Ik verbaas me er ook over dat je hier 4 pagina's over kunt vullenCarma schreef:Iets meer acceptatie naar elkaar toe op deze wereld zou fijn zijn,....

Moderator: moderatorteam
HahahaChub schreef: Wat vinden jullie ?
Mag een hond in een restaurant ??
als je het verder gelezen had, zou je dit gelezen hebben:Mickie schreef:Jij hebt zelf Bauke pasgeleden nog meegenomen, "toen móest het wel" zei je letterlijk![]()
als je zelf kinderen hebt, hoef je toch ook niet andere kinderen zomaar te accepteren?Dat een niet-hondenbezitter het vies en onhygiënisch vindt kan ik nog begrijpen, maar iemand die zelf een hond heeft...
Ik heb er problemen mee dat ze niet mee zijn. De honden waarschijnlijk niet. Meestal gaan we wat eten als we een dag ergens gewandeld hebben. Ik ga ze echt niet in de auto laten.Pak-de-bal schreef:
dan kunnen ze lang zoeken, want het staat maar heel zelden op de deur , dat honden niet naar binnen mogen.
Terwijl het toch een kleine moeite is, om honden niet mee te nemen,
ik snap echt niet , dat het een móeten is, om je hond mee te nemen.
Heeft hij problemen dan, als hij eventjes niet mee mag?
Gelukkig, er zijn meerdere van zulke zonderlingenJaap* schreef:Sommige mensen leven een heel eigenaardig leven Marjolein , die zijn bijvoorbeeld op doorreis of wandelen wel eens zo lang dat ze onderweg iets willen eten
je mag een aantal kilo straatvuil hebben marion, je weet dat de weerstand in de buik ontstaatMarion. schreef: Wheraaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Nu weet ik het zeker, ik kom nooit bij jou thuis. Mens, ik ga er met de meest enge ziektes weer vandaan
Ik niet hoorJaap* schreef:Ik vind het niet meer dan fatsoenlijk om van tevoren sowieso even te vragen, jij niet?Pak-de-bal schreef:Er was geen sticker op de deur , dus het mocht ..
Biko schreef:En niet hygienisch.. zou eens naar dat programma op sbs6 moeten kijken... dan zie je hoe er in de keuken wordt omgegaan met je eten.
Ik heb het hele topic nog eens doorgelezen, maar waar staat dit dan?Pak-de-bal schreef:
als je het verder gelezen had, zou je dit gelezen hebben:
ik voelde mij heel erg bezwaard , omdat er, bij het naar een tafeltje lopen, al 2 mensen een opmerking hadden geplaatst dat ik een hond mee nam !!
En de 3de zei dat , terijl we gingen zitten.
Nergens.Het heeft er ook niet gestaan.Ari@ne schreef:Ik heb het hele topic nog eens doorgelezen, maar waar staat dit dan?Pak-de-bal schreef:
als je het verder gelezen had, zou je dit gelezen hebben:
ik voelde mij heel erg bezwaard , omdat er, bij het naar een tafeltje lopen, al 2 mensen een opmerking hadden geplaatst dat ik een hond mee nam !!
En de 3de zei dat , terijl we gingen zitten.