Ik kom na de zomerstop wel een keer foto's maken en kijken hoe jullie het doen, goed?
Moderator: moderatorteam
Voor de foto's is de zondag natuurlijk het handigst.Martijn schreef:Op woensdagavond om 19:00 uur en over een paar weken waarschijnlijk ook op zondag. Dan weet ik alleen nog niet hoe laat.
Gezellig als je een keer komt kijken! Neem je de hondjes mee? Gaan we daarna lekker wandelen.
Ga je het wel met het straatje doen? Of op een andere manier? Ik zou dan gelijk haar ook links en rechts neerzetten als ze het straatje doet. Dat ga ik met Izzie wel doen. Zodat ze leert dat dit ook bij de oefening hoort. Dat je er dus niet altijd recht voor staat. Met Bram doe ik ook nog regelmatig een straatje en dan laat ik hem in gekke hoeken insteken. Ik wil hem niet er in moeten wijzen, hij zoekt zelf de ingang.Martijn schreef:Ze kan er nog niets van.Zoek stok! schreef:Tsjonge jonge, kan ze nou nog de palen niet![]()
![]()
Ik heb er een tijdje niet op geoefend. Ze raakte te gefrustreerd. Ik wilde eerst even advies inwinnen en nu kan ik dus beginnen.
Hoe doe je dat?Let wel direct op de insteek he, dat ze die zelfstandig gaat opzoeken.
Ik vind een oneven aantal palen inderdaad ook niet logisch.*Anita* schreef:zou er dan zowiezo voor kiezen om een even aantal palen te houden als je deze methode hanteerd zodat de hond meteen goed leert welke kant dat hij eruit komt.
Ben wel benieuwd hoe je haar dan leert slalommen. (handgebaar of strips?)
superMartijn schreef:Twaalf palen zelf gedaan! Jeeeeuuuuuuhhh!
Foto's wordt voorlopig lastig want we trainen in het donker met buitenlampen. Dat krijg je bij rennende eva nooit scherp.
De benefietwedstrijd voor Belgische herders*Anita* schreef:ehh Martijn ben ondertussen wel nieuwsgierig want je onderonsje met Lonneke begrijp ik niet helemaal
En ik ben weer trots op jullie!Martijn schreef:Ik ben echt apetrots op haar. Ze doet het zo leuk allemaal.Pepie schreef:jullie genieten echt van eva
Het is echt een heerlijke hond.