik lees dit onderwerp vol ongeloof, een ras dat zo op de afgrond staat in een kwaad daglicht stellen met een dergelijke combinatie, althans combinaties gezien het feit dat niet 100% zeker is wie de vader is van dit nest. Een mening geven verandert niets aan het feit dat de teef draagt en dat de pups daadwerkelijk ter wereld worden gebracht, maar drukt de 'fokker' wel met de neus op de feiten, deze liegen er niet om.
Geen idee of de pups inmiddels geboren zijn, maar ik hoop dat alle pups gezond en levend ter wereld komen en liefdevolle, zorgzame adressen vinden en NIMMER voor de fok gebruikt zullen worden.
Groetjes, Femmy
Geen idee of de pups inmiddels geboren zijn, maar ik hoop dat alle pups gezond en levend ter wereld komen en liefdevolle, zorgzame adressen vinden en NIMMER voor de fok gebruikt zullen worden.
Groetjes, Femmy
-
Selian
- Actief
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas&Ruby
- Contacteer:
zoals jij het zegt is het dan inderdaad..peggy en vinnie schreef:nee de schuld van allemaal die mensen bij elkaar, en iedereen die je kunt overtuigen om het op deze manier niet meer te doen is er weer eenSelian schreef:yeah right een heel ras wordt misschien verboden omdat Regina een nestje fokt..
maar die andere hier boven zegt is het alleen haar schuld.. maar goed..
xxx
Groetjes,
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
-
Selian
- Actief
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas&Ruby
- Contacteer:
jij zegt het hierboven alsof het alleen aan regina ligt.. tuurlijk zij heeft er ook invloed op, maar zei is niet de enigste die er dan schuldig aan is!bulletjebe schreef:Als een van haar pups later een kind afslacht kan dat de reden zijn dat er een verbod komt ja! Dat is nou eenmal de WET in Nederland en denk daar maar eens over na. Zij kan namelijk niet aantonen dat ze volgens de regels heeft gefokt om het aantal bijtincidenten terug te brengen, haar hond heeft al 3 keer gebeten dus die is niet bepaald stabiel te noemen.Selian schreef:yeah right een heel ras wordt misschien verboden omdat Regina een nestje fokt..
Er kan ook nog een terugslag naar de voorouders plaatsvinden en weet jij hoe die van karakter zijn? Nee, Regina ook niet, dus ze gooit haar pupkopers in het diepe wat karakter betreft.
En nogmaals, als die wet er komt is Regina er MEDE schuldig aan, maar goed, je zult het allemaal nog wel snappen als er een fokverbod dreigt voor Bordercollies. Dan zou je wel willen dat iedereen het beste zou doen voor het ras, maar nu gaat het over de Rottweiler en is het de ver van mijn bed show voor jou he?
en tuurlijk wil iedereen het beste voor het ras wat ze zo graag zien, maar dit helpt daarvoor echt niet hoor!
en ga de border collie's er ff lekker bij halen
Groetjes,
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
- little-wolf
- Zeer actief
wat doe je hier in vredesnaam als t je niet bevalt?Selian schreef:zeg ik dat dat moet? Ik ben er ook op tegen maar zit haar niet de grond in te trappen.massam schreef:sorry selian! laten we wat nuttigs gaan doen ok?Selian schreef:goh jah van meer dan 700 berichtjes zullen er eens een keer 50 goede adviezen in zittenLongFields schreef: Ga ze dan eerst toch alle 33 maar teruglezen, en kom tot de conclusie dat er heel wat zinvolle adviezen zijn gegeven zonder dat Regina daar (om jouw woorden te gebruiken) in de grond is getrapt.
het er niet mee eens zijn en je mening geven is iets anders dan, het er niet mee eens zijn en het er eens lekker inwrijven..
doe je het in het echt ook zo als je het niet ergens mee eens bent, het eens lekker naar elkaar toeschelden?
tyf lekker op naar de libelle fora's en ga daar lekker zitten zaniken van hoe slecht en gemeen wij hier zijn.
