Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

puppen met 3,5 wk uit het nest....grrrr....

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

tura
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Aantal honden: 2
Contacteer:

Bericht door tura »

Nijman schreef:
Voor de rest met mijn teefje ging het minder goed afgelopen week...
Ze kreeg bloed bij de ontlasting en ik heb haar helaas moeten laten gaan...
Ik heb zoveel medische kosten aan haar gehad, en zo goed me best gedaan om der te laten onderzoeken...
en alles gedaan om haar te helpen...
maar eens houd het bij mij ook op... dat kan je de hond ook niet aandoen zei JSD nog tegen mij! je weet mijn standpunt...
Waarom zeg je dat je teef dood is, ik heb jouw en je teef gisteren gezien in Putten :denken: Ze moest aan de Diazepam (waarom eigenlijk?) en je vroeg nog of de puppen snachts bij haar weg moesten. Assistente is dit nog na gaan vragen bij de DA en die zei aangezien de puppen 4,5 week oud waren het geen kwaad meer kon....end e teef gewoon bij de puppen kon s nachts, je nam ook nog 2 puppenpakketten mee...en je was iets van 50 euro kwijt of zo, van die orde... :19:
Tibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Duitse Herders, 3 langhaar teckels kaninchen en dwerg, 1 miniature australian shepherd, 1 kruising toypoedel x schipperke
Contacteer:

Bericht door Tibby »

Sorry hoor, maar m.i. ben jij als baas te aller tijde verantwoordelijk voor je honden en hoor je ze een hondwaardig bestaan te geven.

Ik kan een heleboel dingen niet echt begrijpen.
- je koopt een afgerichte hond met certificaat, dan ga je alles toch lezen en uitpluizen? Dan zie je toch ook waar de hond vandaan komt en hoe oud ze is. Ik heb ook een afgerichte hond gekocht, maar heb toch flink in haar geschiedenis gekeken voor ik haar kocht.
- waarom ga je een nestje fokken als je er geen verstand van heb? Ik ga ook mijn auto zelf geen grote beurt geven, gewoon omdat ik die auto naar de knoppen help, daar zijn garages voor. Als je niet weet wat je doet met fokken, help je de teef en pups naar de knoppen, iets wat dus is gebeurd helaas.
- hoe hard iemand hier ook voor mijn deur zou staan te dreigen, mooi van mijn leven dat er geen pup hier voor de 9 wkn (dat is vastgesteld door de teckelsvereging) de deur uit gaat. En bij dreigen komt daar echt nooit een pup, sorry zo iemand hoort geen hond te hebben
- Hoe je het ook wend of keert een pup moet minimaal 7 wkn zijn voor ze naar de nieuwe baas vertrekken, feit is dat er al één pup weg is op 3,5 wkn, dus wat je ook zegt, jij zit hierin fout.
- het is jammer dat er helemaal niets gedaan wordt met de melding, dat alleen de kopers mogen klagen als er een pup te vroeg weg gaat, want waarom is die wet er dan? Een normaal denkend mens neemt nooit zo'n jonge hond in huis. Hier zijn mijn pups nu 4,5week en ik kan niet echt zeggen dat ze in staat zijn om alleen door het leven te gaan, ze hebben net zelf door dat ze bestaan.
- Sorry hoor, maar je hoeft niet ineens zelf een zielig verhaal op te hangen over dat jij er niets aan kan doen dat dit alles is gebeurd, want bij de aanschaf van deze teef heb jij al je fouten gemaakt en daar ben je op verder gaan borduren met alle gevolgen van dien.
- Enne waarom zo liegen over of de teef nog leeft of niet, want de dood van een hond is ook echt geen excuus om pups eerder weg te laten gaan, juist dan is het zo belangrijk dat ze bij elkaar blijven om van elkaar te leren. Maar goed nu begrijp ik dus dat de teef nog wel leeft.
Groetjes Thea en een poot van Tibby, Gioi, Miep, Whoopi, Nikita, Tante Truus en Meike

Niet meer bij ons, maar voor altijd in ons hart Jake, Fether, Kim, Zenna & Iwan
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Bericht door Budkes »

Nijman schreef:Site is niet up to date...

