Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bibi zwanger!

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

regina

Ongelezen bericht door regina »

behalve dan als er denigrerend op andere gedaan word, terwijl zij ook alleen een mening geeft
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

regina schreef:
little-wolf schreef:
Selian schreef::piew: yeah right een heel ras wordt misschien verboden omdat Regina een nestje fokt..

misschien hadden al die andere honderden mensen die hun hond zo verklooten ook beter na moeten denken.. :devil: het is niet alleen haar schuld mocht het zo zijn..
je snapt t echt niet heh.misschien zo wel:

DE ROTTWEILER STAAT OP HET RANDJE VAN GEVAARLIJKE HONDEN. ALS ER NOG EEN AANTAL INCIDENTEN GEBEUREN, ZAL HET DEZELFDE KANT OPGAAN MET DE ROTTIE ALS MET DE STAFFORD!!

ALS MENSEN FOKKEN ZOALS HET HOORT, SLUIT JE AL EEN ZOOI PROBLEMEN UIT EN IS ER WEINIG AAN DE HAND.

snappie?
Voor mijn part , zak je dwars door een zwart brandend gat , zodat je van je gesmolten darmen , een waxine lichtje kunt maken , waarmee je de eideloze weg , van al je zinloze reacties kunt bij lichten. :smile: :smile: :smile:
Leest je dochter nog mee Regina? Is dit iets wat ze op het schoolplein morgen mag herehalen?
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
regina

Rataplan schreef:
regina schreef:
little-wolf schreef:
Selian schreef::piew: yeah right een heel ras wordt misschien verboden omdat Regina een nestje fokt..

misschien hadden al die andere honderden mensen die hun hond zo verklooten ook beter na moeten denken.. :devil: het is niet alleen haar schuld mocht het zo zijn..

DE ROTTWEILER STAAT OP HET RANDJE VAN GEVAARLIJKE HONDEN. ALS ER NOG EEN AANTAL INCIDENTEN GEBEUREN, ZAL HET DEZELFDE KANT OPGAAN MET DE ROTTIE ALS MET DE STAFFORD!!

ALS MENSEN FOKKEN ZOALS HET HOORT, SLUIT JE AL EEN ZOOI PROBLEMEN UIT EN IS ER WEINIG AAN DE HAND.

snappie?
Voor mijn part , zak je dwars door een zwart brandend gat , zodat je van je gesmolten darmen , een waxine lichtje kunt maken , waarmee je de eideloze weg , van al je zinloze reacties kunt bij lichten. :smile: :smile: :smile:
Leest je dochter nog mee Regina? Is dit iets wat ze op het schoolplein morgen mag herehalen?
nee ze leest niet mee, andere kinderen misschien wel, maar dan ligt dit niet aan mij, er mag gescheld worden op mij, maar doe dat niet tegen anderen die een normale mening hebben,
caelybliss
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door caelybliss »

Martijn schreef:
Selian schreef:
Martijn schreef:
tura schreef: Van dat geld wat ze overhoud van dit nestje, ken je echt geen pup kopen in Duitsland of zelfs in Nederland.......
Van 10 x 250 kun je een leuke puppy kopen hoor.
hoezo 10 x 250 euro??
jij had toch al verteld, dat een paar pupjes dood gingen, en volgens mij kregen ze ook nog een virus dus dan blijft er toch niks over :denken:
Jezus..je kunt niet eens het ene bericht van het andere onderscheiden.
Ik zal je maar helpen...de doodgedrukte pup was van mij, het virus van een ander.
Die was van mij :ok: En beste Selian, ik heb een voorbeeld geschetst wat mij overkomen is en anderen ook kan overkomen. Heb niet gezegd dat de pups van Regina het zullen krijgen en hoop van harte van niet, want dat gun ik niemand (vooral de honden en de pups die hier niet voor gekozen hebben niet!!!!). Dus beste meid, LEES! Maar als je gaat fokken moet je wel overal rekening mee houden, dáár draait het om. Voors en tegens afwegen en weloverwogen keuzes maken. Een nestje 'omdat fokken leuk is' fokken zet geen zoden aan de dijk en voegt kortgezegd gewoon niets toe. Dat geldt voor elk ras, maar zo kwetsbaar als de rottweiler is, lijkt me duidelijk dat daar nog veel verantwoorder mee omgesprongen moet worden.
Groetjes en pootjes van Wendy, Caely, Bliss, Erlo, Danka, Zeta en Jessie
moderatorteam
Zeer actief

Ongelezen bericht door moderatorteam »

Een laatste waarschuwing: deze topic kan alleen nog doorgang vinden als er zonder schelden en grove beledigingen meningen gegeven wordt!
Met vriendelijke groet
Moderators hondenforum.nl

Niemand is incognito
little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door little-wolf »

Selian schreef:
little-wolf schreef:

snappie?
goh nee dat had ik ook nog niet door..

