Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Aanlijnwandeling: zaterdag 26 Januari Leyduin
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Luna blijft thuis zaterdag want ze is loops. In eerste instantie wilde ik vragen of dat een probleem was voor de aanwezige reuen maar het is sowieso niet handig in verband met Vegas. Luna is namelijk ´Vegas zijn teef´ en hij zou weleens een stuk feller kunnen zijn als Luna op haar hoogtepunt mee gaat wandelen, dat doen we dus maar niet 

Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

-
- Zeer actief
Ja, ik kan natuurlijk ook Tank thuis latenBulley schreef:Ow nou dat is mooiBrigitte schreef:Ik ben gewoon handig en kan heel goed met 3 honden lopenBulley schreef:Heb jij een verborgen arm dan??? of komt tank of alano niet meeBrigitte schreef:Ik neem Jenna ook meeik heb soms al moeite met 1 hahahahahah

-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse bulldog
Bonairse kruising - Aantal honden: 1
Wat jammer komt binkie wel??Reini schreef:Luna blijft thuis zaterdag want ze is loops. In eerste instantie wilde ik vragen of dat een probleem was voor de aanwezige reuen maar het is sowieso niet handig in verband met Vegas. Luna is namelijk ´Vegas zijn teef´ en hij zou weleens een stuk feller kunnen zijn als Luna op haar hoogtepunt mee gaat wandelen, dat doen we dus maar niet

Bulley 11.02.2005-24.02.2015
-
- Zeer actief
Waarom zou je tank thuis laten?? dat doe je om mij te pesten he!!!Brigitte schreef:Ja, ik kan natuurlijk ook Tank thuis latenBulley schreef:Ow nou dat is mooiBrigitte schreef:Ik ben gewoon handig en kan heel goed met 3 honden lopenBulley schreef: Heb jij een verborgen arm dan??? of komt tank of alano niet meeik heb soms al moeite met 1 hahahahahah

-
- Zeer actief
Nee hoor, ik pest nooitBulley schreef:Waarom zou je tank thuis laten?? dat doe je om mij te pesten he!!!Brigitte schreef:Ja, ik kan natuurlijk ook Tank thuis latenBulley schreef:Ow nou dat is mooiBrigitte schreef: Ik ben gewoon handig en kan heel goed met 3 honden lopenik heb soms al moeite met 1 hahahahahah

-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Haha, dan was ik zeker thuisgebleven met Bram. Ben net zo blij dat ik de piepperiode weer achter me heb gelatenReini schreef:Luna blijft thuis zaterdag want ze is loops. In eerste instantie wilde ik vragen of dat een probleem was voor de aanwezige reuen maar het is sowieso niet handig in verband met Vegas. Luna is namelijk ´Vegas zijn teef´ en hij zou weleens een stuk feller kunnen zijn als Luna op haar hoogtepunt mee gaat wandelen, dat doen we dus maar niet

Dus mochten er loopse teven meegaan, graag even een seintje

Linda, Izzie en Bram
-
- Zeer actief
Nee hoor, dan was Luna thuis geblevenZoek stok! schreef:Haha, dan was ik zeker thuisgebleven met Bram. Ben net zo blij dat ik de piepperiode weer achter me heb gelatenReini schreef:Luna blijft thuis zaterdag want ze is loops. In eerste instantie wilde ik vragen of dat een probleem was voor de aanwezige reuen maar het is sowieso niet handig in verband met Vegas. Luna is namelijk ´Vegas zijn teef´ en hij zou weleens een stuk feller kunnen zijn als Luna op haar hoogtepunt mee gaat wandelen, dat doen we dus maar niet![]()

-
- Zeer actief
Dames en heren, let op! We vertrekken uiterlijk 13.20 dus zorg dat je op tijd bent! Te lang stilstaan met aangelijnde honden zorgt voor spanning onderling en daar zit niemand op te wachten dus graag allemaal op tijd thuis vertrekken
Als iemand voor de zekerheid nog mijn mobiele nummer wil, stuur even een pbtje
Mocht je dan iets verlaat zijn dan kunnen we eventueel nog even wachten.

-
- Zeer actief
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
Helaas moet ik afzeggen.
Ik moet werken, we lopen de maand Januari achter en dat moeten we zaterdag inhalen, ik had gehoopt dat het deze week was gelukt maar helaas niet, ik vind het heel erg jammer want ik had er erg veel zin aan.
Ik heb 2 gave halsbanden gekocht en wilde die graag showen
Ik wens jullie veel wandelplezier
Ik hoop dat er gauw nog eens gewandeld word.
Groetjes Els

Ik moet werken, we lopen de maand Januari achter en dat moeten we zaterdag inhalen, ik had gehoopt dat het deze week was gelukt maar helaas niet, ik vind het heel erg jammer want ik had er erg veel zin aan.
Ik heb 2 gave halsbanden gekocht en wilde die graag showen

