Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Puppen/volwassenhondenparty Roggenbot 23/6 EN/OF 14/7

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Ik hoop dat het de 14de wordt. De 23ste kan ik niet meer.
De baasjes van Kikuyu willen de 23ste ook graag mee. Die waren zo jaloers vorige keer toen ze de foto's zagen! :wink:
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Suuz! »

23 Juni zou ik ook nog wel kunnen denk ik .. (pin me er niet op vast) .. dan zijn we namelijk wel druk aan het inpakken, maar een paar uurtjes roggebot zou wel moeten lukken. Alles dat daarna valt wordt moeilijk ... ;)
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

Gut, ik zit net alle reacties door te worstelen en kom tot de conclusie dat de 14e voor de meesten haalbaar is :19: . Wat mij betreft gaan we de 23e EN de 14e hoor :mrgreen:
Afbeelding
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

ik kan ook beide dagen en het lijkt me ook leuk om inderdaad op beide dagen te gaan :cheer: :cheer: :cheer:
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
Angeniet
Erelid
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Angeniet »

Ik wil eigenlijk ook wel mee, kan ik Storm misschien kidnappen :I: :I:
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

:cheer: Als het mag wil ook ook nog graag mee :cheer: Maar Xavier is wel erg groot en lomp tegenwoordig :N: dus als mensen bezwaar hebben dan hoor ik het graag :ok:
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Angeniet schreef:Ik wil eigenlijk ook wel mee, kan ik Storm misschien kidnappen :I: :I:
ha :pffff: dat dacht je...
Als iemand hem al kidnapt dan ben ik het :mrgreen:
Ik hoef niet op mijn eigen honden te letten dus ik ben sneller weg dan jij en als ik een beetje handig prop past ie in mijn blauwe tas :smile2:
Takkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond

Ongelezen bericht door Takkie »

Ik wil ook nog wel graag mee.. maar de 23e moet ik waarschijnlijk werken
Afbeelding
Sucha
Zeer actief

Angeniet schreef:Ik wil eigenlijk ook wel mee, kan ik Storm misschien kidnappen :I: :I:
Mercedes2803 schreef:Als iemand hem al kidnapt dan ben ik het :mrgreen:
gezellig zo'n bijeenkomst, neem vooral je pup mee! :N:
nu snap ik hoe jullie aan je honden komen :smile: :smile: :smile:
Afbeelding
Sucha
Zeer actief

P@CO schreef::cheer: Als het mag wil ook ook nog graag mee :cheer: Maar Xavier is wel erg groot en lomp tegenwoordig :N: dus als mensen bezwaar hebben dan hoor ik het graag :ok:
Tegen lompheid heb ik op zich geen bezwaar maar lompheid is een breed begrip. Je weet zelf heel goed in te schatten of hij wel of niet in staat is mee te gaan naar een bijeenkomst waar ook puppen zijn toch? En verder zijn we er allemaal bij dus we moeten goed opletten, maar dat geldt voor alle honden lijkt me.
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

P@CO schreef::cheer: Als het mag wil ook ook nog graag mee :cheer: Maar Xavier is wel erg groot en lomp tegenwoordig :N: dus als mensen bezwaar hebben dan hoor ik het graag :ok:
Ik heb ook wel zin om te komen (ligt aan de datum die jullie prikken en hoe laat want het is nog wel een eind rijden) dan kan Xavier met Reina dollen, zij is wel gewend aan wilde spelletjes :mrgreen:
Afbeelding
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Wij hebben geen voorkeur voor een datum, maar komen niet èn èn.
Daarvoor is het te ver weg :wink:
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nina »

Ik kom in elk geval de 23ste en denk de 14de ook wel. :ok:
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen

Ongelezen bericht door Suuz! »

Hutsje schreef:Gut, ik zit net alle reacties door te worstelen en kom tot de conclusie dat de 14e voor de meesten haalbaar is :19: . Wat mij betreft gaan we de 23e EN de 14e hoor :mrgreen:
:cheer: Jaaa dan kan ik in ieder geval 1 dag komen ;) .. lijkt me leuk :D
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Het enthousiasme ook bewaren voor het einde van het jaar he, voor wat betreft puppywandelingen :klaar:

