dank jullie wel allemaal......
pff ik vind het maar moeilijk allemaal.....maar moet natuurlijk niet vergheten dat ik nog een kanjer heb rondlopen
die het verdiend om lekker naar buiten te gaan en geknuffeld te worden....
hij is zo super gevoelig.......loopt als ik huil met zn koppie naar beneden....ik moet sterk zijn...voor hem
het is zulk mooi weer en hij geniet zo van lange wandelingen...dat doe ik dan ook meerdere keren per dag....
heb nu geen klein mannetje meer die elk half uur naar buitenmoest.....
Ik heb vandaag de vergroting gekregen van een foto van Mike...die hangt nu naast Bailey zijn foto
heb 2 gedenk plaatjes besteld die op de lijstjes komen....* zucht*
zo ziet mijn plekje voor de huisdieren die ik verloren ben eruit.....

links en rechts de urnen ven mijn eerste bernder en mn kat.....
wil jullie allemaal intens bedanken voor jullie steun en lieve berichten....dat doet me zo ontzettend veel goed.....
het is nu bijna een week geleden....
het gekke is dat Tyson juist heel relaxed is

, lijkt wel of hij hem helemaal niet mist in huis
terwijl ze altijd samen sliepen en speelden...toen mijn berner dood ging heeft hij heel lang lopen zoeken..thuis...in het park enz....
(ps ik hou nog steeds de zogenaamde fokster in de gaten ...en zag op MK twee hondjes die precies op Mike leken...maar stond een andere naam bij...die andere adv van haar dekreu heeft ze verwijderd....)
ik heb geleerd helaas the hard way....weet ook niet of ik het ooit weer aandurf...
moet er nu uiteraard nog niet aan denken...
mijn man heeft gezegd cin ik weet hoe gek jij bent met je honden...( t zijn ook MIJN honden hij heeft niks met honden )
laten we het zowiezo een jaar rust geven...en dan als je echt een hond erbij wil eens goed rond gaan kijken en dan misschien van het vakantie geld een DH bij een goede fokker weghalen
zodat je ze ook vanaf de geboorte kan volgen...
nou we zien wel....eerst maar eens gaan verwerken en rekeningen gaan afbetalen van Mike....
heb net toch maar de bench verkocht die ik had aangeschaft...mijn dochter is volgende week jarig en heeft ook recht op een kadootje....maar zijn spulletjes laat ik lekker nog even beneden liggen...die ruim ik nog niet op....
lieve mensen nogmaals bedankt voor alles....het heeft me enorm veel kracht gegeven