Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
zou je ooit een Deerhound aan willen schaffen?
Moderator: moderatorteam
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Aantal honden: 1
- langehond1
- Zeer actief
Ik denk dat de windhonden "makkelijker" honden zijn dan brakken en staanders. De brakken luisteren veel slechter en de staanders zijn erg honds en heel erg actief...ik vind normale honden altijd een beetje kinds in vergelijking met zeker de oosterse...maar windhonden moeten je wel liggen net als katten...
Je kan windhonden goed gehoorzaam krijgen als je ze jong krijgt, beter dan brakken. Mijn honden komen snel terug als ze niks vinden of klaar zijn...in tegenstelling tot soms onhandelbare beagles en bassets die uren alles afzoeken.
L
Je kan windhonden goed gehoorzaam krijgen als je ze jong krijgt, beter dan brakken. Mijn honden komen snel terug als ze niks vinden of klaar zijn...in tegenstelling tot soms onhandelbare beagles en bassets die uren alles afzoeken.
L
-
tineke
Inderdaad ja ik heb in het verleden een Ier gehad en dat was een heerlijke rustige hond in huis,kon goed los lopen en luisterde goedNanna schreef:Een ier of deerhound kan prima op een flat, mits die voorzien is van een lift.Pak-de-bal schreef:nne, zeker niet op een flat
En natuurlijk moeten ze overdag ruim beweging hebben, het is geen veredeld haardkleedje. In huis geen rustiger honden dan de grote windhonden, zalig.
-
tineke
Dat denk ik ook ja ,mijn ier liep in ieder geval altijd los en liep nooit weg.Nanna schreef:We hebben ieder jaar een nieuwjaarswandeling van de Deerhoundclub. Alles loopt dan los en kan prima met elkaar. Er loopt geen één deerhound weg.
Ik denk dat bij de bijeenkomst van de brakkenclub belangrijk minder honden van de lijn mogen
Hij was alleen een herplaatser en later bleek hij een hartafwijking te hebben dus we hebben hem naar een ruim half jaar gehad en de slechte gezondheid was voor mij de reden om geen nieuwe te nemen