Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ben jij kennel (huis ) blind?

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Ik vind Ben één van de mooiste labjes die er is, maar hij voldoet totaal niet aan de rasstandaard ( waarschijnlijk vind ik hem daarom mooi :smile: )

Hij is veel gespierder en 'droger' dan volgens de standaard, ook draagt hij zijn staart in een krul, en heeft geen dikke otterstaart. Hij heeft in verhouding een lange rug, en is overbouwd aan de achterhand. Hij heeft ook bijna geen haar rond zijn oogleden, waardoor dat een andere uitstraling heeft. Ook heeft hij fronsrimpeltjes. Hij is volgens mij ook te klein. Achja, dat alles maakt dat ik hem prachtig vind :mrgreen:

Osa heeft een wat te lange rug, is te klein, en heeft altijd al ietwat kromme voorpootjes gehad, al met al, dat maakt haar alleen maar aandoenlijker :mrgreen:

Dus nee geen last van, maar ik vind ze beiden even mooi :wink: Vind het nog steeds jammer dat er van Osa geen nakomelingen zijn!!
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”