De baasjes van Kikuyu willen de 23ste ook graag mee. Die waren zo jaloers vorige keer toen ze de foto's zagen!

Moderator: moderatorteam
Tegen lompheid heb ik op zich geen bezwaar maar lompheid is een breed begrip. Je weet zelf heel goed in te schatten of hij wel of niet in staat is mee te gaan naar een bijeenkomst waar ook puppen zijn toch? En verder zijn we er allemaal bij dus we moeten goed opletten, maar dat geldt voor alle honden lijkt me.P@CO schreef:Als het mag wil ook ook nog graag mee
Maar Xavier is wel erg groot en lomp tegenwoordig :N: dus als mensen bezwaar hebben dan hoor ik het graag
Ik heb ook wel zin om te komen (ligt aan de datum die jullie prikken en hoe laat want het is nog wel een eind rijden) dan kan Xavier met Reina dollen, zij is wel gewend aan wilde spelletjesP@CO schreef:Als het mag wil ook ook nog graag mee
Maar Xavier is wel erg groot en lomp tegenwoordig :N: dus als mensen bezwaar hebben dan hoor ik het graag
Hutsje schreef:Gut, ik zit net alle reacties door te worstelen en kom tot de conclusie dat de 14e voor de meesten haalbaar is. Wat mij betreft gaan we de 23e EN de 14e hoor
Xavier is nog maar 9 maanden dus hij is ook nog een pup. Maar wel eentje van 45 kilo. Hij is gewoon lomp qwa spelen, wild. Niet dat hij bovenop een andere hond gaat staan of zo. Maar hij heeft wel een heel gewicht al.Bianca_Storm schreef:Tegen lompheid heb ik op zich geen bezwaar maar lompheid is een breed begrip. Je weet zelf heel goed in te schatten of hij wel of niet in staat is mee te gaan naar een bijeenkomst waar ook puppen zijn toch? En verder zijn we er allemaal bij dus we moeten goed opletten, maar dat geldt voor alle honden lijkt me.P@CO schreef:Als het mag wil ook ook nog graag mee
dan kan hij lekker met Nikan spelen als het klikt met die twee, die is wel wat gewendP@CO schreef:Xavier is nog maar 9 maanden dus hij is ook nog een pup. Maar wel eentje van 45 kilo. Hij is gewoon lomp qwa spelen, wild. Niet dat hij bovenop een andere hond gaat staan of zo. Maar hij heeft wel een heel gewicht al.Bianca_Storm schreef:Tegen lompheid heb ik op zich geen bezwaar maar lompheid is een breed begrip. Je weet zelf heel goed in te schatten of hij wel of niet in staat is mee te gaan naar een bijeenkomst waar ook puppen zijn toch? En verder zijn we er allemaal bij dus we moeten goed opletten, maar dat geldt voor alle honden lijkt me.P@CO schreef:Als het mag wil ook ook nog graag mee
Dan wil Baco ook meedoen,chrico schreef:dan kan hij lekker met Nikan spelen als het klikt met die twee, die is wel wat gewendP@CO schreef:Xavier is nog maar 9 maanden dus hij is ook nog een pup. Maar wel eentje van 45 kilo. Hij is gewoon lomp qwa spelen, wild. Niet dat hij bovenop een andere hond gaat staan of zo. Maar hij heeft wel een heel gewicht al.Bianca_Storm schreef:Tegen lompheid heb ik op zich geen bezwaar maar lompheid is een breed begrip. Je weet zelf heel goed in te schatten of hij wel of niet in staat is mee te gaan naar een bijeenkomst waar ook puppen zijn toch? En verder zijn we er allemaal bij dus we moeten goed opletten, maar dat geldt voor alle honden lijkt me.P@CO schreef:Als het mag wil ook ook nog graag mee
Niet te bang en te beschermend zijn,daar krijg je spijt en een verknipte hond vanYunyah schreef:De 23e kom ik sowieso niet, want dan halen wij Elin misschien op.
En de dag erna ben ik jarig dus ik wil wedden dat mijn ouders ook wel op de stoep zullen liggen voor taartals excuus om hun nieuwe 'kleinkind' te bewonderen.
En de 14e weet ik nog niet of dat lukt. Elin is er dan pas 2-3 weken, dan is ze 10,5 week.
Ik weet niet of het verstandig is om dan al met haar ergens naartoe te gaan waar zo veel (grote) honden zijn.
ik denk dat het goed is om je pup vanaf dag 1 te beschouwen als een echte complete hond, dat is het immers ook. Ze kunnen uiteraard nog wel heel veel leren van grote en van kleine honden. En dat leren ze juist alleen door veel contact te maken met beide groepen en het hen zoveel mogelijk zelf uit te laten zoeken. Als het goed is redden ze zich prima tussen de honden, het doet me telkens weer versteld staan hoe zelfs een kleine pup plots door krijgt hoe hij/zij de ruimte kan en moet nemen en daar vloeiend tussendoor beweegt. Daar kunnen wij mensen nog veel van leren!Yunyah schreef:..... Elin is er dan pas 2-3 weken, dan is ze 10,5 week.
Ik weet niet of het verstandig is om dan al met haar ergens naartoe te gaan waar zo veel (grote) honden zijn.
Kan je prima doen hoorYunyah schreef:De 23e kom ik sowieso niet, want dan halen wij Elin misschien op.
En de dag erna ben ik jarig dus ik wil wedden dat mijn ouders ook wel op de stoep zullen liggen voor taartals excuus om hun nieuwe 'kleinkind' te bewonderen.
En de 14e weet ik nog niet of dat lukt. Elin is er dan pas 2-3 weken, dan is ze 10,5 week.
Nee dat snap ik, maar ik vind het misschien een beetje té worden om haar zo ineens in een grote groep (grote) honden te gooien terwijl ze nog maar weinig met andere honden gespeeld heeft. Maar dat kan ik nog niet weten, want ze is er nu nog niet en ik weet ook nog niet wat ik in die weken ga doen. Misschien heeft ze tegen die tijd al hartstikke veel gedaan.donna schreef:Niet te bang en te beschermend zijn,daar krijg je spijt en een verknipte hond van
Dat is mijn 2e punt. Het is voor mij namelijk wel anderhalf tot 2 uur rijden. Als het hier vlakbij was dan zou ik sowieso komen. Als het dan niet zou gaan kon ik meteen weer weg. Maar als dat hier het geval is dan ben ik voor niets helemaal daarheen gereden. Ik denk dat je wel zult begrijpen dat ik dat ontzettend zonde van mijn benzine vind.Stang schreef:Ik zou alleen geen uren blijven, maar gewoon een uurtje,