Ik wens jullie veel wandelplezier

Groetjes Els
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Jammerbilly schreef:Helaas moet ik afzeggen.![]()
Ik heb 2 gave halsbanden gekocht en wilde die graag showen![]()
Ik wens jullie veel wandelplezier![]()
Groetjes Els

- billy
- Erelid
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Ik heb geen idee wanneer Jenna loops is geweest of moet worden, ze heeft wel een wat grote muts maar ik weet niet of dat zo hoortZoek stok! schreef:Haha, dan was ik zeker thuisgebleven met Bram. Ben net zo blij dat ik de piepperiode weer achter me heb gelatenReini schreef:Luna blijft thuis zaterdag want ze is loops. In eerste instantie wilde ik vragen of dat een probleem was voor de aanwezige reuen maar het is sowieso niet handig in verband met Vegas. Luna is namelijk ´Vegas zijn teef´ en hij zou weleens een stuk feller kunnen zijn als Luna op haar hoogtepunt mee gaat wandelen, dat doen we dus maar niet![]()

Uh ja, mijn 1ste teef he

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik houd een klein slagje om de arm over welke hond ik meeneem. Reina is vanmiddag aangelijnd door een loslopende teef aangevlogen en vertoonde daarna weer angst uitvalsgedrag. Ik hoop niet dat ik door dat akkefietje weer 4 stappen terug ben
Ik neem haar morgen alleen mee naar een druk park en kijk hoe het gaat. Hopelijk blijft het bij de schrik vanmiddag.
Commentaar trouwens van de eigenaar van de loslopende teef: dat komt omdat u uw hond aan de lijn hebt, u vraagt er zelf om, met loslopende honden doet mijn hond niets
Of is het juist wel verstandig haar zaterdag mee te nemen, ik weet het even niet

Commentaar trouwens van de eigenaar van de loslopende teef: dat komt omdat u uw hond aan de lijn hebt, u vraagt er zelf om, met loslopende honden doet mijn hond niets

Of is het juist wel verstandig haar zaterdag mee te nemen, ik weet het even niet

billy schreef:Helaas moet ik afzeggen.![]()
Ik heb 2 gave halsbanden gekocht en wilde die graag showen![]()
Ik wens jullie veel wandelplezier![]()
Groetjes Els

-
- Zeer actief
alm@ schreef:Ik houd een klein slagje om de arm over welke hond ik meeneem. Reina is vanmiddag aangelijnd door een loslopende teef aangevlogen en vertoonde daarna weer angst uitvalsgedrag. Ik hoop niet dat ik door dat akkefietje weer 4 stappen terug benIk neem haar morgen alleen mee naar een druk park en kijk hoe het gaat. Hopelijk blijft het bij de schrik vanmiddag.

Hoop dat reina niet gelijk terugvalt...
-
- Zeer actief
Els wat doe je nou
Ik kom zaterdag met Nikan als iedereen dat goed vind, hij is zwaar aan het puberen, heeft werk op een bananenplantage dus .................. als jullie het niet erg vinden om af en toe een grumbel, stamp schreeuw te horen
dan gaan we mee.

Ik kom zaterdag met Nikan als iedereen dat goed vind, hij is zwaar aan het puberen, heeft werk op een bananenplantage dus .................. als jullie het niet erg vinden om af en toe een grumbel, stamp schreeuw te horen

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- billy
- Erelid
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaa , ik kan echt niet mn werk verzettenchrico schreef:Els wat doe je nou![]()
Ik kom zaterdag met Nikan als iedereen dat goed vind, hij is zwaar aan het puberen, heeft werk op een bananenplantage dus .................. als jullie het niet erg vinden om af en toe een grumbel, stamp schreeuw te horendan gaan we mee.

Zullen we dan over een paar weken weer afspreken met zn allen, please

Groetjes Els
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Van mij mag de wandeling een maandelijks iets worden hoorbilly schreef:Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaa , ik kan echt niet mn werk verzettenchrico schreef:Els wat doe je nou![]()
Ik kom zaterdag met Nikan als iedereen dat goed vind, hij is zwaar aan het puberen, heeft werk op een bananenplantage dus .................. als jullie het niet erg vinden om af en toe een grumbel, stamp schreeuw te horendan gaan we mee.
![]()
Ik baalde al maar wil Nikan ook weer graag eens zien en zou Marloes ophalen , BALENNNNNNNNNNNNNNN
Zullen we dan over een paar weken weer afspreken met zn allen, please![]()
Groetjes Els

- billy
- Erelid
Brigitte schreef:Van mij mag de wandeling een maandelijks iets worden hoorbilly schreef:Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaa , ik kan echt niet mn werk verzettenchrico schreef:Els wat doe je nou![]()
![]()
Ik baalde al maar wil Nikan ook weer graag eens zien en zou Marloes ophalen , BALENNNNNNNNNNNNNNN
Zullen we dan over een paar weken weer afspreken met zn allen, please![]()
Groetjes Els

Groetjes Els