- little-wolf
- Zeer actief
ja dat ben je zeker. en je leeftijd verklaard een hoop.Selian schreef:tuurlijk ik ben wel de laatste die ontkent dat er geen goede dingen tussen zitten.. Er zullen vast ook zeker hele goede tussen zitten..LongFields schreef:Al zou er maar 1 goede tussen zitten...Selian schreef:LongFields schreef: Ga ze dan eerst toch alle 33 maar teruglezen, en kom tot de conclusie dat er heel wat zinvolle adviezen zijn gegeven zonder dat Regina daar (om jouw woorden te gebruiken) in de grond is getrapt.
maar ik snap niet waarom die andere berichtten haar zo de grond in moeten trappen, het is niet nodig!!
ga nu maar eerst heel t topic lezen en kom dan terug, spuit 11
- little-wolf
- Zeer actief
je snapt t echt niet heh.misschien zo wel:Selian schreef:yeah right een heel ras wordt misschien verboden omdat Regina een nestje fokt..
DE ROTTWEILER STAAT OP HET RANDJE VAN GEVAARLIJKE HONDEN. ALS ER NOG EEN AANTAL INCIDENTEN GEBEUREN, ZAL HET DEZELFDE KANT OPGAAN MET DE ROTTIE ALS MET DE STAFFORD!!
ALS MENSEN FOKKEN ZOALS HET HOORT, SLUIT JE AL EEN ZOOI PROBLEMEN UIT EN IS ER WEINIG AAN DE HAND.
snappie?
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb de discussie over stambomen en dergelijke al ruim een jaar met Regina. Regina weet prima wat de juiste weg zou zijn. Ondanks dat ze om het hardst roept dat het verder niet uitmaakt en dat in haar ogen alles is gedaan om de hondjes een zo'n goed mogelijke start mee te geven.Selian schreef:yeah right een heel ras wordt misschien verboden omdat Regina een nestje fokt..
Het lullige is dat de rottweiler die wel een stamboom heeft word afgerekend worden op wat alle kruisingen en stamboomloze honden die op rottweilers lijken doen.Immers zij hoeven geen enkele test te ondergaan om te fokken.
Niet dat een hond met stamboom nooit zou bijten maar in 98 % van de gevallen die er de laatste paar jaar zijn voorgevalen betrof het bastaards en kruisingen gelijkend op de rottweiler.
Ik ben zelf erg actief binnen de rottweilers en ik verdom het om mijn mond dicht te houden bij dit soort gevallen en desnoods schrijf ik nog 60 pagina's vol. ieder persoon die inziet dat dit fout is is er 1

-
Selian
- Actief
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas&Ruby
- Contacteer:
goh nee dat had ik ook nog niet door..little-wolf schreef:je snapt t echt niet heh.misschien zo wel:Selian schreef:yeah right een heel ras wordt misschien verboden omdat Regina een nestje fokt..
DE ROTTWEILER STAAT OP HET RANDJE VAN GEVAARLIJKE HONDEN. ALS ER NOG EEN AANTAL INCIDENTEN GEBEUREN, ZAL HET DEZELFDE KANT OPGAAN MET DE ROTTIE ALS MET DE STAFFORD!!
ALS MENSEN FOKKEN ZOALS HET HOORT, SLUIT JE AL EEN ZOOI PROBLEMEN UIT EN IS ER WEINIG AAN DE HAND.
snappie?
tuurlijk als mensen fokken volgens de regels van een ras vereniging sluit je een boel problemen uit, helaas is dit met elk ras zo.
maar helaas kan je aan het nestje van regina niets meer veranderen! En ik denk wel dat je aan haar al duidelijk hebt gemaakt dat ze fout bezig is, althans ga ik wel vanuit na 34 pagina's..
maar wat wil je hier verder nog mee bereiken dan? ik ga niet fokken met een rotti dus mij hoef je niet te overtuigen.. misschien als je eens een nieuw topic opent en het daar uitlegt, bereik je misschien nog eens wat! ipv hier een beetje lekker te gaan lopen roepen
Groetjes,
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
-
Selian
- Actief
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas&Ruby
- Contacteer:
dus omdat ik 16 ben mag ik MIJN mening niet geven!little-wolf schreef:ja dat ben je zeker. en je leeftijd verklaard een hoop.Selian schreef:tuurlijk ik ben wel de laatste die ontkent dat er geen goede dingen tussen zitten.. Er zullen vast ook zeker hele goede tussen zitten..LongFields schreef:Al zou er maar 1 goede tussen zitten...Selian schreef:
ga nu maar eerst heel t topic lezen en kom dan terug, spuit 11
ik geef mijn mening zoals ik er over denk..
