als je het leuk vind/lijkt.. waarom niet?
als je er achteraf achter komt dat het niks is, merk je dat vanzelf.. nooit geschoten altijd mis toch?

maar om nu al spullen aan te gaan schaffen gaat misschien een beetje ver..

Moderator: moderatorteam
ehm, denk alleen dat Frank het vraagt voor een KNPV pak en dan moet je denken aan compleet (leer en jute) circa 700 euro...malinois schreef:gemiddelde prijzen:frank1985 schreef:
wat kost zoiets eigenlijk dan ? tjah ik ga het ook niet zelf kopen. mn werk regelt het maar![]()
zou het trouwens zowiezo niet zo snel doen. straks blijkt het toch niet te lukken. maar goed dat moet TS zelf weten natuurlijk....
broek: 130,-
jasje: 45,-
mouw: 115,-
overtrek: 26.95
softstok: 15,-
totaal: 331,95
ow oke, omdat het om Doggy ging leek het me dus om een IPO pak te gaancrutz schreef:ehm, denk alleen dat Frank het vraagt voor een KNPV pak en dan moet je denken aan compleet (leer en jute) circa 700 euro...malinois schreef:gemiddelde prijzen:frank1985 schreef:
wat kost zoiets eigenlijk dan ? tjah ik ga het ook niet zelf kopen. mn werk regelt het maar![]()
zou het trouwens zowiezo niet zo snel doen. straks blijkt het toch niet te lukken. maar goed dat moet TS zelf weten natuurlijk....
ach, staan ze er nu allebei,malinois schreef:ow oke, omdat het om Doggy ging leek het me dus om een IPO pak te gaancrutz schreef:ehm, denk alleen dat Frank het vraagt voor een KNPV pak en dan moet je denken aan compleet (leer en jute) circa 700 euro...malinois schreef:gemiddelde prijzen:frank1985 schreef:
estelle schreef: Ik weet niet hoor maar dat kost best een boel geld.
Het zijn uiteraard mijn zaken niet maar eerst heb je geen geld om een buskaart te kopen om te solliciteren en nu lees ik topic na topic waarin je allerlei toch wel dure spullen koopt. Ik zit afentoe wel zohoor.
Dat gaat prima.thom schreef:Wat ik me afvraag Anneke, hoe gaat het met je benen, steunkousen en blaren,....Kan me haast niet voorstellen dat je met pijnlijke benen kan trainen of wat ook...??
Lijkt me inderdaad handigerdoggy schreef:Zie, ik kan de spullen van de club gebruiken.
Het lijkt me gewoon veel fijner om je eigen spullen te hebben.
Maar zo lang dat kan ( spullen van de club gebruiken), is het idd. beter dan zelf direct spullen te kopen.
Het zal wel door mijn enthousiasme komen![]()
Ik sport sinds kort veel en daarbij val ik ook af, dus een pak kopen is misschien eerst niet verstandig, straks past het niet meer.
Maar idd. ik kan beter eerst de spullen van de club gebruiken![]()
Wat dus ook al mocht.
Nou volgens mij was dat ook allemaal te lezne in de koffiecorner hoor.doggy schreef:Nu zijn er dingen geschreven die uit de veteranenhoek komen,......
Dat lijkt me niet de bedoeling, toch?
Het zijn uiteraard mijn zaken niet maar eerst heb je geen geld om een buskaart te kopen om te solliciteren en nu lees ik topic na topic waarin je allerlei toch wel dure spullen koopt. Ik zit afentoe wel zohoor.
De club heeft zelf ook spullen, die ik mag gebruiken, maar ik wil ze gewoon zelf hebben.
Ik moet ze niet aanschaffen, ik wil het zelf graag
Volgensmij was dat verwijderd omdat dat ook uit de veteranen kwam.estelle schreef:Nou volgens mij was dat ook allemaal te lezne in de koffiecorner hoor.doggy schreef:Nu zijn er dingen geschreven die uit de veteranenhoek komen,......
De club heeft zelf ook spullen, die ik mag gebruiken, maar ik wil ze gewoon zelf hebben.
Wat maakt het uit? Het staat op het forum en daarmee kan een ieder het lezen. Ik zie het probleem niet zodoggy schreef:Volgensmij was dat verwijderd omdat dat ook uit de veteranen kwam.estelle schreef:Nou volgens mij was dat ook allemaal te lezne in de koffiecorner hoor.doggy schreef:Nu zijn er dingen geschreven die uit de veteranenhoek komen,......
Als ik het mis heb, mijn excuses.
Wat valt er nu eigenlijk helemaal te lezen aan mijn reactie?doggy schreef:In Veteranen kan niet iedereen lezen,....
Nu is het inmiddels al door velen gelezen....
Ik meende dat ik het niet openbaar had gemaakt in de koffiecorner.
Regel is: Wat in Veteranen staat, mag niet openbaar gemaakt worden.
estelle schreef:Ja lees mijn eerste berichtje aan je maar terug.
