Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zoek stok! schreef:Zo alles tellend, wordt het zondag de 11e of zondag de 17e. Jessica, jij bent de enige die niet op een zondag kan, sorry
geeft niets hoor, dat is logisch toch? wellicht dat ik toch nog kom, het is redelijk op tijd. maar ik moet dus wel naar mijn werk .
als ik kom laat ik kiefer wel thuis, er zijn me iets teveel jonge volle reuen
Oh neem je lijfje wel mee dan? Wil haar heel graag eens ontmoeten!En tess betreurd het zeer dat kieffer niet mee komt.Die wil wel lekker lellebellen met zo'n stevige jonge reu!
Zoek stok! schreef:Zo alles tellend, wordt het zondag de 11e of zondag de 17e. Jessica, jij bent de enige die niet op een zondag kan, sorry
geeft niets hoor, dat is logisch toch? wellicht dat ik toch nog kom, het is redelijk op tijd. maar ik moet dus wel naar mijn werk .
Oh neem je lijfje wel mee dan? Wil haar heel graag eens ontmoeten!En tess betreurd het zeer dat kieffer niet mee komt.Die wil wel lekker lellebellen met zo'n stevige jonge reu!
nee, lijf kan helaas niet mee, ze heeft een schouderband blessure . tess zal het met fritz moeten doen
nee, lijf kan helaas niet mee, ze heeft een schouderband blessure . tess zal het met fritz moeten doen
Wel dan moet ze het daar maar mee doen he Zal ze zich vast ook mee vermaken.Jammer dat lijfje niet mee komt,vind haar vanaf de foto's geweldig.Volgende keer beter!Geef haar maar een extra knuffel van mij
Zou leuk zijn als je toch nog komt. Als je later bent, kun je ook bij het hondenstrand parkeren (dus een parkeerplaats eerder), daar komen we namelijk langs lopen....
Zoek stok! schreef:Nog even voor de zekerheid: WE SPREKEN NIET AF BIJ DE PARKEERPLAATS BIJ HET HONDENSTRAND. NEGEER DE BORDEN MET 'HONDENSTRAND' DUS!!!!!!
In de routebeschrijving in het eerste bericht, zie je waar we wel afspreken.
Zoek stok! schreef:Nog even voor de zekerheid: WE SPREKEN NIET AF BIJ DE PARKEERPLAATS BIJ HET HONDENSTRAND. NEGEER DE BORDEN MET 'HONDENSTRAND' DUS!!!!!!