S@ndr@ schreef:tja, dan moet je bij die man zijn die ze los laat lopen, heb al een paar keer een briefje in de bus gedaan of hij zijn honden wil vast houden.
van mijn honden zullen hondjes als Saar nooit geen last hebben.
Baco neemt ze niet serieus, en heeft geen belangstelling, en Ducain heeft er ook weinig mee![]()
die vertoont alleen agressie als hij aggresief bejegend wordt, of als hij een hond echt eng vind.
verder lopen ze nooit los, als er maar een spoor van een andere hond is..
Ducain heeft ook nog nooit hoeven vechten dankzij mijn aanpak,
hier ook precies hetzelfde, of heel eng, of een heel agressieve hond of een hond die als een mongool op hem af komt rennen... dat zijn sams triggers en nog heeft ie nog nooit gevochten.
lijkt me niet dat jij toelaat of dat saar dat uberhaubt gaat doen. ik denk dat je de verkeerde aanspreekt en te letterlijk kijkt want niemand met enig gezond verstand laat zijn agressieve hond los. zelf de "junk" van TS lijkt het goed te doen.
het zijn niet de mensen met hondagressieve honden die problemen geven. het zijn de mensen met 0 appel op hun hond die wel allen goedvinden die een probleem zijn maar da's kut want dat is 60% van hondenbezittend nederland en dat bekt niet lekker