Want de puppyboom is nog niet over :cheer:
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Nina schreef:Ik kom in elk geval de 23ste en denk de 14de ook wel. :ok:
Ik ga kijken of ik dan de 23ste of de 14e eventueel oppas voor Moos kan regelen zodat ik alleen met Saar kan komen, en met jou mee kan rijden :wink:
Afbeelding
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Tamara en Bowie schreef:Het enthousiasme ook bewaren voor het einde van het jaar he, voor wat betreft puppywandelingen :klaar:

Want de puppyboom is nog niet over :cheer:
:mrgreen: :mrgreen:
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nina »

Moos schreef:
Nina schreef:Ik kom in elk geval de 23ste en denk de 14de ook wel. :ok:
Ik ga kijken of ik dan de 23ste of de 14e eventueel oppas voor Moos kan regelen zodat ik alleen met Saar kan komen, en met jou mee kan rijden :wink:
Prima! Ik hoor het wel van je. :ok:
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
spijker&co
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door spijker&co »

ik zal het eens met spijker overleggen of zij zin heeft te komen spelen daar ! maar ik denk dat zij dar wel voor wakker te krijgen is....
duuus nog een nieuwe forum gebruiker bij de wandeling !!
Afbeelding
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

Bianca_Storm schreef:
Tegen lompheid heb ik op zich geen bezwaar maar lompheid is een breed begrip. Je weet zelf heel goed in te schatten of hij wel of niet in staat is mee te gaan naar een bijeenkomst waar ook puppen zijn toch? En verder zijn we er allemaal bij dus we moeten goed opletten, maar dat geldt voor alle honden lijkt me.
Xavier is nog maar 9 maanden dus hij is ook nog een pup. Maar wel eentje van 45 kilo. Hij is gewoon lomp qwa spelen, wild. Niet dat hij bovenop een andere hond gaat staan of zo. Maar hij heeft wel een heel gewicht al.
schumie
Zeer actief
Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff

Ongelezen bericht door schumie »

tess en ik willen komen op de 23ste.Kan ze eindelijk met xavier dollen :cheer: :cheer:
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

P@CO schreef:
Bianca_Storm schreef:
Xavier is nog maar 9 maanden dus hij is ook nog een pup. Maar wel eentje van 45 kilo. Hij is gewoon lomp qwa spelen, wild. Niet dat hij bovenop een andere hond gaat staan of zo. Maar hij heeft wel een heel gewicht al.
dan kan hij lekker met Nikan spelen als het klikt met die twee, die is wel wat gewend :smile:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

chrico schreef:
P@CO schreef:
Bianca_Storm schreef:
dan kan hij lekker met Nikan spelen als het klikt met die twee, die is wel wat gewend :smile:
Dan wil Baco ook meedoen, :mrgreen: de boomer van de buren vind hem al niks meer aan omdat het net een buldozer is :jank: het gaat niet gemeen of zo maar de boomer is er snel moe van.
en vanmiddag op het strand was hij aan het spelen met een labpupje maar hij duwt gewoon door en de lab vond het niet erg, maar die mensen gingen weer want het was lang genoeg geweest. :19:

Groetjes Els
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Hahah dat hadden we laatst ook een keer, hondje mocht niet spelen want het pupje had te scherpe tandjes :smile:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

:smile: :smile:

Groetjes Els
Afbeelding
Yunyah
Zeer actief
Mijn ras(sen): Middenslag Poedel

Ongelezen bericht door Yunyah »

De 23e kom ik sowieso niet, want dan halen wij Elin misschien op.
En de dag erna ben ik jarig dus ik wil wedden dat mijn ouders ook wel op de stoep zullen liggen voor taart :19: als excuus om hun nieuwe 'kleinkind' te bewonderen.

En de 14e weet ik nog niet of dat lukt. Elin is er dan pas 2-3 weken, dan is ze 10,5 week.
Ik weet niet of het verstandig is om dan al met haar ergens naartoe te gaan waar zo veel (grote) honden zijn.
Afbeelding
Rust zacht mijn lieve bolletje!
Suusje 30.12.1994 - † 26.10.2009
donna
Zeer actief

Ongelezen bericht door donna »

Yunyah schreef:De 23e kom ik sowieso niet, want dan halen wij Elin misschien op.
En de dag erna ben ik jarig dus ik wil wedden dat mijn ouders ook wel op de stoep zullen liggen voor taart :19: als excuus om hun nieuwe 'kleinkind' te bewonderen.