Teef is vorige week ingeslapen.
Bah, jij bent echt een walgelijk mens. Ze leeft nog gewoon.
Geen woorden voor zoiets.
Patricia jij bent echt het aankijken niet waard.
Gr. Aniek

Afbeelding
Jsd
Actief
Mijn ras(sen): Mechelse, Tervurense en groenendaler
Aantal honden: 1
Contacteer:

Bericht door Jsd »

Onderstaande berichtje kreeg mijn vriend vanmiddag van de "fokker" per sms.
Dus bij deze.

Voor jou en de rest van de wereld ter info, de politie neemt de zaak hoog op en gaat het
onderzoeken en afhandelen.
De dierenbescherming heeft net gebeld
dat alle onderzoeken door de politie worden
gedaan verder. Mocht je achter het adres van M. B.... komen
dan hoor ik het graag.....
Afbeelding
LaRep
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tokkel

Bericht door LaRep »

De DA heeft vast haar adres?!

* Oeps ik geloof dat het hier om iemand anders gaat dan die muts?!
Jsd
Actief
Mijn ras(sen): Mechelse, Tervurense en groenendaler
Contacteer:

Bericht door Jsd »

LaRep schreef:De DA heeft vast haar adres?!

Dit gaat om precies dezelfde.
M. B.... is de eigenaar van de dekreu en muts wil van hem het adres.
Afbeelding
estelle

Bericht door estelle »

Budkes schreef:
Nijman schreef:Site is niet up to date...

Teef is vorige week ingeslapen.
Bah, jij bent echt een walgelijk mens. Ze leeft nog gewoon.
Geen woorden voor zoiets.
Patricia jij bent echt het aankijken niet waard.
Tjonge, hoe ziek moet je zijn om te doen alsof je hond dood is terwijl die nog gewoon in leven is.
Ik zou daar maar niet zo mee lopen te spotten.
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Bericht door Inge »

Ongelooflijk!!!! :eek:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Bericht door Nakisha »

Het verhaal word steeds gekker....
Ik ben heel benieuwd hoe 't nou echt zit... :roll:
Afbeelding
lauraV
Zeer actief

Bericht door lauraV »

....dat mensen dr zielig vinden en het dan maar minder erg moeten vinden?.....dacht t niet he :evil:
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Bericht door Budkes »

Jsd schreef:

:denken: Zodat de politie hem kan gaan vervolgen? Waarvoor dan, illegaal dekken of zoiets :roll:

Tsja ik kan me ook wel voorstellen dat je als fokker natuurlijk geen adres hebt van de dekreu eigenaar. Waarom zou je ook :19: ......
Gr. Aniek

Afbeelding
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Bericht door crutz »

Budkes schreef:
Jsd schreef:

:denken: Zodat de politie hem kan gaan vervolgen? Waarvoor dan, illegaal dekken of zoiets :roll:

Tsja ik kan me ook wel voorstellen dat je als fokker natuurlijk geen adres hebt van de dekreu eigenaar. Waarom zou je ook :19: ......
geen goed excuus, maar als ik het goed gevolgd heb is hij onlangs verhuisd van Epe/Ede/Putten (ergens in die hoek, weet niet precies waar) naar Rdam....dus kan me voorstellen als het hem te heet onder de voeten werd dat hij zijn nwe adres niet heeft gegeven....maar dat geeft niet, dat kan als het goed is de politie toch gewoon uitzoeken als zij zijn oude adres heeft en neem idd aan dat je dat als fokker gewoon hebt (zeker omdat ze daar niet alleen voor deze dekking is geweest, maar dat er ook meerdere honden bij hem gekocht zijn waaronder deze teef)
Kyra-
Zeer actief

Bericht door Kyra- »

Nou als ik dit zo allemaal lees ben ik nog niet zo erg geweest.

Ze heeft bij MB eerst een pup gekocht.
Deze was ziek en ver voor de 6 weken bij haar gekomen.
Er zitten er hier genoeg die het hele verhaal nog wel weten.