tuurlijk als mensen fokken volgens de regels van een ras vereniging sluit je een boel problemen uit, helaas is dit met elk ras zo.

je hoeft niet volgens de rv te fokken op t goed te doen.
rv is ook niet altijd alles.

maar helaas kan je aan het nestje van regina niets meer veranderen! En ik denk wel dat je aan haar al duidelijk hebt gemaakt dat ze fout bezig is, althans ga ik wel vanuit na 34 pagina's..

abortus zou kunnen.
het gaat erom dat zij t dus allemaal wel maar er gewoon schijt aan heeft.

maar wat wil je hier verder nog mee bereiken dan? ik ga niet fokken met een rotti dus mij hoef je niet te overtuigen.. misschien als je eens een nieuw topic opent en het daar uitlegt, bereik je misschien nog eens wat! ipv hier een beetje lekker te gaan lopen roepen
ik probeer je er van te overtuigen wat t probleem is aan dit nest.
uitleg is allang gegeven en ze weet t dondersgoed, maar doet er geen flikker mee.

waarom in een ander topic? dit gaat daar toch over.
we zitten niet op t libelle forum.
little-wolf
Zeer actief

Selian schreef:
little-wolf schreef:
Selian schreef:
LongFields schreef: Al zou er maar 1 goede tussen zitten...
NIet alleen Regina, maar ook andere mensen die misschien nog nooit hadden nagedacht over de risico's van zomaar gaan fokken kunnen hiervan leren. Net zoals van andere topics trouwens die over fokken gaan.
Zelf heb ik hier ook erg veel over fokken geleerd, voordat ik me zelf daarin begeven heb. En nog leer ik hier zat, daarom kom ik zo graag op dit forum. Dat je af en toe sommige teksten of reacties moet negeren doet mij niets. Wat nuttig is filter ik er gewoon uit, zou jij ook kunnen doen misschien. :wink:
tuurlijk ik ben wel de laatste die ontkent dat er geen goede dingen tussen zitten.. Er zullen vast ook zeker hele goede tussen zitten..
waar je ook zeker wat van kan leren..

maar ik snap niet waarom die andere berichtten haar zo de grond in moeten trappen, het is niet nodig!!

maar goed, ik zal wel een naif meisje zijn van 16!
ja dat ben je zeker. en je leeftijd verklaard een hoop.
ga nu maar eerst heel t topic lezen en kom dan terug, spuit 11
dus omdat ik 16 ben mag ik MIJN mening niet geven!
ik geef mijn mening zoals ik er over denk..
maar dit naif meisje van 16 heeft teminste nog eens manier in dr pokkel zodat ze nog een op een normale manier kan discuseren.. dus als je eens leest, kan je misschien nog eens wat leren van deze spuit 11
je mag je mening best geven, mits je weet waar t ober gaat.
er is hier normaal gediscuseerd en minder normaal. geen van beiden hebben effect op haar.

moet je toch met wat beters komen om wat van jou te leren.
tura
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door tura »

little-wolf schreef:je hoeft niet volgens de rv te fokken op t goed te doen. rv is ook niet altijd alles.
Bij de Rottweiler dus wel........je moet iig volgens de regels van de NRC fokken wil je een stamboom verkrijgen........je hoeft er geen lid van te zijn......
little-wolf
Zeer actief

regina schreef:
little-wolf schreef:

snappie?
en dat zegt wat van martijn :roll:

verwijderd door moderator
little-wolf
Zeer actief

regina schreef: Zoal selian en tura en meerdere hebben gezegd, alles is al gezegd, en er word nu alleen gescheld op elkaar, kan ik ook aan meedoen hoor, maar zo zit ik niet in elkaar
regina schreef:Voor mijn part , zak je dwars door een zwart brandend gat , zodat je van je gesmolten darmen , een waxine lichtje kunt maken , waarmee je de eideloze weg , van al je zinloze reacties kunt bij lichten. :smile: :smile: :smile:
je bent nog ergens goed in, jezelf teegnspreken :ok:
little-wolf
Zeer actief

moderatorteam schreef:Een laatste waarschuwing: deze topic kan alleen nog doorgang vinden als er zonder schelden en grove beledigingen meningen gegeven wordt!
helaas, ik lees dit nu pas
regina

little-wolf schreef:
moderatorteam schreef:Een laatste waarschuwing: deze topic kan alleen nog doorgang vinden als er zonder schelden en grove beledigingen meningen gegeven wordt!
das jammer, ik weet het :smile: :smile:
little-wolf
Zeer actief

regina schreef:
little-wolf schreef:
das jammer, ik weet het :smile: :smile:
kom je ook naar de meeting. es zien of je dan ook nog zo hard lacht.
moderatorteam
Zeer actief

Ongelezen bericht door moderatorteam »

Topic is gesloten
Met vriendelijke groet
Moderators hondenforum.nl

Niemand is incognito
Gesloten

Terug naar “Fokken van honden”