Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lijkt me erg leuk. Ik durf het alleen nog niet aan om samen met andere honden te gaan wandelen zolang we niet precies weten wat er met de poot van Cooper is. Vrijdag weten we meer, hopelijk kunnen we dan snel eens mee met de wandelingen.
Ik kan alleen nog zaterdag en zondag 7 en 8 april. Morgen moet ik bij mijn ouders helpen de omheining te repareren (de paarden hebben een goede poging gedaan het geheel te slopen) en het paasweekend ben ik ook weg (hoewel dat bij een eerdere poedelwandeling ook niet de meest geslaagde datum bleek te zijn). Het weekend van 14/15 april ga ik terug verhuizen naar Oudenhoorn en daarna zal ik slechts heel incidenteel mee kunnen.
Ik kan misschien zaterdag. Even kijken of er kleine hondjes meegaan. Ik wil niet dat Guus het enige kleine hondje is en dus dan een beetje opgejaagd wordt of gepest.
Sabi85 schreef:Ik zou graag en keer mee willen met Jerry. We kunnen op 7 april. Waar is de volgende wandeling en is het te bereiken met het openbaar vervoer?
Het adres is De Park 1 in Elst; openbaar vervoer is zo te zien niet echt aangenaam te noemen aangezien je 20 minuten zou moeten lopen vanaf de bushalte.. Ik zou je best wel willen ophalen vanaf station, maar ik denk dat we dan al mijn honden over jullie heen gaan klimmen lijkt me niet de strakste plan Zou iemand anders Sabi85 willen ophalen?
Ja, ik kan jullie wel ophalen! Dan moet Jerry wel bij mijn honden achterin, ergens anders is geen plaats. Dus als hij dat oké vindt, pik ik jullie wel op
Even een flinke schop omhoog, want dit is morgen al. Wat doen we? Alleen zaterdag, alleen zondag of beide dagen? En zijn er nog mensen die zich aan willen melden?
Ik wil best zaterdag en zondag gaan, en kan je eventueel oppikken op Arnhem Zuid, maar ik moet je wel waarschuwen dat je dan naar het gesnauw van Ninthe moet luisteren. Zij zit op de bijrijderstoel (en Noa zit bij de voeten van de bijrijdersstoel), dus je hebt de hele achterbank voor jou en je honden, maar dat moeten ze wel kunnen hebben zonder naderhand Ninthe op te willen eten.
Maar het is denk ik wel gezelliger als we met meerdere mensen gaan. Heb jij voorkeur voor een tijd?
ZivaNomi schreef:Ik kan niet mee. Blijkbaar heeft schoonfamilie iets heeeeeel erg belangrijks te bespreken en het kan niet zonder mij. Waarschijnlijk ben ik weer een kreng geweest of zo maar goed dan is het ook meteen de laatste keer als dat het geval is
Ah, zo zie je maar dat het soms loont om een kreng te zijn
Wat mij betreft prikken we dan een andere datum, waarop we met een wat groter groepje zijn?
Ik zit erg krap in mijn tijd vanwege werk en klussen in huis, dus dat zou mij wel beter uitkomen.
Is voor mij ook prima. Dan zal het waarschijnlijk een tijdje duren voordat ik weer mee kan, maar met zijn tweeën wandelen was niet echt de gedachte bij een groepswandeling.