Daar kan het ook aan liggen.Zoek stok! schreef:Bram was ook niet gelukkig op drie hondenscholen die ik heb gehad. Ik denk dat het meer over de hondenscholen dan over de honden zegt om eerlijk te zijn. Ik vind het niveau van trainers op hondenscholen over het algemeen niet erg hoog.estelle schreef:Tsja ik heb dat dus ook met Hera gehad.
Wij hebben ook een aantal lessen GG getraind maar dat ging gewoon niet, ze was daar veel te hectisch, te druk, te hoog in driften voor. Gevolg was dan dat ze de godganze 1,5 uur aan het blaffen was, mij in mn jas ging bijten, zich negatief ging focussen op de buurhonden.
De trainers konden daar echt niet mee overweg, ze moest en zou gewoon op dr kont zitten en ze moest maar gewoon netjes wachten op de rest. Dat kan die hond niet, die kan geen kwartier op dr kont zitten daar krijg ik alleen maar een gefrustreerde hond van.
Zij heeft veel meer aan korte trainingen en daarna de auto in, wachten op het volgende onderdeel.
Overigens zag ik dat bij de GG niet alleen bij Hera hoor, ook bij de mechel die daar zat en ook de hyperende labrador werd daar 'gek' .
Ik ben bij 2 hondenscholen geweest en beiden konden ze niets met Hera haar gedrag.
het irritante vind ik dan nog dat ik het gedrag geen probleem vindt (veelvuldig blaffen, opspringen, het ongeduldige) maar dat zij daar dan wel een probleem van gaan maken.