starfleet schreef:Addy schreef:
Zodra jij twee homo's Basie en Adriaan gaat noemen moet je mij niet wijsmaken dat het erbuiten staat,
En als je een stel dat hier altijd samen post Gert en Hermien noemt, wat is het dan?
Anne
Jij vind zelfs het woord relnicht niet discriminerend dus hou aub op Hermien

onderstaande even om je geheugen op te frissen
Geplaatst: Wo Mei 07, 2008 8:45 am Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
starfleet schreef:
Addy schreef:
Relnicht is een woord wat gewoon gebruikt wordt om homo's op een bepaalde manier te typeren en is simpelweg pure discriminatie.
Vind het wel komisch dat dat zo stelselmatig ontkend wordt, geeft iets aan over het eerlijkheidsgehalte van bepaalde mensen
Relnicht vind ik in de orde van tut hola, halve zool of huppelkut. Om daar nu discriminatie van te maken vind ik weer zwaar overdreven. Het is wel de benaming voor een bepaald type mens, dat klopt. Dat is huppelkut of hockeytrutje ook. Niet netjes om dat in een discussie te gebruiken, maar nou ook weer geen drama waard. Bij jou heeft het woord blijkbaar een andere lading dan bij mij. Wat is er oneerlijk aan als ik dat zeg?
Anne
nou.. ik zie relnicht ook alleen maar opduiken als marc en martijn ergens bij betrokken zijn, nooit daarbuiten ( of ik moet blind zijn hoor) ik zeg niet dat de mensen die het zeggen, naar doen over een geaardheid, maar om nou te zeggen dat het een gewoon " scheldwoord" is, dat bij jan en alleman gebruikt word? nee dus.