Het ding noemt zich beveiliger maar als er iemand aan haar deur staat (met 2 diensthonden binnen) word ze bang??
Vraag me af wat ze in de beveiliging doet.
Ik zou zo iemand niet in dienst willen hebben.
Na het lezen van alles hoe betrouwbaar maakt dat haar als beveiliger het is nu toch wel bewezen dat madam alles aan elkaar liegt en ze tot alles in staat is.

Ze heeft de teef gekocht en geen idee waar ze vandaan komt welke bloedlijn of wat de uitslagen van de oa HD zijn.
De teef is gedekt door de reu van MB .. EN haar eigen hond Rengo van nog geen jaar zonder uiteraard oa HD onderzoeken.

De teef heeft een oa een bankstel op gevreten wat ik haar kennel stond (wat doet een bankstel in godsnaam in een kennel).
Aangifte doen tegen wat? Bewijs van wat??? Bedreiging ??? van wie en waar?

Zij koopt een teef waarvan de leeftijd op het cert stond dat ze er zelf niet naar kijkt is haar fout. Is de hond niet gechipt?? geen idee hoe oud het cert is en of chippen al vereist was.

Zij maakt fout op fout en zit nu met een hoge DA rekening, wil ze dat gaan verhalen op MB? die spoort echt niet.

Door haar fouten zijn er 6 van de 9 pups dood wie wil ze daar de schuld van gaan geven??
ZIJ had voor de teef moeten kiezen. en de opmerking die ze gemaakt had op haar hyves dag T*** niet ...maar dag bankrekening wel ....
Teveel films gekeken waar het allemaal zo goed verliep dat de enne dag pups geboren worden en binnen een paar dagen 7 weken zijn dat ze vrolijk met de nieuwe eigenaars mee kunnen.
Hoe je het ook wend of keert deze pups blijven een achterstand houden.

Het verhaal dat de teef makkelijk op 8 jarige leeftijd nog een nest aan kan vind ik persoonlijk ONZIN dat doe je een teef niet aan en zeker niet als je wet dat ze er al 2 gehad heb. Is die onbekende bloedlijn dan zo super goed dat ze zo goed vererft dat deze bloedlijn behouden moet worden blah blah blah dat het echt nodig is??

Teef heeft helemaal geen 2 nesten gehad dus wat doe je een teef van 8 jaar (bijna 9) aan om op deze leeftijd nog ff een nest te laten krijgen voordat je haar verkoop (ze heeft haar dus te koop aangeboden) voor dat ze ingeslapen was en weer opgestaan was.

Nee ze wist het allemaal wel en alle raad welke men haar heeft geprobeerd te geven was gezeik en onzin WANT een ander wist het beter en nu ziet met het resultaat.

Ze had het gewoon bij haar andere hobby moeten laten.

Ze heeft de advertentie niet van MK verwijderd dat heb ik laten doen.
Ik heb alles per email naar DB en MMA gestuurd maar helaas doet men dit alleen per telefoon om anonimiteit van de beller te beschermen.
Ik heb hier nog geen tijd voor gehad ivm werken en dat gaat voor mij altijd voor.
Ik ga dit zeker nog doen en dit mag ze weten ook ik ga mij niet verstoppen ze weet wie ik ben en ik kruip voor niemand weg.

En dan ga ik het nog niet eens over andere zaken hebben waar menig met stomheid versteld van doen staan.

Kom op zeg verstand is helaas niet te koop anders had ze geen cent meer gehad.
Zoals ik al eens eerder gezegd heb sommige individuen leren nooit wat je ook probeer.
Als we de berichten mogen geloven is ze zwanger ik mag toch hopen dat ze hier beter mee omgaat dan met haar honden en de pups.

Maar goed zoals een aantal hier nu wel weten kan je eigenlijk niets geloven en blert ze een hoop om aandacht.

Teef zou volgens haar eigen zeggen hier en overal afgemaakt zijn (zo noem ik het dan maar want ze heeft genoeg meegemaakt) en nu blijkt dat dit hele verhaal ONZIN was.

