yamie schreef:Chione schreef:renee-uk schreef:Dorien schreef:
Ik vind het ook een raar topic. Ik heb veel spelfouten en rare zinsconstructies voorbij zien komen, maar iemand die half Nederlands, half dronkemanstaal gebruikt heb ik nog niet eerder gezien.
Diezelfde taal- en spelfouten staan ook op haar website, lijkt me een logische conclusie dat Riekie misschien niet heel veel opleiding heeft gehad of wellicht dyslectisch is.
Ik vind het knap arrogant om mensen daarop te be- of veroordelen!

even hoor, je kunt je duimpje opsteken, maar ten eerste er word , in waar jij op reageerd, helemaal niet veroordeeld op taal-spel fouten, ik zeg dat ik het topic bizar vind en dorien dat ze dit nog niet eerder heeft gezien.
daarbij, heb ik gevraagd of ze dyslectisch is, nog geen antwoord gehad, en ze zelf heeft gezegd dat ze gewoon nederlands is en een typ foutje moet kunnen ( daar kwam het op neer iig) en nou sorry hoor, sla mij maar neer, maar haar typen heeft daar niks mee te maken, met typ foutjes oid en ook niet met dyslectie, misschien hard of lullig ja, maar als je je bezig wilt houden met serieuze zaken zoals fokken en er ook flink wat centen voor vragen ( of is 300 euro een typfout?) zorg je maar dat je je enigzins "verstaanbaar"maakt, dyslectie of typfouten zien er toch echt iets anders uit dan een getypt stuk wat niet eens normaal nederlands klinkt...
op het dikgedrukte werd gereageerd en ik ben blij dat er nog meer mensen zo denken op dit forum
Verder denk ik niet dat jij met jouw houding riekie of wie dan ook van het fokken van nog meer nestjes afhoudt, aktie en reaktie weet je wel.... of misschien weet je dat niet.
Door iemand serieus te nemen heb je veel meer kans om door te dringen en iemand afzijken is misschien wel de makkelijkste, maar in mijn ogen niet de beste manier.
Niet iedereen doet iets met slechte bedoelingen, soms zijn mensen gewoon wat onnadenkend. Dat is idd heel lullig als er levende wezens in het spel zijn, maar als je de kans hebt om zo iemand duidelijk te maken dat wat ze doet niet zo'n strak plan is heb je ook de kans dat die persoon het in de toekomst niet weer doet. En in dit geval lijkt me dat best belangrijk.
Deze puppen zijn er al, die kun je moeilijk terugstoppen maar als er geen toekomstige puppen meer komen heb je toch wat bereikt.
En nogmaals, dat lukt je echt niet door iemand totaal de grond in te boren.