Wat moet ik daar op reageren?estelle schreef:
Ik weet niet hoor maar dat kost best een boel geld.
Leer en jute is zoals de naam het al zegt, van leer en jutefrank1985 schreef:Crutz: ik bedoelde IPO hoor ik wist dat TS dit deed.... Maar 700 euro voor een knpv pakwat een geld !!
ik draag een KNPV pak op het werk. weet heel eerlijk gezegd niet welke het is. maar tijdens het grapje over de hindernissen was het een mega zwaar en stug pak. het pak normaal is iets soepeler maar nog steeds zwaar moet ik zeggen.....
ik weet idd het verschil tussen knpv en ipo pakken.... mar goed ik kan alleen voor me zelf spreken: 300 euro vind ik veel geld ....
in dat geval heb ik met de '' ontgroening '' een frans pak aangehad.Budkes schreef:Leer en jute is zoals de naam het al zegt, van leer en jutefrank1985 schreef:Crutz: ik bedoelde IPO hoor ik wist dat TS dit deed.... Maar 700 euro voor een knpv pakwat een geld !!
ik draag een KNPV pak op het werk. weet heel eerlijk gezegd niet welke het is. maar tijdens het grapje over de hindernissen was het een mega zwaar en stug pak. het pak normaal is iets soepeler maar nog steeds zwaar moet ik zeggen.....
ik weet idd het verschil tussen knpv en ipo pakken.... mar goed ik kan alleen voor me zelf spreken: 300 euro vind ik veel geld ..... Maar ff zonder gekheid. Dan draag je een leren onderpak dus broek en jas en beenkappen van leer, daar overheen een jute broek en een jute jas.
Frans pak is een soort van dik gewatteerd jute pak, dat is hoe ik het het best kan omschrijven.
Tuurlijk met je ontgroening een frans pak, daar kun je helemaal haast niet mee klimmen en kruipen, de rotzakkenfrank1985 schreef:in dat geval heb ik met de '' ontgroening '' een frans pak aangehad.Budkes schreef:Leer en jute is zoals de naam het al zegt, van leer en jutefrank1985 schreef:Crutz: ik bedoelde IPO hoor ik wist dat TS dit deed.... Maar 700 euro voor een knpv pakwat een geld !!
ik weet idd het verschil tussen knpv en ipo pakken.... mar goed ik kan alleen voor me zelf spreken: 300 euro vind ik veel geld ..... Maar ff zonder gekheid. Dan draag je een leren onderpak dus broek en jas en beenkappen van leer, daar overheen een jute broek en een jute jas.
Frans pak is een soort van dik gewatteerd jute pak, dat is hoe ik het het best kan omschrijven.en tijdens het '''echte '' werk leer en jute...
ik ben nogwel benieuwd naar wat TS allemaal mag doen al ? mag je het gehele programma al draaien ?
ik vind vooral het rennen met pak aan vreselijk zwaar... als ik dan zie de ervaren PW''ers weet ik hoeveel honden achter elkaar doen........ respect !!!
whahahaha leed vermaak is nog steeds het leukste vermaakBudkes schreef:Tuurlijk met je ontgroening een frans pak, daar kun je helemaal haast niet mee klimmen en kruipen, de rotzakkenfrank1985 schreef:in dat geval heb ik met de '' ontgroening '' een frans pak aangehad.Budkes schreef:Leer en jute is zoals de naam het al zegt, van leer en jutefrank1985 schreef:Crutz: ik bedoelde IPO hoor ik wist dat TS dit deed.... Maar 700 euro voor een knpv pakwat een geld !!
Frans pak is een soort van dik gewatteerd jute pak, dat is hoe ik het het best kan omschrijven.en tijdens het '''echte '' werk leer en jute...
ik ben nogwel benieuwd naar wat TS allemaal mag doen al ? mag je het gehele programma al draaien ?
ik vind vooral het rennen met pak aan vreselijk zwaar... als ik dan zie de ervaren PW''ers weet ik hoeveel honden achter elkaar doen........ respect !!!. Ben een keer in het bos gevallen met een te groot frans pak aan en dan met mijn benen omhoog over een bramenstruik, ik kwam niet meer in de benen. Lag ik daar lijdzaam te wachten op de eerste hond
. En ik maar zeggen VAST toen de hond er éénmaal was en op het been kwam, ik was als de dood dat ie over zou blijven bijten tot de geleider er was, ik kon niks. :N: En die geleider maar lachen toen ie er eindelijk was. ik lag er ook heel elegant bij moet ik zeggen
.
Maar het pak in de IPO is een heel ander pak, een lichte bescherming op het lichaam, voornamelijk tegen de hondenpoten en dan alleen een mouw om 1 arm, dus ik denk (maar IPO-ers correct me iff i'm wrong) ongeveer 75 % lichter om te dragen.
Ik heb al een pak.Leane schreef:En hoe gaat het nu ? al een pak gevonden ?