Voor mij is het geen hond waar en nog niet eens het kotsen waar al eerder een opmerking over gemaakt was dat is nog te duur.

Als dit kort door de bocht is dan is dat maar zo maar dit zijn een aantal feiten het verhaal was lang genoeg. PUNT
Laatst gewijzigd door Kyra- op 05 feb 2009 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Kyra-
Zeer actief

Bericht door Kyra- »

Het adres van MB is zo te achterhalen hoor. Honden wereld gaat snel soms nog sneller dan dat je zelf verhuist bent LOL
Nijman
geregistreerd lid

Bericht door Nijman »

Dit bericht is afkomstig van de dekreu eigenaar:

geen berichten openbaar maken van anderen zonder toesteming van de auteur graag moderator

De hondengeleiders van politie Stede Broec zijn hier net geweest.
Deze hebben alles na gekeken, wat mijn honden betreft, en vinden dat het goed en verzorgt er uit ziet, en de puppen erg levendig zijn.
Ook kan ik de mutatie krijgen, zodat ik het aan kan tonen hoe en wat...
hier op het forum.
Er volgt nog een mutatie hiervoor.

Ook zal ik de gegevens van de dierenartsen etc hier binnenkort online gaan zetten!!

Ik hoef mezelf niet te laten uitmaken voor wat dan ook, en ga hier zeker ook niet akkoord mee
Ik vind dit echt laster, nu ik kan aantonen hoe en wat...

En wat als dit alles zoals bij de dierenarts/dierenbescherming en politie uitkomt dat ik wel degellijk mijn verantwoordelijk en onderzoeken heb laten doen...
Kom je dan ook met een EXCUUS!??
ALs ik alles aangetoont heb
tura
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Contacteer:

Bericht door tura »

Dit alles verklaard nog steeds niet waarom je zegt dat je teef dood is terwijl deze leeft????
Nijman
geregistreerd lid

Bericht door Nijman »

Daar heb ik mijn reden voor gehad..
Als ik dag in dag uit beschuldigt van zaken word, en dag in dag uit iedereen op mijn nek heb...
dan moet ik ook wat..

Aangezien Tessa niet fit was vorige week, en bij de dierenarts een aantal medicijnen mee kreeg...
Heb ik toen die beslissing gemaakt om dat te zeggen..Heb zelf een verklaring liggen van de dierenarts...
Dit omdat ik het gewoon niet meer trek hoe dit alles nu zo gedaan en gezegt word.

Nu ben ik afgelopen week dan bij de dierenarts weer geweest omdat ze toch nog last van haar ontlasting had, en heb daar div. dingen voor mee gekregen...

ook heb ik diazepam gekregen omdat tessa onrust en aggressie vertoonde naar andere mensen toe...

Voor de rest zal ik zodra de stukken bij me binnen zijn dit online zetten...

Er zijn veel dingen gebeurt en veel dingen gezegt, veel dingen gedaan en veel dingen verkeerd gegaan.. dit alles neemt niet weg dat ik het beste met mijn honden voor heb, ze de beste medische behandeling laat geven die mogelijk zijn..
en wil ik bewijzen dat een aantal van jullie het met recht aan het verkeerde eind hebben!
Kyra-
Zeer actief

Bericht door Kyra- »

Kortom je heb een hoop bij elkaar gelogen en wie zegt dat dit nu weer niet zo is ,,, je bent dus geen betrouwbare bron die met een paar kilo zout "genomen" moet worden.

Je bent ziek in je hoofd als je rond bazuind dat je de teef heb laten afmaken en wie zegt dat het bericht welke je van MB hier geplaatst heb wel ECHT van hem afkomt.

Feit is wel dat hij een pup meegenomen of gekregen heb van net 3 weken dit s ziek.
Teef van bijna of al 9 jaar laat je niet dekken al heeft ze 10 nesten gehad.

De zaken waar je op aangevallen word zijn zaken welke uit jou eigen mond komen en zijn geen verzinsels of veronderstellingen die mensen uit hun duim zuigen.

Beveiliger?? en niet doen wat je behoord te doen wanneer iemand een pup van 3 weken komt halen.
Je zal maar op locatie zitten en ze breken in.. zeg je dan ook ach neem maar mee.

