Wat is er nou weer mis met het woord?Some-one schreef:Ik kan er eerlijk gezegd niet zo heel veel mee (kan me er eigenlijk alleen maar aan ergeren) Dat ik dan wel weet wie ik voor me heb..tja...das waar...maar kan daar niet meer van maken dat ik "die mensen" behoorlijk kortzichtig vind...vraag me dan altijd af of die mensen 'allochtonen" (wat een ***-woord) in hun persoonlijke kennissen/vriendenkring hebben....bedoel het niet persoonlijk tegen jou (kom nu waarschijnlijk weer botter over dan ik bedoel) maar ik irriteer me net zo rot aan de "discrimineerders" als aan de mensen die dit op een of andere manier goed praten....Pepie schreef: Discriminatie is ook niet goed te praten maar als mensen het uitspreken weet je wel wie je voor je hebt,en daar kan je dan wat mee.Zo stupide was mijn opmerking niet hoor
Verder goed praten...in sommige gevallen kan ik het wel begrijpen, dat mensen zo denken. Als jouw vaders baan wordt "ingepikt" door een Japanner (expres maar geen Turk genomen

Natuurlijk moet je dat niet accepteren en eraan werken, maar ja, ik begrijp het wel.
Sorry voor het offtopic gaan en hiermee wil ik NIET PdB verdedigen.