Ik denk dat zo'n situatie voor iedereen ook totaal anders is.malinois schreef:heb ik ook al gezegd, je hebt goed gehandeld en het is prima als jij je daarbij goed voelt...Paulala schreef:Ten eerste heb ik geen plek waar dat mogelijk zou zijn.malinois schreef:
ik wel hoor..en dat is een prima oplossing inderdaad. Er zijn al meerdere honden op deze manier aan de roze spuit ontkomen
En ten tweede geloof ik niet dat het nodig is.
Gevoelens die opkomen zijn ook voor iedereen verschillend.
De plaats waar je woont en de handhaving in die omgeving heeft er ook mee te maken.
Als ik bijvoorbeeld in een plaats zou wonen waar ze klakkeloos honden in beslag nemen voor dit soort gevallen, dan zou ik hem echt geknepen hebben.
Maar ik heb genoeg informatie ingewonnen om me geen zorgen te hoeven maken.
De politie is wat dat betreft zeer objectief, en handelt niet uit medeleven of gevoelens, maar bekijkt elke situatie apart en gaat uit van de feiten.
Ik zal hooguit een boete krijgen ofzo, die betaal ik met alle liefde.
Ik ben verzekerd voor de kosten die hieruit voort gaan vloeien, dus dat is ook geen probleem.
Hopelijk nemen die mensen morgen ochtend contact met me op, ik wil heel graag weten hoe het met hun kat gaat.
En zelfs al zou mijn verzekering dit niet vergoeden, dan betaal ik het wel uit eigen zak, ook al komt dat nu erg lastig uit.