En de 14e weet ik nog niet of dat lukt. Elin is er dan pas 2-3 weken, dan is ze 10,5 week.
Ik weet niet of het verstandig is om dan al met haar ergens naartoe te gaan waar zo veel (grote) honden zijn.
Niet te bang en te beschermend zijn,daar krijg je spijt en een verknipte hond van :wink:
Ik zou gewoon gaan als ik jou was en het in de gaten houden maar er zeker niet boven op gaan zitten!
Sucha
Zeer actief

Yunyah schreef:..... Elin is er dan pas 2-3 weken, dan is ze 10,5 week.
ik denk dat het goed is om je pup vanaf dag 1 te beschouwen als een echte complete hond, dat is het immers ook. Ze kunnen uiteraard nog wel heel veel leren van grote en van kleine honden. En dat leren ze juist alleen door veel contact te maken met beide groepen en het hen zoveel mogelijk zelf uit te laten zoeken. Als het goed is redden ze zich prima tussen de honden, het doet me telkens weer versteld staan hoe zelfs een kleine pup plots door krijgt hoe hij/zij de ruimte kan en moet nemen en daar vloeiend tussendoor beweegt. Daar kunnen wij mensen nog veel van leren!
Maar uiteraard moet je dat zelf beslissen.
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Yunyah schreef:De 23e kom ik sowieso niet, want dan halen wij Elin misschien op.

Kan je prima doen hoor :ok:
Ik zou alleen geen uren blijven, maar gewoon een uurtje, want anders is je pup misschien te moe.

------

De 23ste wordt zeer waarschijnlijk niets hier, maar de 14e ga ik proberen te komen :ok: (al er dan geen examen van puppie cursus is, want ik weet nog niet wanneer dat is).
Owww ships... Pieter is de 15e jarig en dan moet ik natuurlijk van alles in orde maken :oeps:
Nou ja, ehhh.... ik ga het gewoon proberen, want het is hartstikke leuk!

En Leane: jaaaaaaaa tuurlijk MOET Xavier komen :cheer:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Yunyah
Zeer actief
Mijn ras(sen): Middenslag Poedel

Ongelezen bericht door Yunyah »

donna schreef:Niet te bang en te beschermend zijn,daar krijg je spijt en een verknipte hond van :wink:
Nee dat snap ik, maar ik vind het misschien een beetje té worden om haar zo ineens in een grote groep (grote) honden te gooien terwijl ze nog maar weinig met andere honden gespeeld heeft. Maar dat kan ik nog niet weten, want ze is er nu nog niet en ik weet ook nog niet wat ik in die weken ga doen. Misschien heeft ze tegen die tijd al hartstikke veel gedaan.

Daarnaast vind ik het heel erg moeilijk om in een grote groep mijn aandacht erbij te houden, dat is mijn eigen probleem en heeft niets met de hond te maken, maar het speelt wel mee. Ik moet wel goed mijn hoofd erbij kunnen houden als haar baasje zijnde.
Stang schreef:Ik zou alleen geen uren blijven, maar gewoon een uurtje,
Dat is mijn 2e punt. Het is voor mij namelijk wel anderhalf tot 2 uur rijden. Als het hier vlakbij was dan zou ik sowieso komen. Als het dan niet zou gaan kon ik meteen weer weg. Maar als dat hier het geval is dan ben ik voor niets helemaal daarheen gereden. Ik denk dat je wel zult begrijpen dat ik dat ontzettend zonde van mijn benzine vind.

Ik denk dat het beter is als ik neer een wandeling ga die wat dichter bij is. Dan kan ik er zelf ook even aan wennen en hoeven we niet lang in de auto. Maar misschien denk ik er tegen de 14e wel héél anders over en heb ik er het volste vertrouwen in! Ik probeer in ieder geval te oefenen (ook voor mezelf dus). In dat geval kunnen jullie op me rekenen. Maar dat laat ik tegen die tijd wel weten dan :)
Afbeelding
Rust zacht mijn lieve bolletje!
Suusje 30.12.1994 - † 26.10.2009
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”