maar dit naif meisje van 16 heeft teminste nog eens manier in dr pokkel zodat ze nog een op een normale manier kan discuseren.. dus als je eens leest, kan je misschien nog eens wat leren van deze spuit 11
Groetjes,
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
-
Selian
- Actief
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas&Ruby
- Contacteer:
ik ben wat betreft het mensen laten inzien dat ze fout zijn helemaal met je eens, en inderdaad helemaal als een ras op het punt staat om zo terecht te komen als de stafford.. maar ik denk niet dat dit de juiste manier is.Ragverp schreef:Ik heb de discussie over stambomen en dergelijke al ruim een jaar met Regina. Regina weet prima wat de juiste weg zou zijn. Ondanks dat ze om het hardst roept dat het verder niet uitmaakt en dat in haar ogen alles is gedaan om de hondjes een zo'n goed mogelijke start mee te geven.Selian schreef:yeah right een heel ras wordt misschien verboden omdat Regina een nestje fokt..
Het lullige is dat de rottweiler die wel een stamboom heeft word afgerekend worden op wat alle kruisingen en stamboomloze honden die op rottweilers lijken doen.Immers zij hoeven geen enkele test te ondergaan om te fokken.
Niet dat een hond met stamboom nooit zou bijten maar in 98 % van de gevallen die er de laatste paar jaar zijn voorgevalen betrof het bastaards en kruisingen gelijkend op de rottweiler.
Ik ben zelf erg actief binnen de rottweilers en ik verdom het om mijn mond dicht te houden bij dit soort gevallen en desnoods schrijf ik nog 60 pagina's vol. ieder persoon die inziet dat dit fout is is er 1
helaas is het leed bij regina al geschiet, en dit helpt denk ik niet op potentiele fokkers van stamboomloze rotti's af te laten schrikken..
Groetjes,
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
-
Selian
- Actief
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas&Ruby
- Contacteer:
hoezo 10 x 250 euro??Martijn schreef:Van 10 x 250 kun je een leuke puppy kopen hoor.tura schreef:Van dat geld wat ze overhoud van dit nestje, ken je echt geen pup kopen in Duitsland of zelfs in Nederland.......bulletjebe schreef: wel, ze zegt alleen dat ze niet meer met Bibi gaat fokken, maar ze sluit niet uit dat ze niet met die stamboomteef uit Duitsland gaat fokken, dus lijkt het erop dat ze dit nest alleen fokt om haar nieuwe teef te kunnen kopen
jij had toch al verteld, dat een paar pupjes dood gingen, en volgens mij kregen ze ook nog een virus dus dan blijft er toch niks over
Groetjes,
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
- tura
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Het gaat om de manier waarop sommige hun gal spugen, dat heeft niets meer te maken met het onderwerp maar gewoon schreeuwen om het schreeuwen.....Ragverp schreef:Ik heb de discussie over stambomen en dergelijke al ruim een jaar met Regina. Regina weet prima wat de juiste weg zou zijn. Ondanks dat ze om het hardst roept dat het verder niet uitmaakt en dat in haar ogen alles is gedaan om de hondjes een zo'n goed mogelijke start mee te geven.Selian schreef:yeah right een heel ras wordt misschien verboden omdat Regina een nestje fokt..
-
Selian
- Actief
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas&Ruby
- Contacteer:
tura schreef:Het gaat om de manier waarop sommige hun gal spugen, dat heeft niets meer te maken met het onderwerp maar gewoon schreeuwen om het schreeuwen.....Ragverp schreef:Ik heb de discussie over stambomen en dergelijke al ruim een jaar met Regina. Regina weet prima wat de juiste weg zou zijn. Ondanks dat ze om het hardst roept dat het verder niet uitmaakt en dat in haar ogen alles is gedaan om de hondjes een zo'n goed mogelijke start mee te geven.Selian schreef:yeah right een heel ras wordt misschien verboden omdat Regina een nestje fokt..
ik kan niks anders dan je alleen maar beamen..
goed verwoord
Groetjes,
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
-
regina
Verwijderd l.little-wolf schreef:je snapt t echt niet heh.misschien zo wel:Selian schreef:yeah right een heel ras wordt misschien verboden omdat Regina een nestje fokt..
snappie?
-
Annemieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bearded collie
-
regina