:denken: :blah: :blah:
crutz
Zeer actief
Contacteer:

Bericht door crutz »

Nijman schreef:Dit bericht is afkomstig van de dekreu eigenaar:

geen berichten openbaar maken van anderen zonder toesteming van de auteur graag moderator

De hondengeleiders van politie Stede Broec zijn hier net geweest.
Deze hebben alles na gekeken, wat mijn honden betreft, en vinden dat het goed en verzorgt er uit ziet, en de puppen erg levendig zijn.
Ook kan ik de mutatie krijgen, zodat ik het aan kan tonen hoe en wat...
hier op het forum.
Er volgt nog een mutatie hiervoor.

Ook zal ik de gegevens van de dierenartsen etc hier binnenkort online gaan zetten!!

Ik hoef mezelf niet te laten uitmaken voor wat dan ook, en ga hier zeker ook niet akkoord mee
Ik vind dit echt laster, nu ik kan aantonen hoe en wat...

En wat als dit alles zoals bij de dierenarts/dierenbescherming en politie uitkomt dat ik wel degellijk mijn verantwoordelijk en onderzoeken heb laten doen...
Kom je dan ook met een EXCUUS!??
ALs ik alles aangetoont heb
ff quoten voor de zekerheid....
crutz
Zeer actief
Contacteer:

Bericht door crutz »

Nijman schreef:Daar heb ik mijn reden voor gehad..
Als ik dag in dag uit beschuldigt van zaken word, en dag in dag uit iedereen op mijn nek heb...
dan moet ik ook wat..

Aangezien Tessa niet fit was vorige week, en bij de dierenarts een aantal medicijnen mee kreeg...
Heb ik toen die beslissing gemaakt om dat te zeggen..Heb zelf een verklaring liggen van de dierenarts...
Dit omdat ik het gewoon niet meer trek hoe dit alles nu zo gedaan en gezegt word.

Nu ben ik afgelopen week dan bij de dierenarts weer geweest omdat ze toch nog last van haar ontlasting had, en heb daar div. dingen voor mee gekregen...

ook heb ik diazepam gekregen omdat tessa onrust en aggressie vertoonde naar andere mensen toe...

Voor de rest zal ik zodra de stukken bij me binnen zijn dit online zetten...

Er zijn veel dingen gebeurt en veel dingen gezegt, veel dingen gedaan en veel dingen verkeerd gegaan.. dit alles neemt niet weg dat ik het beste met mijn honden voor heb, ze de beste medische behandeling laat geven die mogelijk zijn..
en wil ik bewijzen dat een aantal van jullie het met recht aan het verkeerde eind hebben!
zelfde als hierboven...
Nakisha
moderator

Bericht door Nakisha »

Je begint over laster terwijl je zelf onware verhalen de wereld in helpt? :denken:

Tss. Nou, succes met je aangiftes, zullen we maar zeggen.

Blijft echter de vraag waarom je de pupjes op deze leeftijd al verkoopt?
Afbeelding
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Bericht door maart »

als je dag in dag uit beschuldigd wordt van allerhande zaken... dan tja, tuuuuuuuuuurlijk is het dan logisch dat je verspreid dat je teef dood is... hoe konden we die logica over het hoofd zien zeg :oohja:

:roll:
LaRep
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tokkel

Bericht door LaRep »

Die teef is toch verkocht of er zijn i.i.g. pogingen gedaan om haar te verkopen?!
Kyra-
Zeer actief

Bericht door Kyra- »

Ja dat klopt maar op aanraden van andere heeft ze de teef niet gekocht .. ze werd aangeboden voor aanzienlijk bedrag

ps: Laster is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar van feiten te beschuldigen waarvan men weet dat deze niet waar zijn. (feiten en verhalen zijn door haar zelf overal op het net verkondigd)
Gos
Zeer actief

Bericht door Gos »

Nijman schreef: ook heb ik diazepam gekregen omdat tessa onrust en aggressie vertoonde naar andere mensen toe...
Ik kan me wel voorstellen dat de teef niet lekker in haar vel zat met alle ellende die ze over zich heen gekregen heeft. Echt een ideale situatie om voor je pups te zorgen :19: Gooi er nog maar een extra medicijn tegenaan :denken:

Waarom laten "andere mensen" haar dan niet met rust? Als het nodig is, de DA, maar verder? Onze teef hield er de eerste dagen niet eens van dat wij te dicht bij haar pups kwamen, dan ga ik er toch geen medicijn in douwen? Andere mensen kwamen er gewoon niet bij, totdat ze zich na een aantal weken zeker genoeg voelde en ze hen zelf vriendelijk begroette.

Al dat gesol met die teef, niet te filmen gewoon
:eek:
Kyra-
Zeer actief

Bericht door Kyra- »

Een teef die 6 van haar 9 pups weggehaald ziet worden en die komen niet meer terug.
Een teef die nog niet zolang in het bezit is van deze persoon na al een aantal eigenaars te hebben gehad.
Een teef die, blijkt maar weer, totaal geen of bijna geen vertrouwen heeft in de eigenaar.
Een teef die al zoveel heeft meegemaakt.
Een teef die gezien dit alles mensen toe moet laten bij HAAR pups.

En het dan nog gek vinden dat ze HAAR pups beschermt?? ach ja prop vol en sta de natuur maar in de weg om de eigenaar zonodig met de pups moet zeulen ze op de eerste dag door de -10 met de teef in de auto doet om naar een DA te gaan.

Denkt men nu echt dat een hond geen gevoel heeft?
Denkt men nu echt dat dit niets doet bij een teef?
Vind men het nu echt zo vreemd dat er mensen zijn die WEL gevoel hebben voor dieren en die WEL geven om hun dieren en ga zo maar door, VIND MEN HET NU ECHT ZO VREEMD DAT MENSEN ZO MEGA KWAAD WORDEN EN ZICH MACHTELOOS VOELEN dat ze er alles aan doen om de overgebleven 3 pups willen behoeden voor de zelfde weg als hun broertjes en zusjes??
Heel vreemd dat de teef alles aan wil vliegen wat aan haar pups komt.
Is het dan echt zo mega moeilijk om je te verplaatsen in een hond?
:denken: :denken: :blah: :neenee:

Laat mij dan maar lekker bot zijn maar ik weet wel dat ik goed ben voor mijn dieren en niet een nest wil fokken omdat de pupsels zo leuk zijn. :19: :roll:
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Bericht door Inge »

Er is geen excuus.
Je hebt fout na fout gemaakt en toen je het te heet onder de voeten werd heb je maar verzonnen dat de teef was afgemaakt. Wat ben jij voor iemand??? Dat doe je niet :roll:
Na alles wat ik van je gelezen heb in de tijd dat je actief was op een bepaald forum en nu hier kan ik maar 1 conclusie trekken...je bent geen hond waard. :devil: Je hebt geen idee waar je mee bezig bent. :19:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Nakisha
moderator

Bericht door Nakisha »

Kan het geen kwaad om de teef nu medicijnen te geven? Ik mag toch, hoop ik, aannemen dat ze de pups nog voed...? :denken: :19:

Ik begrijp hier ook werkelijk niets van... en ik vind het werkelijk zielig voor de teef en haar puppen.

Blijft nog altijd de vraag; WAAROM moeten de pups op deze leeftijd verkocht worden??
Afbeelding
Kyra-
Zeer actief

Bericht door Kyra- »

De vraag is of ze ook daadwerkelijk al verkocht zijn, wil overigens niet zeggen dat ze ook al weg zijn :d 1 ding staat vast dat er 1 van de 3 met een leeftijd van 3 weken weggegaan is naar de trotse nieuwe eigenaar en de pup daar gezellie met de andere honden oa zijn pa ligt (want echt lopen op die leeftijd is er nog niet echt bij)
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Bericht door renee-uk »

Hoe je het ook wendt of keert het blijft een hele trieste gang van zaken.
Hopelijk fokt deze mevrouw nooit meer honden!
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”